Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Francesco Farioli

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30

Farioli houdt van rouleren? Prima!

Te beginnen met de TD en de trainer.

En het per direct ontbinden van de contracten van o.a. vd Boomen en Rasmussen zodat de volgende trainer ze niet meer steeds in kan brengen om het weinige voetbal er ook nog uit te slopen.

+3/-3

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 23 januari 2025 om 23:25:

Die wissels pakken vaak slecht uit maar zijn meestal nog enigszins te begrijpen omdat we vaak 2x per week speelden en het idee was dat we spelers zouden sparen. We spelen nu echter geen wedstrijd in het weekend, dus dan snap ik al helemaal niet dat je met Rasmussen en co. aan komt zetten.

Nee, alweer een slechte beurt. Na Heerenveen had ik de hoop dat ie het wellicht weer op de rit had na het drama bij AZ uit, maar dit doet weer het ergste vermoeden.

Ik weet niet of je wel van sparen kan spreken als je in de 82ste en 74ste minuut wordt gewisseld. Alleen de spelers die erin komen blijven wel jammer. Al kan ik met Rasmussen voor Traoré nog wel leven. Hoe weinig ik het ook in hem zie zitten, hij is in elk geval wel een buitenspeler.

Verder staat deze wedstrijd wel redelijk los van de komende wedstrijden denk ik. Je kon van tevoren al bedenken dat je het met deze selectie lastig zou krijgen tegen zo'n stugge tegenstander. Je hebt geen creatieve spelers om zo'n team uit elkaar te spelen. Dat je hem uiteindelijk ook nog verliest komt door een individuele fout.

+2/-0

thomas83 schreef op 23 januari 2025 om 23:41:

ElSimao2 schreef op 23 januari 2025 om 23:25:

Die wissels pakken vaak slecht uit maar zijn meestal nog enigszins te begrijpen omdat we vaak 2x per week speelden en het idee was dat we spelers zouden sparen. We spelen nu echter geen wedstrijd in het weekend, dus dan snap ik al helemaal niet dat je met Rasmussen en co. aan komt zetten.

Nee, alweer een slechte beurt. Na Heerenveen had ik de hoop dat ie het wellicht weer op de rit had na het drama bij AZ uit, maar dit doet weer het ergste vermoeden.

Al kan ik met Rasmussen voor Traoré nog wel leven. Hoe weinig ik het ook in hem zie zitten, hij is in elk geval wel een buitenspeler.

Nope. Rasmussen speelde in de jeugd meestal in de spits, pas bij JA zijn ze hem op rechtsbuiten gaan zetten omdat het in de spits voor geen meter liep en ze die dure aankoop toch op moesten stellen.

Als je teveel risico in je spel legt of er gewoon geen r**t van kan wordt je bij Ajax de laatste 10 jaar op de buitenposities gezet, zo ver mogelijk weg van het eigen doel.

+1/-0

Mike1976 schreef op 23 januari 2025 om 23:47:

Nope. Rasmussen speelde in de jeugd meestal in de spits, pas bij JA zijn ze hem op rechtsbuiten gaan zetten omdat het in de spits voor geen meter liep en ze die dure aankoop toch op moesten stellen.

Als je teveel risico in je spel legt of er gewoon geen r**t van kan wordt je bij Ajax de laatste 10 jaar op de buitenposities gezet, zo ver mogelijk weg van het eigen doel.

Hij is geen klassieke buitenspeler nee, maar hij heeft toch echt regelmatig op rechtsbuiten gespeeld voor hij naar Ajax kwam, evenals op het middenveld. Hij is een vrij veelzijdige aanvaller. Volgens mij hebben ze hem juist in de spits gezet omdat ze een soort nieuwe Dolberg in hem zagen. In elk geval is hij in tegenstelling tot Akpom iemand die nog wel een dribbel in huis heeft en redelijk snel is.

+1/-0

thomas83 schreef op 23 januari 2025 om 23:56:

Hij is geen klassieke buitenspeler nee, maar hij heeft toch echt regelmatig op rechtsbuiten gespeeld voor hij naar Ajax kwam, evenals op het middenveld. Hij is een vrij veelzijdige aanvaller. Volgens mij hebben ze hem juist in de spits gezet omdat ze een soort nieuwe Dolberg in hem zagen. In elk geval is hij in tegenstelling tot Akpom iemand die nog wel een dribbel in huis heeft en redelijk snel is.

Ja hij kan inderdaad overal staan.

Voetballen daarentegen ...

+1/-0

thomas83 schreef op 23 januari 2025 om 23:56:

Hij is geen klassieke buitenspeler nee, maar hij heeft toch echt regelmatig op rechtsbuiten gespeeld voor hij naar Ajax kwam, evenals op het middenveld. Hij is een vrij veelzijdige aanvaller. Volgens mij hebben ze hem juist in de spits gezet omdat ze een soort nieuwe Dolberg in hem zagen. In elk geval is hij in tegenstelling tot
Akpom iemand die nog wel een dribbel in huis heeft en redelijk snel is.

Het is een echte vleugelspeler waar mensen een soort Dolberg in zagen. Sure.

+1/-0

Mike1976 schreef op 23 januari 2025 om 23:58:

Ja hij kan inderdaad overal staan.

Voetballen daarentegen ...

Het is niet zozeer het talent maar meer de mentaliteit. Hij heeft een serieus gebrek aan pit of zelfvertrouwen, misschien wel allebei. Maar voetballen kan hij echt wel.

+1/-0

ElSimao2 schreef op 24 januari 2025 om 00:00:

Het is een echte vleugelspeler waar mensen een soort Dolberg in zagen. Sure.

Een echte buitenspeler is niet per se een klassieke buitenspeler he. Ik maakte hier de vergelijking met Akpom. Met Rasmussen zijn bouw is het niet zo heel raar dat ze meer een spits in hem zagen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Francesco Farioli