Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17

+1/-0

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 30 november 2025 om 18:01:
Nou zou dit in Nederland misschien niet eens gemeengoed zijn, maar in pak m beet Griekenland zou dit schering en inslag zijn.

De hele training Yorgos en Angelos die op je knieschijf azen, en daarna een envelopje van de voorzitter krijgen. :D

+1/-0

Mie Toe schreef op 30 november 2025 om 18:40:

ElSimao2 schreef op 30 november 2025 om 18:01:
Nou zou dit in Nederland misschien niet eens gemeengoed zijn, maar in pak m beet Griekenland zou dit schering en inslag zijn.

De hele training Yorgos en Angelos die op je knieschijf azen, en daarna een envelopje van de voorzitter krijgen. :D

Bij ons is Branco nu weer soort van fit. De kans dat hij sportief iets wezenlijks gaat bijdragen lijkt mij nihil. Als we dus inderdaad een vergoeding ontvangen bij een blessure dan is het rationeel / financieel de beste oplossing dat hij weer geblesseerd raakt. Nou, ik denk dat sommige clubs in dat geval zeker tot minder sympathieke oplossingen over gaan. Zeker als je financieel wat minder goed ervoor staat moet je toch wat?

+1/-0

+1/-0

+2/-0

+1/-0

+2/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-3

Nou, ik kom niet meer bij.

+1/-1

Sevic schreef op 31 december 2025 om 14:50:

Het zou me niks verbazen als diverse accounts hier van 1 persoon afkomen. Bertje, Mie Toe en dit heerschap bijvoorbeeld.

+1/-1

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Sjakie Meulemans schreef op 01 januari 2026 om 12:25:

ElSimao2 schreef op 31 december 2025 om 15:13:

Het zou me niks verbazen als diverse accounts hier van 1 persoon afkomen. Bertje, Mie Toe en dit heerschap bijvoorbeeld.

Ik ben al mijn hele leven Ajax fan

Dan moet je toch een hoop spelers voorbij hebben zien komen die het een stuk slechter hebben gedaan dan de namen die je nu quasi-lollig in je opstelling hebt gedumpt. Ik noem maar even een Jurgen Colin en een Lorenzo Ebecilio.

Maar goed, volgens mij is er gewoon een (oud) topic over miskopen waar dit allemaal beter past.

Om weer OT te gaan, voor de tweede seizoenshelft hoop ik dat we zoiets gaan zien:

Jaros
Gaaei, Sutalo, Baas, Wijndal
Regeer, Gloukh, Steur
Bounida, Dolberg, Godts

Punt naar voren, Bounida in een vrije rol zodat Gaaei ruimte heeft voor zijn rushes (anders hoef je 'm niet op te stellen). Ik tel 7 tot 8 spelers die bij goede prestaties in waarde gaan toenemen, dus dat is in orde. Alleen jammer van die gehuurde doelman, maar Pasveer weer uit het vet trekken gaat me te ver.

+2/-1

Sevic schreef op 01 januari 2026 om 13:12:

Sjakie Meulemans schreef op 01 januari 2026 om 12:25:

ElSimao2 schreef op 31 december 2025 om 15:13:

Ik ben al mijn hele leven Ajax fan

Dan moet je toch een hoop spelers voorbij hebben zien komen die het een stuk slechter hebben gedaan dan de namen die je nu quasi-lollig in je opstelling hebt gedumpt. Ik noem maar even een Jurgen Colin en een Lorenzo Ebecilio.

Maar goed, volgens mij is er gewoon een (oud) topic over miskopen waar dit allemaal beter past.

Om weer OT te gaan, voor de tweede seizoenshelft hoop ik dat we zoiets gaan zien:

Jaros
Gaaei, Sutalo, Baas, Wijndal
Regeer, Gloukh, Steur
Bounida, Dolberg, Godts

Punt naar voren, Bounida in een vrije rol zodat Gaaei ruimte heeft voor zijn rushes (anders hoef je 'm niet op te stellen). Ik tel 7 tot 8 spelers die bij goede prestaties in waarde gaan toenemen, dus dat is in orde. Alleen jammer van die gehuurde doelman, maar Pasveer weer uit het vet trekken gaat me te ver.

Grotendeels eens eigenlijk alleen op de discussie na die we al wel eens gevoerd hebben: liever Bouwman / Itakura ipv Sutalo. Dit team wordt te offensief en gaat te grote ruimtes weggeven voor Josip. Als we hem en Taylor voor een redelijk bedrag kwijt kunnen, zeer graag.

Eventueel Mokio voor Regeer, maar goed, eerst bijtekenen uiteraard.

Dit is een goed voetballend team, maar heeft nauwelijks stootkracht. Als stormram maar ook als extra kopper achterin blijft Weghorst relevant denk ik.

+1/-0

+2/-0

+1/-0

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax