Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 24 juni 2026 om 14:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 24 juni 2026 om 14:21:

Ik ken hem niet, maar ik zie geen aanknopingspunten dat hij in de buurt komt van het talent van Bounida, Gloukh of zelfs de reeds vertrokken Hlynsson; laat staan Ouazane.


Nou ja, meer dan 10-voudig Spaans U19-international word je niet omdat je er geen zak van kunt natuurlijk.

Maar het is wel een positie waar we al goed bezet zijn, dus inderdaad onnodig.

Tenzij hij ook wat meer teruggetrokken op het middenveld terecht kan komen. Als ik naar zijn contributies kijk, is het in ieder geval geen heel doelgerichte 10 met bergen assists en goals.


Vond zich niet ooit een discussie plaats waaruit blijkt dat jeugdelftallen niet zoveel zeggend zijn? Janse en Ugwu speelden samen, maar enkel die eerste mocht bij Ajax blijven. Dat Jordi vist naar jonge spelers is of kan iets goeds zijn; zeker als er geen waardeloze, dure, oude aankopen komen. Ik hoop dat deze speler en die linksback wat te bieden hebben. Over die linksback las ik dat hij het grootste talent in Afrika is, dacht ik. En bij Atleti als 20-jarige met een 1-jarig contract... het kan goed uitpakken.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 24 juni 2026 om 14:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 24 juni 2026 om 14:21:

Ik ken hem niet, maar ik zie geen aanknopingspunten dat hij in de buurt komt van het talent van Bounida, Gloukh of zelfs de reeds vertrokken Hlynsson; laat staan Ouazane.


Nou ja, meer dan 10-voudig Spaans U19-international word je niet omdat je er geen zak van kunt natuurlijk.

Maar het is wel een positie waar we al goed bezet zijn, dus inderdaad onnodig.

Tenzij hij ook wat meer teruggetrokken op het middenveld terecht kan komen. Als ik naar zijn contributies kijk, is het in ieder geval geen heel doelgerichte 10 met bergen assists en goals.



Moro en McConnell waren ook jeugdinternationals.

Monserrate is al 20 en was dit seizoen meer wissel dan basisklant op het 3e niveau in Spanje. Ondanks dat het een aanvallende middenvelder is bij een sterke ploeg leverde dat inderdaad nauwelijks contributies op. 2 goals en 0 assists slechts in meer dan 1400 minuten.

Dit is op zijn best interessantdoenerij van Jordi ("kijk mij eens veel Spanjaarden kennen";) maar ik denk dit een netwerk-dingetje is met bevriende makelaars (eventueel via die Lara). Zuivere koffie lijkt het me niet als je zo'n type wil.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 24 juni 2026 om 14:44:
En bij Atleti als 20-jarige met een 1-jarig contract... het kan goed uitpakken.



Dat je bij Atletico Madrid niet doorbreekt, is geen doodzonde. Die mensen spelen op een veel hoger niveau dan wij, dus ook als je daar niet goed genoeg bent, kun je dat hier wel zijn.

Probleem is echter dat ie het op het 3e niveau ook niet laat zien allemaal. Dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ie nou bij ons de pannen van het dak gaat spelen.

 

+3/-1

Ik word niet blij met de genoemde namen tot nu toe.. Zal je zien dat uiteindelijk Blind en V.d Beek worden gehaald.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 25 juni 2026 om 09:29:

Ik word niet blij met de genoemde namen tot nu toe.. Zal je zien dat uiteindelijk Blind en V.d Beek worden gehaald.



Welke namen zouden jou wel blij maken?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 25 juni 2026 om 09:42:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 25 juni 2026 om 09:29:

Ik word niet blij met de genoemde namen tot nu toe.. Zal je zien dat uiteindelijk Blind en V.d Beek worden gehaald.



Welke namen zouden jou wel blij maken?


Bazunu, Mingueza, Tomiyasu, Guerreiro, Pagis, Avom, Pejcinovic.

Als Jordi kampioen wil worden zul je zoiets nodig hebben.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

afca1900 schreef op 25 juni 2026 om 15:49:

Ter Stegen in en Branco out ????????

https://x.com/i/status/2070139303775117704link



Yes, lijkt zomaar te kunnen gebeuren.

Ook de komst van Henrique lijkt een paar %'s zekerder.

 

+3/-0

Kunnen de insiders op dit forum (séviç) even een update geven over de meest recente geruchten?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 25 juni 2026 om 17:16:

Kunnen de insiders op dit forum (séviç) even een update geven over de meest recente geruchten?


Way~!!! Ɛęűŵįɣə Ɓ·oʻẹmēɲķṛæçĥþ, you really are something!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 25 juni 2026 om 16:28:

open/sluit de onderstaande quote:

afca1900 schreef op 25 juni 2026 om 15:49:

Ter Stegen in en Branco out ????????

https://x.com/i/status/2070139303775117704link



Yes, lijkt zomaar te kunnen gebeuren.

Ook de komst van Henrique lijkt een paar %'s zekerder.


Branco out zou natuurlijk topnieuws zijn. Totaal perspectiefloos die gozer.

Ter Stegen, tja grote naam natuurlijk maar het is a. een huurdeal en b. een gozer die een aantal hardnekkige blessures achter de rug heeft.

Liever zou ik een nieuwe aangekochte keeper zien waar we minimaal 3, 4 jaar mee vooruit kunnen. Elk jaar een ander op doel vind ik nou niet zo'n topidee.

 

+3/-0

Ineens veel transfer nieuws. Denk dat vd Boomen wel eerst helemaal rond moet zijn. Verdiende afgelopen jaar ruim 3,5 miljoen salaris. Als die eruit is is er ineens meer mogelijk. Zou dit jaar weer 2.5 miljoen verdienen omdat we geen CL spelen. Ik wacht even het nieuws af dat transfers echt rond zijn. Het schiet nu alle kanten op.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027