Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

Even voor ieders begrip: Jordi wil gasten als Baas, Kaplan en Janse eruit werken om spelers als Caio en Blind te kunnen halen. Talenten weg en van de opbrengsten oude kerels halen waarvan gehoopt wordt dat ze er "meteen staan".

Jordi is emotioneel een verwend kind dus heeft alleen oog voor de korte termijn.

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 19 juni 2026 om 13:58:

Even voor ieders begrip: Jordi wil gasten als Baas, Kaplan en Janse eruit werken om spelers als Caio en Blind te kunnen halen. Talenten weg en van de opbrengsten oude kerels halen waarvan gehoopt wordt dat ze er "meteen staan".

Jordi is emotioneel een verwend kind dus heeft alleen oog voor de korte termijn.

Als dit scenario uitkomt, dan ben ik onder de indruk dat Ajax na Mislintat een nog erger monster heeft gevonden en na Kroes een nóg erger monster!

+2/-1

Kiki schreef op 19 juni 2026 om 14:15:

Als dit scenario uitkomt, dan ben ik onder de indruk dat Ajax na Mislintat een nog erger monster heeft gevonden en na Kroes een nóg erger monster!

Wat zegt het jou dat deze man gewoon op alle sleutelposities een bevriende Spanjaard neer kan zetten? En dan hebben we hiet niet over types als Guardiola, maar over uitgerangeerde, werkloze en gedegradeerde types.

+1/-0

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 17 juni 2026 om 10:34:

Ik vraag me af hoe zoiets gaat qua onderhandelingen an sich nu het WK er tussen zit.

Spelers, spelers makelaars en allerlei betrokke(en) partijen hebben nu veel minder tijd om ''om de tafel te gaan''.

Er is nauwelijks ''tussen tijd'', daarmee bedoel ik het eind van de competitie tot de voorbereiding van het WK.

Tot het einde van het WK met het oog op de voorbereidingen van het nieuwe seizoen.

Of doen ze dat gewoon vanuit hun Hotel kamers tussen de wedstrijden door of op de tribunes gedurende de WK wedstrijden?

Er is denk ik een heel groot verschil in wat men wil dat de media (en wij fans) denken en wat er daadwerkelijk gebeurd. Spelers roepen (moeten roepen) op het WK allemaal dat hun focus is op het WK en wereldkampioen worden. Maar ondertussen is het gewoon business as usual. Spelers hebben allang met hun zaakwaarnemers afgestemd wat ze willen en waar ze mee bezig gaan. Op de achtergrond wordt er volop geleurd, ook met internationals. Kijk naar VD Ven, Van Hecke, Dumfries.

Bonden weten ook hoe het werkt, die kunnen niet eisen van spelers die mogelijk tientallen miljoenen voor hun clubs opbrengen, of miljoenen contracten kunnen tekenen dat ze zich volledig afsluiten voor dat soort berichten. Dat gaat gewoon allemaal door. Daar zijn gewoon afspraken over.

Tegen de media zeggen ze dan: hou ik me niet mee bezig, ik hoor het wel van m'n zaakwaarnemer. Maar in de praktijk krijgen ze op dat moment gewoon appjes met concept contracten of salaris indicaties. 100% zeker.

+2/-0

ElSimao2 schreef op 19 juni 2026 om 14:33:

Wat zegt het jou dat deze man gewoon op alle sleutelposities een bevriende Spanjaard neer kan zetten? En dan hebben we hiet niet over types als Guardiola, maar over uitgerangeerde, werkloze en gedegradeerde types.

Weinig goeds.

+1/-1

Kiki schreef op 19 juni 2026 om 14:40:

ElSimao2 schreef op 19 juni 2026 om 14:33:

Weinig goeds.

Kijk, ik heb zo'n Caio liever niet, maar opzich lijkt het me geen slechte speler. Als je Wijndal, Itakura en Sutalo krijt bent en er niet uit komt met Kaplan en hem dus verkoopt, zou dit een optie kunnen zijn.

Nu is het weer een gigantisch vermogen dat je committeert voor een vrij oude en blessuregevoelige speler. Puur om snel succes te boeken. Dat is het enige waar Jordi op uit is.

+2/-0

Als de berichten juist zijn dan halen we een linksback die vooral offensief uitblinkt. Ajax heeft niet echt een geweldige geschiedenis met zulke type spelers, die er vaak op aangekeken worden als ze eruit gelopen worden door vleugelaanvallers in de omschakeling.

Als Gaaei gewoon blijft is dit een goed moment om het ouderwetse 4-3-3 los te laten en over te gaan op 3-4-2-1. We hebben zelf eigenlijk geen klassieke buitenspelers meer en wel veel gasten die goed op "10" kunnen. En met de terugkeer van Kaplan en Janse zitten we ook ruim in de centrumverdedigers.

DM: AANKOOP, Heerkens

RCV: Rosa, (Verschuren?)
CV: Kaplan, Bouwman
LCV: Baas, Janse

RVV: Gaaei, JEUGD?
RCM: AANKOOP, Mokio, (Verkuijl?)
LCM: Steur, Fitz-Jim
LVV: CAIO HENRIQUE, Zahouani

RAM: Gloukh, Carrizo
LAM: Bounida, Ouazane, (Wolff?)

SP: Dolberg, JEUGD?

Verkoop/transfervrij (23 spelers, minimale opbrengst 75 miljoen): Paes, Alders, Gooijer, Tomiyasu, Sutalo (15M), Itakura (7M), Avila, Wijndal (1M), Jetten, Zinchenko, Van den Boomen, Mannsverk, Regeer (3M), Klaassen, Berghuis, Faberski, Edvardsen (1M), Godts (40M), Van Axel Dongen, Weghorst, Rijkhoff, Konadu, Akpom (8M)

+2/-0

RodyTur10 schreef op 19 juni 2026 om 23:19:

Als de berichten juist zijn dan halen we een linksback die vooral offensief uitblinkt. Ajax heeft niet echt een geweldige geschiedenis met zulke type spelers, die er vaak op aangekeken worden als ze eruit gelopen worden door vleugelaanvallers in de omschakeling.

Als Gaaei gewoon blijft is dit een goed moment om het ouderwetse 4-3-3 los te laten en over te gaan op 3-4-2-1. We hebben zelf eigenlijk geen klassieke buitenspelers meer en wel veel gasten die goed op "10" kunnen. En met de terugkeer van Kaplan en Janse zitten we ook ruim in de centrumverdedigers.

DM: AANKOOP, Heerkens

RCV: Rosa, (Verschuren?)
CV: Kaplan, Bouwman
LCV: Baas, Janse

RVV: Gaaei, JEUGD?
RCM: AANKOOP, Mokio, (Verkuijl?)
LCM: Steur, Fitz-Jim
LVV: CAIO HENRIQUE, Zahouani

RAM: Gloukh, Carrizo
LAM: Bounida, Ouazane, (Wolff?)

SP: Dolberg, JEUGD?

Verkoop/transfervrij (23 spelers, minimale opbrengst 75 miljoen): Paes, Alders, Gooijer, Tomiyasu, Sutalo (15M), Itakura (7M), Avila, Wijndal (1M), Jetten, Zinchenko, Van den Boomen, Mannsverk, Regeer (3M), Klaassen, Berghuis, Faberski, Edvardsen (1M), Godts (40M), Van Axel Dongen, Weghorst, Rijkhoff, Konadu, Akpom (8M)

Erg logisch verhaal en ik denk een van de betere dingen die we kunnen doen. Chapeau.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027