Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 49 pagina's: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49

Breng Edvardsen en Ouazane er maar in straks. Dan gebeurt er tenminste nog iets op de vleugels. Dit is al helemaal bar en boos.

Berghuis kan echt niet meer. En het is ook wel duidelijk dat Gloukh meer tot z'n recht komt op 10.

+1/-0

Zoals het nu lijkt is het hopen op een zondagschot van Gaaei. Triest maar waar.

+2/-0

Volgens Fabrizio Romano zou Ajax opnieuw in gesprek zijn met Napoli in de hoop om voor het einde van de zomerse transferwindow tot een transfer van Noa Lang naar Ajax te komen.

+2/-0

Gaat hard ineens, Carrizo en Regeer weg, Baas waarschijnlijk weg.

Ik ben erg benieuwd naar wie ze als RCV erbij gaan halen. Er zal ook nog wel een 8 (Ounahi?) en een linksbuiten bij komen. Ik geloof er nog niet zo in dat Lang haalbaar is.

Hopelijk komen er nog kopers voor Berghuis en Wijndal, maar diep respect voor wat Cruijff bij elkaar aan het boksen is.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

De Das schreef op 30 augustus 2026 om 18:12:

Ik ben erg benieuwd naar wie ze als RCV erbij gaan halen. Er zal ook nog wel een 8 (Ounahi?) en een linksbuiten bij komen. Ik geloof er nog niet zo in dat Lang haalbaar is.

Hopelijk komen er nog kopers voor Berghuis en Wijndal, maar diep respect voor wat Cruijff bij elkaar aan het boksen is.

Ounahi zou ik te gek voor woorden vinden. Amrabat op 6 en voor de 8/10 positie hebben we Brandt, Klaassen, Gloukh, Bounida, Ouazane, Mokio en ook Berghuis die er kan spelen. Ounahi lijkt me een gepasseerd station vanaf het moment dat Brandt is gekomen. Als je Gloukh of Bounida verkoopt zou je kunnen overwegen om er dan een vervanger voor bij te halen maar zelfs dan moet je je afvragen of dat noodzakelijk is.

Jordi doet tot dusver prima werk. Hij heeft de laatste week toch veel van de openstaande issues opgelost. Hij is wat dure jongens kwijtgeraakt en heeft eindelijk een 6 binnen gehaald. Nog een linksbuiten (Noa Lang) en een RCV en we hebben echt een prima team staan die wellicht mee kan doen om de titel (moet je alleen niet teveel punten verspelen in de fase dat je nog op elkaar ingespeeld moet raken).

+1/-0

NW86 schreef op 30 augustus 2026 om 20:00:

De Das schreef op 30 augustus 2026 om 18:12:

Ounahi zou ik te gek voor woorden vinden. Amrabat op 6 en voor de 8/10 positie hebben we Brandt, Klaassen, Gloukh, Bounida, Ouazane, Mokio en ook Berghuis die er kan spelen. Ounahi lijkt me een gepasseerd station vanaf het moment dat Brandt is gekomen. Als je Gloukh of Bounida verkoopt zou je kunnen overwegen om er dan een vervanger voor bij te halen maar zelfs dan moet je je afvragen of dat noodzakelijk is.

Jordi doet tot dusver prima werk. Hij heeft de laatste week toch veel van de openstaande issues opgelost. Hij is wat dure jongens kwijtgeraakt en heeft eindelijk een 6 binnen gehaald. Nog een linksbuiten (Noa Lang) en een RCV en we hebben echt een prima team staan die wellicht mee kan doen om de titel (moet je alleen niet teveel punten verspelen in de fase dat je nog op elkaar ingespeeld moet raken).

Eigenlijk al het hele seizoen speel Míchel met 3 verschillende types op het middenveld. een #6 voor de controle. een nummer #8 voor de verbinding en een #10 voor de creativiteit. In balverlies speler wij zelfs bijna een soort 4-4-2, waarbij de #10 met drukzetten positie kiest naast de spits.

Voor de #10 positie hebben we Brandt, Gloukh, Ouazane en Bounida. (al denk ik dat linksbuiten de beste positie is voor Bounida)

Voor de #8 positie hebben we alleen Klaassen en Mokio. (En met het vertrek van Regeer, en wellicht ook Baas, is Mokio ook je enig back-up voor de 6 Positie.

(+ waarschijnlijk is dit ook Klaassen zijn laatste seizoen)
Een extra #8 (Ounahi) zou geen overbodige luxe zijn.

Een middenveld met bijvoorbeeld Brandt, Amrabat, Gloukh zie ik onder Míchel niet snel gebeuren.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 49 pagina's: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027