Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

Kun je niet met Itakura-Baas-Sutalo spelen, en dan aan de buitenkanten daarvoor Gaaei rechts en nog iemand links. Een soort 3-4-3, zeg maar. Of 3-3-1-3, waarbij die 1 de 10 is (Gloukh)?

Ik zeg maar wat. Ik heb nooit enig verstand van tactiek gehad. Ik probeer iets te bedenken waarbij je met alle drie de CV's speelt.

Zeg maar zo:

---------------Jaros---------------
------Sutalo---Baas---Itakura------
-Gaaei----------------------Taylor-
--------------Gloukh---------------
-Berghuis----Dolberg---------Godts-

Met eventueel Moro op een van beide flanken (niet allebei natuurlijk). Op zich heb ik een voorkeur voor Berghuis, zodat Moro kan acclimatiseren, en als Berghuis naar binnen trekt, kan Gaaei de ruimte induiken.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 september 2025, 22:13:53.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mie Toe schreef op 03 september 2025 om 22:04:

Kun je niet met Itakura-Baas-Sutalo spelen, en dan aan de buitenkanten daarvoor Gaaei rechts en nog iemand links. Een soort 3-4-3, zeg maar. Of 3-3-1-3, waarbij die 1 de 10 is (Gloukh)?

Ik zeg maar wat. Ik heb nooit enig verstand van tactiek gehad. Ik probeer iets te bedenken waarbij je met alle drie de CV's speelt.

Zeg maar zo:

[LINIE]Jaros[/LINIE][LINIE]Sutalo[EN]Itakura[EN]Baas[/LINIE][LINIE]Gaaei[EN]Taylor[/LINIE][LINIE]Gloukh[/LINIE][LINIE]Berghuis[EN]Dolberg[EN]Godts[/LINIE]

Met eventueel Moro op een van beide flanken (niet allebei natuurlijk). Op zich heb ik een voorkeur voor Berghuis, zodat Moro kan acclimatiseren, en als Berghuis naar binnen trekt, kan Gaaei de ruimte induiken.

Taylor kan LM spelen! Dan kom je bij mijn 3-4-1-2-formatie uit!

SPITS1 SPITS2
Gloukh
Taylor LCM RCM Gaaei
Itakura Baas Sutalo
Jaros

Jouw formatie met Gaaei in het midden (samen met Taylor)... met juist Steven op de vleugel... beetje raar om te zien, vind ik. Als Gaaei naar rechtsbuiten toetrekt enzo... welk middenveld blijft er dan over? Misschien eentje toevoegen, gezien er maar 10 spelers in jouw 'elftal' staan.

Maar waarom de obsessie om Ko te laten spelen? Zet hem toch gewoon op de bank wanneer Baas en Sutalo allebei kunnen starten. Aan hem om een basisplek te veroveren. Ik hoop in ieder geval niet dat Baas wordt geslachtofferd zonder dat te verdienen, want hij is zo ongeveer onze beste/belangrijkste speler!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 september 2025, 23:37:13.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax