Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 23 juni 2026 om 13:25:

Het lijkt alsof de linksback de enige positie is bij Ajax. Tenzij ik mij ergens vergis, zijn Butera en Jetten gedumpt, hebben we voor 9,5 miljoen euro een nieuwe linksback op leeftijd gehaald, tevens een jongere speler die bij JA begint (nog niet bevestigd?) en willen we óók nog eentje huren van Barça zodat ie bij ons vlieguren kan gaan maken. Voor de volledigheid is Tomiyasu al reeds vertrokken. Tot zover zet ik mijn vraagtekens bij dit beleid op z'n zachts gezegd. Oh ja, tot slot, Wijndal staat op de transferlijst en Rosa wordt mogelijk in 1e instantie als rechtsback gezien.

Wijndal hebben ze al 3 jaar proberen te overtuigen zijn heil elders te zoeken.Rosa speelde vorig jaar helemaal niet slecht als linksback. Sterker nog, hij was constant, en leverde in alle wedstrijden waar het er om ging.

Henrique zie ik wel zitten, ook omdat hij de nodige ervaring en leiderschap brengt. Leeftijds is ook nog OK.

Ik maak mij meer zorgen dat we nog steeds blijkbaar ook naar Blind kijken, terwijl ik toch neit hoop dat die in beeld is voor 6.

+2/-0

Ik zou dat geruchtje over die 19-jarige Barca-speler niet zo serieus nemen. Werd een paar weken geleden ook geplugd. Komt op mij over als een zaakwaarnemer die zijn cliënt wat naamsbekendheid probeert te geven.

+2/-0

Nadat Jordi al de carriere van Oscar uit het slop getrokken heeft, ten koste van Ajax, gaat nu voormalig assistent Carlos Garcia deze molen in. Hij wordt trainer van Jong Ajax. Je zou wellicht denken dat dit een probleem is omdat we dan een assistent missen, maar gelukkig is de werkloosheid in Spanje nog steeds hoog en is "oom" Toni Astorgano bereid gevonden Carlos bij te staan. Beide heren weten hun gebrek aan cv en bewezen kwaliteiten te compenseren met hun goede band met Jordi.

Het is een beetje Trumpiaans allemaal. Qua gedrag lijkt Jordi daar ook een beetje op.

+1/-1

Liever Carlos dan de broer van Willem Weijs. :B

+1/-0

Mie Toe schreef op 23 juni 2026 om 19:39:

Liever Carlos dan de broer van Willem Weijs. :B

De hoofdtrainer, trainer van JA, de belangrijkste man qua scouting en het grootste gedeelte van hun staf bestaat uit mensen met een bedenkelijk cv maar met connecties met Jordi. En dan rekenen we Oscar die van hetzelfde laken een pak is niet mee.

Vind jij dat goed beleid?

+1/-0

Dat is nog onbekend.

+1/-0

Mie Toe schreef op 23 juni 2026 om 23:22:

Dat is nog onbekend.

Vind jij de hele manouvre met Oscar die eerst Jong deed en toen het 1e (nog steeds credits dat je dit plan zo snel doorzag) nog zo goed uitgepakt? In mijn ogen is dit wat er gebeurt als je je op vriendjespolitiek ipv op kwaliteit baseert.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027