Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 44 pagina's: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 20 augustus 2026 om 18:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Sjakie Meulemans schreef op 20 augustus 2026 om 18:04:

Ik verwacht nog twee inkomende transfers: Patrick Berg voor de 6 positie en Noa Lang voor de linksbuiten positie. Met Baas, Bouwman, Blind, Janse en Mokio hebben we vijf spelers voor centraal achterin. Dat is voldoende!

Mokio centraal achterin? :)

Baas, Blind en Bouwman zie ik als eerste keus voor centraal achterin, waarvan er twee kunnen spelen. Met daarachter Janse als eerste en Mokio als tweede backup. Mokio kan naast op het middenveld ook centraal achterin. Maar zal daar alleen spelen als drie anderen geblesseerd of geschorst zijn.

Edit: ik lees zojuist dat de uitgaande transfer van de 21-jarige Tristan Gooijer mogelijk toch geen doorgang vindt. Wanneer hij blijft hebben we zelfs nog een zesde optie voor centraal achterin. En wanneer Gaaei blijft zouden we in een noodgeval ook nog met (optie 7) Rosa kunnen schuiven.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 augustus 2026, 18:57:24.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 44 pagina's: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027