Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 50 pagina's: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50

Ajax zou zo goed als rond zijn om Simon Adringa voor een jaar te huren van Sunderland. Ivoriaanse international. Linksbuiten.

+1/-0

Ik ken ‘m niet. Maar de YouTube filmpjes zien er veelbelovend uit.

Ben benieuwd of er een optie tot koop is afgedwongen.

+1/-0

Goede speler, denk zelfs een betere toevoeging dan Lang.
Hopelijk wel optie tot koop... Maar ben zeer verrast.
Nu nog een rcv!

+1/-0

Dat is inderdaad wel een goede speler. Bijzonder wel dat hij bij Sunderland mislukt is. Ik vond hem bij Brighton echt wel een goede speler. Ook bij Monaco geweest en die hebben besloten de optie tot koop niet te lichten. Een huurdeal (met mogelijke optie tot koop) zou ik niet eens zo slecht vinden. Is wel een type buitenspeler met snelheid en een actie. Ik zou er niet ontevreden mee zijn. Het enige vervelende is dat hij op dit moment nog geblesseerd is. Dus zou ook niet inzetbaar zijn tegen PSV. Maar de blessure is niet heel ernstig van wat ik gelezen heb (zou over +/- 2 weken weer hersteld moeten zijn).

+1/-0

Het is tenminste een échte linksbuiten met snelheid. Hopelijk inderdaad een optie tot koop en een vergelijkbare impact als die van Tolu.

+1/-0

Well, if I may... dan is de aanvalslinie rond:

11: Adringa, Edvardsen en natuurlijk wat #10's waaronder Ouazane.
9: Tolu, Leonardo en Dolberg als hij blijft.
7: Tsygankov, Bounida en Berghuis als hij blijft.

Verder heb je met JA nog zat spelers, waaronder Pugno, Nash, Ünüvar, Faberski en Da Silva. In mijn eerdere bericht omtrent het middenveld kon ik inderdaad ook Bounida en Berghuis benoemen, naast JA-speler Monserrate. Meer dan genoeg aanvallende impulsen dus! Dolberg zal waarschijnlijk nog wel vertrekken en/of Edvardsen en/of Berghuis.

+1/-0

Adringa klinkt al een stuk interessanter dan alle andere namen die tot nu toe voorbij zijn gekomen. Dit is tenminste daadwerkelijk een explosieve speler, en een echte buitenspeler ook. Zelfs als hij niet bij veel goals betrokken is uiteindelijk moet hij toch een hoop toe kunnen voegen aan je spel met zijn specifieke kwaliteiten.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 50 pagina's: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027