Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.768
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:NW86 schreef op 06 augustus 2026 om 14:17:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 06 augustus 2026 om 13:47:
open/sluit de onderstaande quote:NW86 schreef op 06 augustus 2026 om 12:57:
Met jouw aanpak zwaai je vooraf al de witte vlag. Lekker rustig opbouwen en als (maar dat is een als) het volgens het (verstandige) plan verloopt dan zijn we misschien over 3 jaar weer relevant.
Waar baseer je dat op? Wat is mijn aanpak dan?
Jij wil toch liever meer talenten halen? Niet zoveel uitgeven?
Ik snap het ook wel. Maar volgens mij zijn wij in deze discussie beland vanwege omdat Jordi flink aan het inzetten is op oudere ervaren jongens, waar redelijk veel voor betaald wordt (dan wel salaris, dan wel transfersom). Dat vind jij financieel onverstandig.
Mijn reactie daarop is, Jordi kan niet alles doen op het moment. De middelen zijn beperkt. Hij kan niet én toptalenten halen én spelers die er nu staan. Er moeten keuzes gemaakt worden. Jordi kiest voor de korte termijn. Jij bent het daar niet mee eens en ziet liever keuzes gemaakt worden die financieel veiliger zijn (dus jongere talenten met restwaarde). Althans, dat is de afdronk die ik hiervan heb. Correct me if I'm wrong.
Ik ben in ieder geval blij dat Jordi het nu wil fixen en niet beleid voert om er over drie jaar weer te zijn. Talenten geven minder zekerheid want die hebben vaak tijd nodig om zich aan te passen en soms ook gewoon nog qua niveau. Bij oudere spelers zijn die risico's minder. De financiële risico's zijn weer hoger bij oudere spelers. Maar dat is dus precies het kruispunt waar Jordi mee te maken heeft. Ik sta achter zijn keuze op dat kruispunt.
Forumreacties: 4.458
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-2-4
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax