Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 29 juni 2026 om 18:27:

Volgens pa Danny gaat Daley Blind niet terugkeren bij Ajax.

Godzijdank.

Ik heb net de uitspraken gelezen. Ik zou de champagne nog niet koud zetten als ik jou was.

+1/-0

Die medische keuring van Henrique duurt wel lang, al begrijp ik dat er ook andere zaken nu parallel lopen qua afronding van Beuker, die morgen weg is.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 29 juni 2026 om 19:20:

Cruijff junior gaat te keer zoals Saddam in goede oude tijden. Alle mogelijke tegenstanders of concurrenten werden een kopje kleiner gemaakt tijdens “The purge”.

https://en.wikipedia.org/wiki/1979_Ba%27ath_Party_purge

Mike1234 had het over “zuiveringen”, vond dit daarom wel een passende analoog.

Denk dat Beuker het treffend verwoord / in zijn mond gelegd krijgt bij zijn afscheid. Er zijn meerdere wegen naar succes, maar het is belangrijker dat het vanuit 1 visie komt en niet vanuit meerdere tegelijk. Als je kijk naar hoe de organisatie in elkaar zit, dan is veelgehoorde kritiek dat er te veel schijven zijn, te veel politiek en te veel belangetjes. Dan moet je ook wel willen veranderen natuurlijk.

Daarnaast heeft Beuker de laatste tijd volgens mij alleen maar 20 jeugdspelers een contract gegeven. Verder deed ie toch al niet veel meer?

+1/-0

Beuker is op voorspraak van Louis van Gaal gekomen. Na 1995 heeft laatstgenoemde Ajax voornamelijk schade berokkend, dus het was wel te verwachten dat er niet veel goeds van zou komen, al blijft het allemaal erg ontransparant.

+1/-0

De spelers mutaties volgen elkaar nu snel(ler) op;

Ajax bevestigt volgende uitgaande transfer: talentvolle verdediger tekent bij Sparta

Ajax heeft bevestigd dat Nick Verschuren zijn loopbaan vervolgt bij Sparta Rotterdam. Dat melden de Amsterdammers via de officiële kanalen. De 21-jarige verdediger, die in het afgelopen seizoen werd verhuurd aan FC Volendam, had bij Ajax nog een contract tot de zomer van 2028. In Rotterdam heeft Verschuren, zoals verwacht, getekend voor een periode van vier seizoenen.

Bron: Ajax bevestigt volgende uitgaande transfer: talentvolle verdediger tekent bij Sparta

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027