Derk Johanssen
Fan van Ajax
Uit: Enschede
Vak: -
Forumreacties: 7.413
Reg.: 3 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 23 juni 2026 om 13:25:
Het lijkt alsof de linksback de enige positie is bij Ajax. Tenzij ik mij ergens vergis, zijn Butera en Jetten gedumpt, hebben we voor 9,5 miljoen euro een nieuwe linksback op leeftijd gehaald, tevens een jongere speler die bij JA begint (nog niet bevestigd?) en willen we óók nog eentje huren van Barça zodat ie bij ons vlieguren kan gaan maken. Voor de volledigheid is Tomiyasu al reeds vertrokken. Tot zover zet ik mijn vraagtekens bij dit beleid op z'n zachts gezegd. Oh ja, tot slot, Wijndal staat op de transferlijst en Rosa wordt mogelijk in 1e instantie als rechtsback gezien.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.462
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Nadat Jordi al de carriere van Oscar uit het slop getrokken heeft, ten koste van Ajax, gaat nu voormalig assistent Carlos Garcia deze molen in. Hij wordt trainer van Jong Ajax. Je zou wellicht denken dat dit een probleem is omdat we dan een assistent missen, maar gelukkig is de werkloosheid in Spanje nog steeds hoog en is "oom" Toni Astorgano bereid gevonden Carlos bij te staan. Beide heren weten hun gebrek aan cv en bewezen kwaliteiten te compenseren met hun goede band met Jordi.
Het is een beetje Trumpiaans allemaal. Qua gedrag lijkt Jordi daar ook een beetje op.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 397
Reg.: 13 september 2022
open/sluit de onderstaande quote:
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 397
Reg.: 13 september 2022
open/sluit de onderstaande quote:
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027