Forumreacties: 4.725
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-2-4
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 02 september 2026 om 17:57:
De club waar hij transfervrij naartoe zou gaan heeft zich bedacht..
Vak: -
Forumreacties: 1.406
Reg.: 21 mei 2008
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 02 september 2026 om 19:43:
open/sluit de onderstaande quote:Zijaanzij schreef op 02 september 2026 om 19:04:
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 02 september 2026 om 18:50:
Ben het zeker niet altijd eens met ElSimao2, maar is toch zeker wel 1 vd ' betere' posters. Dat mag ik vinden of ben ik dan ook arrogant en incompetent?
Je hebt een oordeel over een derde. Ik ga daar niet aan tornen. Dat is van jou.
Wat ik je wel wil meegeven is dat als je jezelf in een discussie tot de betere posters omschrijft en anderen waarmee je discussieert daarmee tot 'lesser' bombardeert je niet meer met argumenten discussie voert, maar voer je discussie ad hominem. En dat is echt beneden peil of gordel zo je wilt.
Boudewijn de Groot heeft daar een mooi liedje over geschreven. Het is dan wel 'beneden alle peil'.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 5.589
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: geen
Nou, Adringa en Kehrer zijn nu ook dus binnen. Ik ben best content over deze transferperiode nu ook de twee belangrijkste posities zijn versterkt. De huurtransfers met een optie tot koop geven je een bepaalde financiële zekerheid. Ook best wel handig dat een aantal nieuwe spelers elkaar al kennen van het Duitse nationale team en van Monaco.
Wel een smetje is dat je maar niet van Wijndal afkomt. Drie spitsen is op zich ook wat veel, en centraal achterin ben je puur defensief wat aan de zwakke kant. Maar Cruijff heeft toch een hoop kunnen doen in relatief korte tijd, en zonder zijn werk als een boekhouder te benaderen zoals Kroes dat deed. Om weer echt goed te worden zal je moeten investeren. Als het goed is zullen transferperiodes in de komende jaren wat makkelijker verlopen. Dan hoef je niet zo extreem veel spelers te slijten of te vervangen.
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 02 september 2026 om 12:58:
Je kunt het overdreven vinden, maar dan memoreer ik graag even dat jij tot diep in afgelopen seizoen graag Edvardsen in de basis wilde, ten koste van Godts, omdat het team dan beter in elkaar zou steken en we beter zouden presteren.
Kan allemaal, maar dan was Godts op het bankje beland en hadden we die 55 miljoen niet gecasht. Of we dan ineens wel minimaal 2e waren geworden, waag ik bovendien ernstig te betwijfelen.
Met die 55 miljoen kunnen we nu een aantal gerichte versterkingen binnenhalen, wat Jordi aan het doen is.
Dus ja, tel uit je winst.
Ik vind het helemaal niet overdreven om de rol als 'handelshuis' (beetje oneerbiedig geframed, maar ok) scherp te houden. Het is cruciaal voor ons om te overleven en op termijn sterker te kunnen worden.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027