Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Francesco Farioli

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45

Ben wel benieuwd wie Farioli op 6 had gezet.. Ik denk Mokio en heel misschien Itakura zodat ook Sutalo, die vorig seizoen heel belangrijk was, een basisplaats had?

Of toch Regeer? Volgens mij was hij geen voorstander van zijn komst vorig seizoen.

+1/-0

Regeer is een leuke speler voor FC Twente en bij Ajax voor de rol van reservespeler. Ik geloof niet dat hij onder Farioli op 6 een basisplaats zou hebben gekregen.

+2/-0

Eerder dan Mokio denk ik. Die heeft onder Farioli maar ook 1 keer op die positie gespeeld als basisspeler, uit bij Zwolle. In die wedstrijd ging dat niet zo lekker.

+1/-0

Ik mis je.

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 27 september 2025 om 17:27:

Ik mis je.

Farioli ons niet. Hij zit nu immers bij een professionele club die wél begrijpt dat het in de topsport vooral draait om winnen en kwaliteit, en niet om DNA, vriendjes en valse romantiek.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 september 2025, 19:34:14.

+7/-0

Camus schreef op 27 september 2025 om 19:23:

Ik mis je.

Farioli ons niet. Hij zit nu immers bij een professionele club die wél begrijpt dat het in de topsport vooral draait om winnen en kwaliteit, en niet om DNA, vriendjes en valse romantiek.

Eens. Het is echt zonde dat Porto inmiddels een flinke stap omhoog is, terwijl we enkele jaren geleden qua niveau beter waren dan Porto en Benfica. Nu worden we denk ik weggespeeld 🥲

+2/-0

Ik mis je.

Ik zie dat vriendjespolitiek verhaal niet zo. Heitinga is geen aanstelling omdat hij en Kroes vriendjes zijn, zijn ze naar ik weet niet, maar omdat Keizer geen hoofdcoach wilde zijn.

En dan zoeken ze iemand die zich wil schikken in de rol als uithangbord, maar met beperkte rol. Voor zulke - onmogelijke - rollen zijn alleen oud spelers gek genoeg zich te laten slachtofferen zoals Schip en Heitinga.

Naief, maar vooral ontzettend schadelijk voor hun reputatie en ontzettend onverantwoord van degene die hen aanstellen.

Eens dat ze met Farioli door hadden moeten gaan. Lijkt me geen man die om niets stennis schopt, al denk ik wel dat hij vanuit teleurstelling en emotie te snel heeft beslist.

Met deze spelers had hij toch echt weer een stap kunnen zetten, ook na het vertrek van Hato en Hendo.

+1/-0

Schip ahoy schreef op 28 september 2025 om 16:44:

Ik mis je.

Ik zie dat vriendjespolitiek verhaal niet zo. Heitinga is geen aanstelling omdat hij en Kroes vriendjes zijn, zijn ze naar ik weet niet, maar omdat Keizer geen hoofdcoach wilde zijn.

En dan zoeken ze iemand die zich wil schikken in de rol als uithangbord, maar met beperkte rol. Voor zulke - onmogelijke - rollen zijn alleen oud spelers gek genoeg zich te laten slachtofferen zoals Schip en Heitinga.

Naief, maar vooral ontzettend schadelijk voor hun reputatie en ontzettend onverantwoord van degene die hen aanstellen.

Eens dat ze met Farioli door hadden moeten gaan. Lijkt me geen man die om niets stennis schopt, al denk ik wel dat hij vanuit teleurstelling en emotie te snel heeft beslist.

Met deze spelers had hij toch echt weer een stap kunnen zetten, ook na het vertrek van Hato en Hendo.

Jij denkt dat wat we nu op het veld zien het voetbal is uit het brein van Keizer en niet dat van Heitinga?

+2/-1

Het is absoluut jammer dat Farioli weg is maar hij heeft er zelf voor gekozen om de club te verlaten.
Hij doet het tot nu toe prima bij Porto maar dat verbaast mij totaal niet, we hadden met hem echt goud in handen, helaas wilde hij zelf niet verder.

+1/-0

Mike1976 schreef op 28 september 2025 om 16:48:

Schip ahoy schreef op 28 september 2025 om 16:44:

Ik mis je.

Jij denkt dat wat we nu op het veld zien het voetbal is uit het brein van Keizer en niet dat van Heitinga?

Het is slecht voetbal, dus niet van Keizer?

Want Keizer is een gewezen topcoach?

Ik wil me ook wel vasthouden aan het idee dat Heitinga in alles de hoofdcoach is die niet naar Keizer luistert en het tegenovergestelde doet, maar waar je bij Maduro en Steijn een muur van stilte zag, zie je Keizer toch echt overleggen met Heitinga. En Keizer koos voor die rol om zijn input te geven. Je kiest niet voor een rol waarin je niets te zeggen hebt, dan kom je niet.

Of zeg ik nu iets heel geks? Hoe dan ook, de combi werkt niet. En in niets geloof ik dat alleen Keizer het veel beter zou doen. Hopen is iets anders.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Francesco Farioli