Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.259
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu sc Heerenveen-Ajax
Man van de Wedstrijd Ajax-FC Utrecht: -
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 12 mei 2026 om 07:45:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 11 mei 2026 om 21:46:
Lees hier soms vreemde complottheorieën. Gloukh zou gediscrimineerd worden en daarom weinig spelen. En nu zou Regeer weer info hebben over Garcia waarmee hij, door chantage, juist wel weer speeltijd zou krijgen.
Klaassen, Berghuis vallen daar ook onder denk ik. Het is wel voorspelbaar natuurlijk, elke speler die speelt en die (al dan niet imaginair) niet de 2e Cruijff is, moet wel iets van vuile info hebben over de trainer (volgens dit forum toch).
Forumreacties: 4.153
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 3-3-4
Vak: -
Forumreacties: 3.965
Reg.: 8 augustus 2001
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 12 mei 2026 om 10:09:
Even voor jouw informatie, het is niet serieus bedoeld.
Wel lief dat je na lange tijd weer online komt. Niet om inhoudelijk jouw mening te geven, maar om weer te zaniken.
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 13 mei 2026 om 13:21:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 12 mei 2026 om 10:09:
Even voor jouw informatie, het is niet serieus bedoeld.
Wel lief dat je na lange tijd weer online komt. Niet om inhoudelijk jouw mening te geven, maar om weer te zaniken.
Waaruit concludeer je dat ik het over jou had? Of is "Ewige-Blumenkraft" jouw tweede account hier?
Kasper Dolberg (SP)
Mika Godts (LVA) Oscar Gloukh (CAM) Rayane Bounida (RVA)
Sean Steur (LCM) Jorthy Mokio (RCM)
Youri Baas (CVM)
Lucas Rosa (LCV) Ko Itakura (CV) Takehiro Tomiyasu (RCV)
Joeri Heerkens / Paul Reverson (DM)
Je kunt ook Baas naast Itakura zetten, maar de backs mogen wat mij betreft achterin blijven samen met Ko. Oscar mag dan uitwijken naar de vleugels, om zo tijdens een aanval meer dan 1 persoon te hebben aan een zijkant. Zodoende kunnen de middenvelders naar voren rennen om die ruimte weer in te vullen.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.627
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 13 mei 2026 om 15:28:
Ben benieuwd hoe het elftal er komend seizoen uitziet. Ik verwacht/hoop dat Klaassen, Berghuis, Wijndal, Gaaei en eigenlijk ook Regeer vertrekken.
Verder denk ik dat Gloukh (ontevreden, dus verwacht ik dat Ajax meewerkt), Godts (veel interesse) en misschien ook Baas worden verkocht.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.627
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 13 mei 2026 om 15:37:
Ben benieuwd hoe het elftal er komend seizoen uitziet. Ik verwacht/hoop dat Klaassen, Berghuis, Wijndal, Gaaei en eigenlijk ook Regeer vertrekken.
Verder denk ik dat Gloukh (ontevreden, dus verwacht ik dat Ajax meewerkt), Godts (veel interesse) en misschien ook Baas worden verkocht.
Gloukh zou zomaar kunnen vertrekken. Mogelijk enorm jammer. Straks komt weer een oudere speler ervoor terug.
Ik vind dat Baas nu al 2 seizoenen op rij in het Eredivisie-team van het seizoen hoort. Als hij blijft, zou ik dat heel mooi vinden. Met hem heb je een betrouwbare, vaste basisspeler achterin wie tevens de nieuwe aanvoerder kan gaan worden. Een Ajax zonder spelers ala Klaassen, Berghuis en Weghorst, maar met spelers als Baas; daar ga ik voor!
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 13 mei 2026 om 15:45:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 13 mei 2026 om 15:37:
Gloukh zou zomaar kunnen vertrekken. Mogelijk enorm jammer. Straks komt weer een oudere speler ervoor terug.
Ik vind dat Baas nu al 2 seizoenen op rij in het Eredivisie-team van het seizoen hoort. Als hij blijft, zou ik dat heel mooi vinden. Met hem heb je een betrouwbare, vaste basisspeler achterin wie tevens de nieuwe aanvoerder kan gaan worden. Een Ajax zonder spelers ala Klaassen, Berghuis en Weghorst, maar met spelers als Baas; daar ga ik voor!
Janse komt ook nog terug. Verder heb ik het gevoel dat ze Blind zullen terughalen om een jaartje in de 'Henderson rol' te spelen. Ben daar overigens absoluut geen voorstander van.
Nja, we hebben in ieder geval een nieuwe keeper, rechtsback, cvm en linksbuiten nodig (Godts lijkt me nu helemaal onhoudbaar nu we CL mislopen). Een spits kunnen we ook goed gebruiken. Op Dolberg kun je niet een heel seizoen rekenen en Konadu komt tekort.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax