Matanovic heeft nog een langdurig contract, speelt net een jaar bij Freiburg, gaat de Conference League in en heeft ondertussen een basisplaats in één van de grootste competities van Europa. Waarom zou ie in godsnaam naar Ajax willen? Volstrekt onhaalbaar en kost ook zomaar 35 miljoen verwacht ik.
Waarom? Omdat Ajax nog altijd een grote naam is, en al zeker in Kroatië. Ik las dat hij rond de 20 miljoen moet kosten, wat natuurlijk ook een hoop geld is. Het lijkt alles bij elkaar inderdaad onhaalbaar, nog afgezien van de waarschijnlijkheid dat hij bij Ajax niet op de radar staat. Maar door de manier waarop ik hem gisteren zag bewegen, dacht ik meteen: Ajax-spits. Puur op gevoel.
open/sluit de onderstaande quote:
Het zou kunnen hoor, hoop dat ook wel voor de club. Lief hoe ongelofelijk veel je ermee bezig bent.
a) Ik hoop het ook voor de club, aangezien Ajax het van de transfers moet hebben, en dit geld hard nodig heeft voor de nieuwe poging om de club uit de stront te trekken.
b) Ik stoor me enorm aan de manier waarop vermeende Ajax-supporters de eigen spelers afzeiken en vervolgens hopen dat die spelers voor een habbekrats verpatst worden, ter bevestiging van en als rechtvaardiging voor het afzeiken. Een bijzondere en bijzonder irritante vorm van masochisme dat bijdraagt aan een soort van self-fulfilling prophecy. Enorm schadelijk voor de club. Nog erger was het om 'TD' Alex Kroes precies hetzelfde te zien doen.
c) Ik gun Šutalo een mooie transfer, zodat hij goed bij z'n volgende club binnenkomt en mensen zeggen: Ajax levert weer een topper af.
d) Ik wil onze weddenschap graag in mijn voordeel zien uitvallen.
+2/-0
Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1234 ... 10111213 14