Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 06 mei 2026 om 14:40:

Mijn droomscenario zou zoiets zijn:

Bazunu
Mingueza, Tomiyasu, Janse, Guerreiro
Mokio, Gloukh, Steur
Carrizo, Milosevic, Bounida

Met als schaduwelftal:

Paes
Rosa, Bouwman, Kaplan, Jetten
Regeer, Ouazane, Fitz-Jim
O'Niel, Konadu, Nash

Lui als Heerkens, Alders, Rijkhoff en waarschijnlijk Klaassen en Berghuis (kom je niet vanaf) als selectie-opvulling tot aan 27 man en gaan!

Ik neem aan dat het de bedoeling is dat Milosevic oorlog gaat maken?

+1/-1

ElSimao2 schreef op 06 mei 2026 om 15:01:

Bazunu
Mokio, Gloukh, Steur

Met als schaduwelftal:

Paes
O'Niel, Konadu, Nash

Lui als Heerkens, Alders, Rijkhoff en waarschijnlijk Klaassen en Berghuis (kom je niet vanaf) als selectie-opvulling tot aan 27 man en gaan!

Savo Milosevic was één van mijn favoriete spitsen in Europa rond de eeuwwisseling.

Als Jovan daar enigszins bij in de buurt komt qua niveau, zou ik zijn aankoop al dik in orde vinden.

+2/-0

Sjakie Meulemans schreef op 06 mei 2026 om 14:56:

ElSimao2 schreef op 06 mei 2026 om 14:20:

Sjakie Meulemans schreef op 06 mei 2026 om 13:59:

Het elftal van Ajax in het seizoen 2026-2027 met vijf nieuwe aankopen die onder de bezielende leiding van trainer Miguel Angel Sánchez Muñoz (Michel) ons eindelijk weer het kampioenschap gaan bezorgen!

Paulo Gazzaniga (34) < Girona

Joël Veltman (34) < Brighton & Hove Albion FC
Ko Itakura (29)
Youri Baas (23)
Daley Blind (36) < Girona

Davy Klaassen (33)
Dani Ceballos (30) < Real Madrid
Youri Regeer (23)

Steven Berghuis (34)
Kasper Dolberg (28)
Noa Lang (27) < Napoli

Ik ben je de laatste tijd steeds meer gaan waarderen.

Tot deze post, that is.

Volgens ‘Chatgpt’ op basis van alle verontrustende berichtgeving is dit helaas een niet onwaarschijnlijke opstelling. Jordi Cruijff wil een elftal dat direct kampioen gaat worden. Om dit voor elkaar te krijgen meent hij meerdere ervaren gearriveerde spelers te moeten halen. Een elftal voor de kortere termijn, zonder restwaarde, om direct succes te kunnen behalen. Triest genoeg allemaal ten kostte van de doorstroom en ontwikkeling van onze jonge talenten die verhuurd of verkocht worden of af en toe nog 20 minuutjes mogen opdraven.

Ik zie dat allemaal wel gebeuren. Maar goed, wat presteren ervaren spelers als Dolberg, Berghuis, Klaassen, Itakura (en buiten Ajax, Veltman en Blind) dan dat we er nu wel kampioen mee worden? We hebben ouderen die nu al niet leveren, erop hopen dat het wel gaat lukken als ze nog ouder zijn is echt een grote gok.

En als ze niet leveren, zie je met de problemen. Niemand van de spelers in jouw basis zal voor veel geld verkocht worden, dus van de transferinkomsten gaan we het dan niet moeten hebben. Kroes 2.0

+1/-0

Sevic schreef op 06 mei 2026 om 15:13:

ElSimao2 schreef op 06 mei 2026 om 15:01:

Bazunu
Mokio, Gloukh, Steur

Met als schaduwelftal:

Paes
O'Niel, Konadu, Nash

Savo Milosevic was één van mijn favoriete spitsen in Europa rond de eeuwwisseling.

Als Jovan daar enigszins bij in de buurt komt qua niveau, zou ik zijn aankoop al dik in orde vinden.

Sorry, was een verkeerd woordgrapje.

Ik weet nog dat rond die tijd al die Joegoslaven met hun kraag omhoog speelden en dat dat echt een ding was. Nu ik er zo over nadenk, wel een idee om zelf ook eens te doen.

Qua voetballers denk ik eerder aan zijn makker Mijatovic en spelers als Savicevic, Boban, Stankovic en Stoijkovic, maar echt veel herinneringen heb ik er niet aan. Buiten die 6-1 die ze tegen Nederland incasseerden.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax