Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

open/sluit de onderstaande quote:

AFCA1103 schreef op 12 augustus 2025 om 12:20:
Bovendien zou ik Edvarsen ook wel eens in spits willen zien (ondanks zijn lengte). Ik vind hem goed in de combinatie, best balvast, dat zou goed kunnen werken met Gloukh en hij kan goed positie kiezen voor de goal. Jammer dat dit soort opties nooit getest worden tijdens de.

Vlak voor het terugduel tegen Eintracht Frankfurt opperde ik het idee om Edvardsen in de spits te zetten tegen de lange verdedigers. Uiteindelijk liet Farioli deze wedstrijd lopen en kregen wij juist de goals tegen op een manier welke ik voor ogen had om zelf te maken tegen ze met Edvardsen als spits. Zeker gezien hoe onze huidige spitsen presteren en ons overvloed aan linksbuitens, zou ik het weleens willen proberen. Ik denk dat hij beter is als spits dan rechtsbuiten.

+1/-0

Kiki schreef op 12 augustus 2025 om 16:26:

AFCA1103 schreef op 12 augustus 2025 om 12:20:
Bovendien zou ik Edvarsen ook wel eens in spits willen zien (ondanks zijn lengte). Ik vind hem goed in de combinatie, best balvast, dat zou goed kunnen werken met Gloukh en hij kan goed positie kiezen voor de goal. Jammer dat dit soort opties nooit getest worden tijdens de.

Vlak voor het terugduel tegen Eintracht Frankfurt opperde ik het idee om Edvardsen in de spits te zetten tegen de lange verdedigers. Uiteindelijk liet Farioli deze wedstrijd lopen en kregen wij juist de goals tegen op een manier welke ik voor ogen had om zelf te maken tegen ze met Edvardsen als spits. Zeker gezien hoe onze huidige spitsen presteren en ons overvloed aan linksbuitens, zou ik het weleens willen proberen. Ik denk dat hij beter is als spits dan rechtsbuiten.

"Zeker gezien hoe onze huidige spitsen presteren"

Weghorst gemist van het weekend?

+1/-0

Rechtsback Gaaei of Rosa de voorkeur geven. Mokio op 6, Gloukh en Taylor aanvallende middenvelders met Klaassen en Berghuis als backup. Spits Brobbey of Weghorst. Linkerflank Edvardsen en Godts die het uitvechten. Rechterflank Moro met als backup Traore of Berghuis. Regeer maar als backup voor het middenveld, want als rechtsback kan hij er weinig van.

Verder heb je aanstormend talent die je zo nu en dan een kans kan geven.

+2/-0

Dit topic gaat over de favoriete opstelling. Ik wacht er nog ff mee, want ik denk dat er nog wel wat in en/of uitgaat. Heytinga wil echt werk maken van Wijndal. Hoop niet dat dit een persoonlijk project gaat worden, al kan het altijd 2 kanten op.

Verder denk ik zolang we geen geen 6 hebben aangekocht Itakura niet zou misstaan op 6, maar dat is vooral op basis van theorie. Wat ik lees kan hij op die plek uit de voeten. Is het een betrouwbare speler en heeft hij veel Bundesliga ervaring. Niet echt een leiderstype zoals Hendersson, maar alles van Mokio laten afhangen. Blijft toch een jochie van 17.

+2/-0

+4/-0

+1/-0

+4/-0

+2/-0

+1/-0

+1/-0

+2/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

+1/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 september 2025, 17:44:31.

+2/-0

Ik zie veel mensen Gloukh op linksbuiten zetten, maar bij Salzburg kwam hij vaak uit in die zone, maar hij stond daar niet. Hem vast in die zone zetten maak je het een tegenstander nog gemakkelijker mee, zoals we al onze creatievelingen uit de jeugd al jaren verstoppen op de vleugels.

+5/-0

Mike1976 schreef op 30 augustus 2025 om 18:37:

Ik zie veel mensen Gloukh op linksbuiten zetten, maar bij Salzburg kwam hij vaak uit in die zone, maar hij stond daar niet. Hem vast in die zone zetten maak je het een tegenstander nog gemakkelijker mee, zoals we al onze creatievelingen uit de jeugd al jaren verstoppen op de vleugels.

Reserveer je een groot deel van je transferbudget om je creatieve gat op het middenveld op te vullen en dan zet de trainer deze topaankoop linksbuiten en wisselt hem in de rust :D .

+5/-0

RodyTur10 schreef op 30 augustus 2025 om 18:44:

Mike1976 schreef op 30 augustus 2025 om 18:37:

Reserveer je een groot deel van je transferbudget om je creatieve gat op het middenveld op te vullen en dan zet de trainer deze topaankoop linksbuiten en wisselt hem in de rust :D .

Er zijn me de laatste jaren toch een hoop dwazen gepasseerd op de stoel van trainer van Ajax ...

+2/-0

+1/-0

+1/-0

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax