Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Vak: -
Forumreacties: 4.025
Reg.: 14 december 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 01 mei 2026 om 08:23:
Ik vind die Roony waarover nu geruchten rondgaan op zich wel een interessante speler, maar ik zou niet weten waarom je een rechtsbuiten zou aantrekken zolang Berghuis nog onder contract staat en je net geïnvesteerd hebt in Carrizo. Een rechtsbuiten halen en 'm vervolgens op links zetten is weer zo'n typische rookie mistake waar ik hoop dat we nu eens mee gaan kappen.
Kan ook betekenen dat intern al min of meer duidelijk is dat Berghuis richting uitgang beweegt. Dat zou ik toejuichen natuurlijk.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 mei 2026, 16:31:22.
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 1.193
Reg.: 3 september 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 01 mei 2026 om 07:10:
Voor wat het waard is:
@Sjakie Meulemans, ben jij bekend met deze speler?
open/sluit de onderstaande quote:Roony Bardghji (20) is voornemens om de deuren in Camp Nou deze zomer achter zich dicht te trekken en FC Barcelona te verlaten, mits hij een goed voorstel ontvangt. Ajax is een van de clubs die nadrukkelijke belangstelling toont in de talentvolle Zweed. Bardghji is niet tevreden over zijn gebrek aan speeltijd in zijn eerste seizoen bij de Spaanse topclub en lijkt zijn horizon deze zomer te willen verbreden.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027