Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 55
Reg.: 13 september 2022
Favoriete opstelling: geen
Kun je niet met Itakura-Baas-Sutalo spelen, en dan aan de buitenkanten daarvoor Gaaei rechts en nog iemand links. Een soort 3-4-3, zeg maar. Of 3-3-1-3, waarbij die 1 de 10 is (Gloukh)?
Ik zeg maar wat. Ik heb nooit enig verstand van tactiek gehad. Ik probeer iets te bedenken waarbij je met alle drie de CV's speelt.
Zeg maar zo:
---------------Jaros---------------
------Sutalo---Baas---Itakura------
-Gaaei----------------------Taylor-
--------------Gloukh---------------
-Berghuis----Dolberg---------Godts-
Met eventueel Moro op een van beide flanken (niet allebei natuurlijk). Op zich heb ik een voorkeur voor Berghuis, zodat Moro kan acclimatiseren, en als Berghuis naar binnen trekt, kan Gaaei de ruimte induiken.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 september 2025, 22:13:53.
Forumreacties: 3.446
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 03 september 2025 om 22:04:
Kun je niet met Itakura-Baas-Sutalo spelen, en dan aan de buitenkanten daarvoor Gaaei rechts en nog iemand links. Een soort 3-4-3, zeg maar. Of 3-3-1-3, waarbij die 1 de 10 is (Gloukh)?
Ik zeg maar wat. Ik heb nooit enig verstand van tactiek gehad. Ik probeer iets te bedenken waarbij je met alle drie de CV's speelt.
Zeg maar zo:
[LINIE]Jaros[/LINIE][LINIE]Sutalo[EN]Itakura[EN]Baas[/LINIE][LINIE]Gaaei[EN]Taylor[/LINIE][LINIE]Gloukh[/LINIE][LINIE]Berghuis[EN]Dolberg[EN]Godts[/LINIE]
Met eventueel Moro op een van beide flanken (niet allebei natuurlijk). Op zich heb ik een voorkeur voor Berghuis, zodat Moro kan acclimatiseren, en als Berghuis naar binnen trekt, kan Gaaei de ruimte induiken.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 september 2025, 23:37:13.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax