Vak: -
Forumreacties: 3.137
Reg.: 27 april 2004
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Telstar-Ajax: -
Forumreacties: 3.137
Reg.: 27 april 2004
afca1900
Fan van Ajax
Winnaar Interlands Klassement Ajax Netwerk VoVo 2010/2011
Winnaar Beker Klassement Soccer Netwerk VoVo 2009/2010
Winnaar Beker Klassement Ajax Netwerk VoVo 2011/2012
Forumreacties: 2.762
Reg.: 26 februari 2005
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.455
Reg.: 3 september 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 43
Reg.: 9 november 2016
Gaat hard ineens, Carrizo en Regeer weg, Baas waarschijnlijk weg.
Ik ben erg benieuwd naar wie ze als RCV erbij gaan halen. Er zal ook nog wel een 8 (Ounahi?) en een linksbuiten bij komen. Ik geloof er nog niet zo in dat Lang haalbaar is.
Hopelijk komen er nog kopers voor Berghuis en Wijndal, maar diep respect voor wat Cruijff bij elkaar aan het boksen is.
Forumreacties: 221
Reg.: 2 augustus 2026
open/sluit de onderstaande quote:De Das schreef op 30 augustus 2026 om 18:12:
Ik ben erg benieuwd naar wie ze als RCV erbij gaan halen. Er zal ook nog wel een 8 (Ounahi?) en een linksbuiten bij komen. Ik geloof er nog niet zo in dat Lang haalbaar is.
Hopelijk komen er nog kopers voor Berghuis en Wijndal, maar diep respect voor wat Cruijff bij elkaar aan het boksen is.
Uit: Gouda
Forumreacties: 1.216
Reg.: 3 juli 2006
open/sluit de onderstaande quote:NW86 schreef op 30 augustus 2026 om 20:00:
open/sluit de onderstaande quote:De Das schreef op 30 augustus 2026 om 18:12:
Ounahi zou ik te gek voor woorden vinden. Amrabat op 6 en voor de 8/10 positie hebben we Brandt, Klaassen, Gloukh, Bounida, Ouazane, Mokio en ook Berghuis die er kan spelen. Ounahi lijkt me een gepasseerd station vanaf het moment dat Brandt is gekomen. Als je Gloukh of Bounida verkoopt zou je kunnen overwegen om er dan een vervanger voor bij te halen maar zelfs dan moet je je afvragen of dat noodzakelijk is.
Jordi doet tot dusver prima werk. Hij heeft de laatste week toch veel van de openstaande issues opgelost. Hij is wat dure jongens kwijtgeraakt en heeft eindelijk een 6 binnen gehaald. Nog een linksbuiten (Noa Lang) en een RCV en we hebben echt een prima team staan die wellicht mee kan doen om de titel (moet je alleen niet teveel punten verspelen in de fase dat je nog op elkaar ingespeeld moet raken).
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027