Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 62 63 64 65 66

open/sluit de onderstaande quote:

robbertb schreef op 21 oktober 2020 om 19:21:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 21 oktober 2020 om 19:05:



Wat vinden we van het acteerwerk van Wimlex en Maxima? Ik zag niet eens een traan. Grapperhaus deed dat toch beter.

Wat een poppenkast... :denk


...maar dit is natuurlijk wel treurig. Onze koning heeft al veel vaker laten zien helemaal niet sensitief te zijn voor wat er onder het volk leeft en dit is weer zo’n voorbeeld. Zo’n spijtbetuiging is echt voor de bühne en komt op mij alles behalve oprecht over..



Zoals ik al zei, Grapperhaus deed het beter. Grapperhaus komt eerder in aanmerking voor een rol in Hollywood dan Wimlex.

 

+1/-0

Vind het allemaal maar overdreven. Ze reisden in hun eigen vliegtuig en waren in Griekenland ook helemaal afgezonderd.
Over de vele EU verhuizingen van Brussel naar Straatsburg hoor je niks.

 

+4/-0

https://eenvandaag.avrotros.nl/item/een-coronapaspoort-verplicht-om-te-vliegen-het-wordt-volop-getest-maar-de-privacy-is-nog-een-dinge/link

Een half jaar geleden werd je nog voor complotgekkie uitgemaakt als je over dit soort dingen begon te praten. Maar het komt allemaal uit.

Een digitale coronapaspoort dus. DDR op steroïden, dat is onze toekomst als we niet heel snel een einde maken aan dit enge gedoe.

 

+2/-0

forumillustratie

 

+2/-0

Wat ik al vanaf het begin gezegd heb. De ware aard van het beestje komt boven drijven.

Hugootje acht het niet uitgesloten dat mensen die het coronavaccin nemen straks voordelen hebben ten opzichte van niet-gevaccineerden.

Dit bericht is gewijzigd op 12 november 2020, 10:22:27 door een mod.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 november 2020 om 21:24:

Wat ik al vanaf het begin gezegd heb. De ware aard van het beestje komt boven drijven.

Hugootje acht het niet uitgesloten dat mensen die het coronavaccin nemen straks voordelen hebben ten opzichte van niet-gevaccineerden.



Dat je het van mijlenver al aan ziet komen, en er niet veel tegen kunt doen. Dat is misschien nog het ergst. De elite rolt met gemak over ons heen.

Bijna iedereen lacht je uit en noemt je een ''complotgekkie''. Als je kritisch durft te zijn denkt men gelijk dat je ook denkt dat de aarde plat is of dat er geen vliegtuigen op 9/11 door de torens vlogen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 november 2020, 13:49:55.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 11 november 2020 om 13:41:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 november 2020 om 21:24:

Wat ik al vanaf het begin gezegd heb. De ware aard van het beestje komt boven drijven.

Hugootje acht het niet uitgesloten dat mensen die het coronavaccin nemen straks voordelen hebben ten opzichte van niet-gevaccineerden.



Dat je het van mijlenver al aan ziet komen, en er niet veel tegen kunt doen. Dat is misschien nog het ergst. De elite rolt met gemak over ons heen.

Bijna iedereen lacht je uit en noemt je een ''complotgekkie''. Als je kritisch durft te zijn denkt men gelijk dat je ook denkt dat de aarde plat is of dat er geen vliegtuigen op 9/11 door de torens vlogen.



En ook daar moet je vrijuit over kunnen praten. Als meer mensen geïnteresseerd zouden zijn in 9/11 dan zou wellicht een veel grotere groep niet zomaar klakkeloos al deze maatregelen voor lief nemen. Simpelweg vragen (wie/wat/waar/wanneer/waarom/hoe) stellen en kritisch zijn.

 

+1/-0

De discussie wordt zo moeilijk gemaakt. Mensen als tackle worden snel als 'complotgekkie' gezien, de mensen die er niet zo over denken als 'schapen'. Terwijl het echt niet altijd zo zwart/wit is. Er zijn onder de 'complotgekkies' echt wel mensen die zonder alu hoedje op genuanceerd kunnen praten over wat ze vinden en er zijn genoeg 'schapen' die daar minder extreem in zijn, maar wel gewoon kritisch denken en dat ook uitspreken. In ieder geval wordt de verdeeldheid in veel landen snel groter. Het zij door de BLM of een Zwarte Pietendiscussie, of je Democraat of Republikein bent etc. De toon wordt zo 'wij tegen zij', dat er haast geen discussie meer mogelijk is.

Dit bericht is gewijzigd op 12 november 2020, 08:58:39.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 12 november 2020 om 08:38:

(...) Mensen als tackle worden snel als 'complotgekkie' gezien, de mensen die er niet zo over denken als 'schapen'. Terwijl het echt niet altijd zo zwart/wit is. (...)



Als je persoonlijk met Covid-19 geconfronteerd wordt, in een mate die serieus je welzijn en welvaart schaadt, 'verdampen' begrippen als complotdenken en schapen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 12 november 2020 om 14:20:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 12 november 2020 om 08:38:

(...) Mensen als tackle worden snel als 'complotgekkie' gezien, de mensen die er niet zo over denken als 'schapen'. Terwijl het echt niet altijd zo zwart/wit is. (...)



Als je persoonlijk met Covid-19 geconfronteerd wordt, in een mate die serieus je welzijn en welvaart schaadt, 'verdampen' begrippen als complotdenken en schapen.


Absoluut! Wat ik er maar mee wil aangeven is dat er steeds meer 2 kampen ontstaan die totaal niet openstaan voor de ander hun denkbeelden, ongeacht of dat onzin is. Alles wordt direct afgedaan met 'jij hebt het fout, en ik heb gelijk'. Discussie is niet mogelijk, omdat iedereen zijn standpunt al heeft ingenomen en daar bij blijft.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 12 november 2020 om 15:17:

(...) Wat ik er maar mee wil aangeven is dat er steeds meer 2 kampen ontstaan die totaal niet openstaan voor de ander hun denkbeelden, ongeacht of dat onzin is. Alles wordt direct afgedaan met 'jij hebt het fout, en ik heb gelijk'. Discussie is niet mogelijk, omdat iedereen zijn standpunt al heeft ingenomen en daar bij blijft.



In discussies die ik doorgaans voer, met name in mijn werk, probeer ik meestal de argumenten voor 'goed' of 'fout', 'gelijk' en 'ongelijk' erbij op tafel te krijgen. Dat schept bij alle partijen (meer) duidelijkheid bij de afweging en keuze, als die gemaakt moet worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 12 november 2020 om 08:38:

De discussie wordt zo moeilijk gemaakt. Mensen als tackle worden snel als 'complotgekkie' gezien, de mensen die er niet zo over denken als 'schapen'. Terwijl het echt niet altijd zo zwart/wit is. Er zijn onder de 'complotgekkies' echt wel mensen die zonder alu hoedje op genuanceerd kunnen praten over wat ze vinden en er zijn genoeg 'schapen' die daar minder extreem in zijn, maar wel gewoon kritisch denken en dat ook uitspreken. In ieder geval wordt de verdeeldheid in veel landen snel groter. Het zij door de BLM of een Zwarte Pietendiscussie, of je Democraat of Republikein bent etc. De toon wordt zo 'wij tegen zij', dat er haast geen discussie meer mogelijk is.



Hier heb je echt een goed punt. Een complotgekkie ben ik zeker niet. Ik ben wel heel kritisch en lees me zeer goed in in de materie en vorm dan een mening.
Echter in dit zeer gevoelige onderwerp lopen de emoties heel hoog op. Veel mensen zitten aan hun tax vwb incasseringsvermogen. Dit is in het algemeen bedoeld.

Wij hebben een aantal bedrijven in de evenementen branche en toelevering Horeca. Technisch zijn we failliet, maar door nieuwe kansen te zien, kunnen alle werknemers in dienst blijven. We zitten nu in de beschermingsmiddelen. Dus door ook hier een brede kennis in op te bouwen weet ik wel aardig van de hoed en de rand.
Daarbij ook in mijn omgeving zijn mensen heel erg ziek geweest en zelfs overleden. Maar ook dat zie ik in een bepaald perspectief.

Om mij heen zie ik zeer veel mensen er aan onder door gaan, omdat hun bedrijf kapot is waar hun hele ziel en zaligheid inzit. Mensen die ontslagen zijn door hun werkgever. Eenzaamheid en sociale ontwrichting. En ga zo maar door.

Daar mag iedereen over denken wat hij of wil, maar als je naar de kille cijfers kijkt valt het aantal doden best mee in verhouding met het aantal besmettingen en bijvoorbeeld een goede griep. Ik wil daar helemaal niets mee bagataliseren en elke dode is er een teveel als het om gezonde mensen gaat die ziek worden. Maar mensen op een respectabele leeftijd die toch op korte termijn zouden sterven, omdat ze op zijn of toch al ongeneeslijk ziek waren en die door Covid-19 iets eerder sterven vind ik persoonlijk niet zo dramatisch. Voor de duidelijkheid het sterven op zich is wel een heftige gebeurtenis.

Ik vind dat er een goede balans moet zijn tussen maatregelen treffen die de hele economie kapot maken en juist niet handelen en daardoor meer en snellere sterfte.

Er is namelijk een belangrijk punt wat speelt en dat zijn de jaren die mensen korter leven door de onnoemelijke stress die ze nu ondervinden van allerlei maatregelen. Dat vind ik belangrijker dan de voornoemde groep mensen die zogenaamd door Covid-19 sterven, terwijl ze sowieso niet meer lang te leven hadden.

Ik laat me ook niet vaccineren, omdat een goed vaccin tegen dit soort ziektes helemaal niet bestaat. Het virus muteert continu. Griepvirus ook.

Buiten dat eigenlijk is het helemaal geen vaccin maar een manipulatie van het RNA van je lichaam. Een vaccin kan niet zo snel ontwikkeld worden of ze wisten al meer van deze ziekte. Als er uberhaupt al een vaccin te ontwikkelen is.

Ik besef me dat op deze zienswijze heel wat kritiek zal komen.

Dus 'schapen' kom maar op :)

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 november 2020, 11:28:30.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 november 2020 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 12 november 2020 om 08:38:

De discussie wordt zo moeilijk gemaakt. Mensen als tackle worden snel als 'complotgekkie' gezien, de mensen die er niet zo over denken als 'schapen'. Terwijl het echt niet altijd zo zwart/wit is. Er zijn onder de 'complotgekkies' echt wel mensen die zonder alu hoedje op genuanceerd kunnen praten over wat ze vinden en er zijn genoeg 'schapen' die daar minder extreem in zijn, maar wel gewoon kritisch denken en dat ook uitspreken. In ieder geval wordt de verdeeldheid in veel landen snel groter. Het zij door de BLM of een Zwarte Pietendiscussie, of je Democraat of Republikein bent etc. De toon wordt zo 'wij tegen zij', dat er haast geen discussie meer mogelijk is.



Hier heb je echt een goed punt. Een complotgekkie ben ik zeker niet. Ik ben wel heel kritisch en lees me zeer goed in in de materie en vorm dan een mening.
Echter in dit zeer gevoelige onderwerp lopen de emoties heel hoog op. Veel mensen zitten aan hun tax vwb incasseringsvermogen. Dit is in het algemeen bedoeld.

Wij hebben een aantal bedrijven in de evenementen branche en toelevering Horeca. Technisch zijn we failliet, maar door nieuwe kansen te zien, kunnen alle werknemers in dienst blijven. We zitten nu in de beschermingsmiddelen. Dus door ook hier een brede kennis in op te bouwen weet ik wel aardig van de hoed en de rand.
Daarbij ook in mijn omgeving zijn mensen heel erg ziek geweest en zelfs overleden. Maar ook dat zie ik in een bepaald perspectief.

Om mij heen zie ik zeer veel mensen er aan onder door gaan, omdat hun bedrijf kapot is waar hun hele ziel en zaligheid inzit. Mensen die ontslagen zijn door hun werkgever. Eenzaamheid en sociale ontwrichting. En ga zo maar door.

Daar mag iedereen over denken wat hij of wil, maar als je naar de kille cijfers kijkt valt het aantal doden best mee in verhouding met het aantal besmettingen en bijvoorbeeld een goede griep. Ik wil daar helemaal niets mee bagataliseren en elke dode is er een teveel als het om gezonde mensen gaat die ziek worden. Maar mensen op een respectabele leeftijd die toch op korte termijn zouden sterven, omdat ze op zijn of toch al ongeneeslijk ziek waren en die door Covid-19 iets eerder sterven vind ik persoonlijk niet zo dramatisch. Voor de duidelijkheid het sterven op zich is wel een heftige gebeurtenis.

Ik vind dat er een goede balans moet zijn tussen maatregelen treffen die de hele economie kapot maken en juist niet handelen en daardoor meer en snellere sterfte.

Er is namelijk een belangrijk punt wat speelt en dat zijn de jaren die mensen korter leven door de onnoemelijke stress die ze nu ondervinden van allerlei maatregelen. Dat vind ik belangrijker dan de voornoemde groep mensen die zogenaamd door Covid-19 sterven, terwijl ze sowieso niet meer lang te leven hadden.

Ik laat me ook niet vaccineren, omdat een goed vaccin tegen dit soort ziektes helemaal niet bestaat. Het virus muteert continu. Griepvirus ook.

Buiten dat eigenlijk is het helemaal geen vaccin maar een manipulatie van het RNA van je lichaam. Een vaccin kan niet zo snel ontwikkeld worden of ze wisten al meer van deze ziekte. Als er uberhaupt al een vaccin te ontwikkelen is.

Ik besef me dat op deze zienswijze heel wat kritiek zal komen.

Dus 'schapen' kom maar op :)




Interessante gedachtengang van dhr. Tackle , ware het niet dat er wat foute aannames en ‘vreemde’ betrokkenheden in zitten..

Eerst maar voorstellen hoe kleinzoon Tackeltje bij Oma op bezoek komt .. : “ Dag Oma, toch wel een beetje erg dat U op Uw 80-ste nog Corona hebt gekregen, maar uiteindelijk valt het wel mee want U zou toch binnenkort dood gaan ..” “ Nee, ik kom niet dichterbij ,want ook al ben ik een stuk jonger,ik wil niet ziek worden..”

Tot zover de ‘menselijke’ kant van het verhaal van Dhr. Tackle ..

Over naar de feiten : Er zijn zo’n 7 Corona-virussen en die zijn al redelijk lang bekend . De meeste van deze virussen werken op de ademhaling en spijs-vertering . Meestal op de hoge ademhaling en enkele zoals Covid19 ook op de diepe ademhaling die kan leiden tot dodelijke longontsteking ..

Het is niet zo dat Covid-19 werkt op het RNA ,zoals hier boven door Dhr. Tackle abusievelijk wordt beweerd, maar Covid-19 is zelf een RNA-virus dat menselijke lichaamscellen binnendringt en zichzelf vermenigvuldigd en de mens ziek maakt ..
Het voert wat ver om al deze laboratorium-en patientenonderzoeken hier uit te leggen maar in het virus zijn wat zwakke plekken gevonden waarvan de vaccins gebruik kunnen maken om de cellen in de mens te helpen antistoffen te ontwikkelen en bij volgende infecties het virus onschadelijk kunnen maken ..

Deze ontwikkelingen zijn niet alleen voor Covid-19 positief maar ook een doorbraak voor nieuwe vaccins tegen andere virus-ziekten.

Dan de vraag wie het vaccin mag/moet krijgen ..?
Ik ben ervoor om diegenen die het hardst roepen dat ze economisch lijden onder de Corona-crisis,, dat we die als eerste het vaccin gunnen zodat ze weer keihard aan de slag kunnen om ons landje er weer economisch bovenop te helpen .

Voorts gun ik alle scholieren en studenten, verplegend personeel , openbaar-vervoer medewerkers en de ‘Heilige Hermandad’ , en tevens de veelsoortige gelovigen in dit land ( met of zonder alu-hoedje) een plekje voor in de rij van vaccin ontvangers ..

Laat ik dan de voetbalfans natuurlijk niet vergeten die dankzij het vaccin weer in een vol stadion hun cluppie hartstochtelijk en Corona-vrij kunnen toejuichen ..!,,!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 25 november 2020 om 22:59:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 november 2020 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 12 november 2020 om 08:38:

De discussie wordt zo moeilijk gemaakt. Mensen als tackle worden snel als 'complotgekkie' gezien, de mensen die er niet zo over denken als 'schapen'. Terwijl het echt niet altijd zo zwart/wit is. Er zijn onder de 'complotgekkies' echt wel mensen die zonder alu hoedje op genuanceerd kunnen praten over wat ze vinden en er zijn genoeg 'schapen' die daar minder extreem in zijn, maar wel gewoon kritisch denken en dat ook uitspreken. In ieder geval wordt de verdeeldheid in veel landen snel groter. Het zij door de BLM of een Zwarte Pietendiscussie, of je Democraat of Republikein bent etc. De toon wordt zo 'wij tegen zij', dat er haast geen discussie meer mogelijk is.



Hier heb je echt een goed punt. Een complotgekkie ben ik zeker niet. Ik ben wel heel kritisch en lees me zeer goed in in de materie en vorm dan een mening.
Echter in dit zeer gevoelige onderwerp lopen de emoties heel hoog op. Veel mensen zitten aan hun tax vwb incasseringsvermogen. Dit is in het algemeen bedoeld.

Wij hebben een aantal bedrijven in de evenementen branche en toelevering Horeca. Technisch zijn we failliet, maar door nieuwe kansen te zien, kunnen alle werknemers in dienst blijven. We zitten nu in de beschermingsmiddelen. Dus door ook hier een brede kennis in op te bouwen weet ik wel aardig van de hoed en de rand.
Daarbij ook in mijn omgeving zijn mensen heel erg ziek geweest en zelfs overleden. Maar ook dat zie ik in een bepaald perspectief.

Om mij heen zie ik zeer veel mensen er aan onder door gaan, omdat hun bedrijf kapot is waar hun hele ziel en zaligheid inzit. Mensen die ontslagen zijn door hun werkgever. Eenzaamheid en sociale ontwrichting. En ga zo maar door.

Daar mag iedereen over denken wat hij of wil, maar als je naar de kille cijfers kijkt valt het aantal doden best mee in verhouding met het aantal besmettingen en bijvoorbeeld een goede griep. Ik wil daar helemaal niets mee bagataliseren en elke dode is er een teveel als het om gezonde mensen gaat die ziek worden. Maar mensen op een respectabele leeftijd die toch op korte termijn zouden sterven, omdat ze op zijn of toch al ongeneeslijk ziek waren en die door Covid-19 iets eerder sterven vind ik persoonlijk niet zo dramatisch. Voor de duidelijkheid het sterven op zich is wel een heftige gebeurtenis.

Ik vind dat er een goede balans moet zijn tussen maatregelen treffen die de hele economie kapot maken en juist niet handelen en daardoor meer en snellere sterfte.

Er is namelijk een belangrijk punt wat speelt en dat zijn de jaren die mensen korter leven door de onnoemelijke stress die ze nu ondervinden van allerlei maatregelen. Dat vind ik belangrijker dan de voornoemde groep mensen die zogenaamd door Covid-19 sterven, terwijl ze sowieso niet meer lang te leven hadden.

Ik laat me ook niet vaccineren, omdat een goed vaccin tegen dit soort ziektes helemaal niet bestaat. Het virus muteert continu. Griepvirus ook.

Buiten dat eigenlijk is het helemaal geen vaccin maar een manipulatie van het RNA van je lichaam. Een vaccin kan niet zo snel ontwikkeld worden of ze wisten al meer van deze ziekte. Als er uberhaupt al een vaccin te ontwikkelen is.

Ik besef me dat op deze zienswijze heel wat kritiek zal komen.

Dus 'schapen' kom maar op :)




Interessante gedachtengang van dhr. Tackle , ware het niet dat er wat foute aannames en ‘vreemde’ betrokkenheden in zitten..

Eerst maar voorstellen hoe kleinzoon Tackeltje bij Oma op bezoek komt .. : “ Dag Oma, toch wel een beetje erg dat U op Uw 80-ste nog Corona hebt gekregen, maar uiteindelijk valt het wel mee want U zou toch binnenkort dood gaan ..” “ Nee, ik kom niet dichterbij ,want ook al ben ik een stuk jonger,ik wil niet ziek worden..”

Tot zover de ‘menselijke’ kant van het verhaal van Dhr. Tackle ..

Over naar de feiten : Er zijn zo’n 7 Corona-virussen en die zijn al redelijk lang bekend . De meeste van deze virussen werken op de ademhaling en spijs-vertering . Meestal op de hoge ademhaling en enkele zoals Covid19 ook op de diepe ademhaling die kan leiden tot dodelijke longontsteking ..

Het is niet zo dat Covid-19 werkt op het RNA ,zoals hier boven door Dhr. Tackle abusievelijk wordt beweerd, maar Covid-19 is zelf een RNA-virus dat menselijke lichaamscellen binnendringt en zichzelf vermenigvuldigd en de mens ziek maakt ..
Het voert wat ver om al deze laboratorium-en patientenonderzoeken hier uit te leggen maar in het virus zijn wat zwakke plekken gevonden waarvan de vaccins gebruik kunnen maken om de cellen in de mens te helpen antistoffen te ontwikkelen en bij volgende infecties het virus onschadelijk kunnen maken ..

Deze ontwikkelingen zijn niet alleen voor Covid-19 positief maar ook een doorbraak voor nieuwe vaccins tegen andere virus-ziekten.

Dan de vraag wie het vaccin mag/moet krijgen ..?
Ik ben ervoor om diegenen die het hardst roepen dat ze economisch lijden onder de Corona-crisis,, dat we die als eerste het vaccin gunnen zodat ze weer keihard aan de slag kunnen om ons landje er weer economisch bovenop te helpen .

Voorts gun ik alle scholieren en studenten, verplegend personeel , openbaar-vervoer meden post. Je legt me woorden werkers en de ‘Heilige Hermandad’ , en tevens de veelsoortige gelovigen in dit land ( met of zonder alu-hoedje) een plekje voor in de rij van vaccin ontvangers ..

Laat ik dan de voetbalfans natuurlijk niet vergeten die dankzij het vaccin weer in een vol stadion hun cluppie hartstochtelijk en Corona-vrij kunnen toejuichen ..!,,!



Bedankt voor zoveel onzin in één post. Je legt me woorden in de mond die ik helemaal niet gebruikt heb en verder .....och laat ook maar zitten. Geen zin om verder op jou te reageren. Geen normale discussie mogelijk gezien je wijze van reageren.

 

+3/-0

*

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 januari 2021, 16:56:52.

 

+1/-0

Gekopieerd!

.. hahahahaha ... toeval bestaat niet ... 🤣🤣🤣 ... wat een Vleermuissoap!!
Het Chinese biologische laboratorium in Wuhan is eigendom van Glaxo!
Wie toevallig eigenaar is van Pfizer! (degene die het vaccin produceert!)
Wat toevallig wordt beheerd door Black Rock financiën.
Die toevallig de financiën beheert van het Open Foundation Bedrijf (Soros Foundation!)
Wat toevallig de Franse AXA dient! En hij toevallig eigenaar is van het Duitse bedrijf Winterthur.
Wie toevallig het Chinese laboratorium in Wuhan heeft gebouwd!
Per ongeluk gekocht door de Duitse Allianz en Vanguard als aandeelhouder heeft.
Een aandeelhouder van Black Rock die de centrale banken beheerst en beheert ongeveer één derde van het wereldwijde beleggingskapitaal.
Wat overigens een grote aandeelhouder is van Microsoft, eigendom van Bill Gates die toevallig aandeelhouder is van PFIZER (dat het wonder vaccin verkoopt) en momenteel de eerste sponsor is van de WHO!

 

+4/-0

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vaccineren, dat gaat niet zonder dwang

Alleen met dwang wordt de coronavaccinatie een succes, denkt de Rotterdamse hoogleraar gezondheidsrecht Martin Buijsen.



https://www.trouw.nl/zorg/vaccineren-dat-gaat-niet-zonder-dwang~b77dfa8f/link

Engnekken schieten als paddenstoelen uit de grond.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 62 63 64 65 66

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus