Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Algemeen directeur AFC Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

+2/-1

+1/-1

+1/-1

+3/-0

+2/-1

Dit bericht is gewijzigd op 7 april 2024, 10:07:04.

+1/-0

+1/-0

+3/-0

+2/-0

+1/-0

+2/-0

+3/-1

+2/-1

Volgens mij staat voor iedereen vast dat Kroes een fout heeft gemaakt. De vraag die ik vooral interessant vind, is of dit een kapitale fout is die moet leiden tot direct ontslag. Is de aankoop van wat waardeloze aandelen nou echt genoeg reden om de net aangestelde nieuwe AD (na een lange stuurloze periode) met pek en veren de Arena uit te jagen?

Als de AFM en/of Justitie hier achteraan gaat, zou het vast niet meer dan een boete of taakstraf worden. Zelf ben ik niet thuis in het beleggen, maar eerlijk gezegd interesseert het mij helemaal niets of Kroes daar een paar stuivers mee verdient. Veel mensen die nu het hardst schreeuwen, zullen vast ergens in hun leven iets vergelijkbaars hebben gedaan. Even snel wat boodschappen doen zonder te betalen voor het parkeren met als excuus dat het maar om een paar kleine boodschappen ging en je normaal gesproken wel altijd betaalt. Het gaat helemaal nergens over.

Voor de mensen die vinden dat de selectie eigenlijk wel goed genoeg is, zoals er gek genoeg nog veel mensen zijn. Het volgende gedachte experiment. Je kunt kiezen uit het volgende:

- Guardiola/Wenger/Klopp/Ancelotti/Slot/Enz als trainer met de selectie van Excelsior/Volendam/Almere
- de selectie van Man City/Real Madrid/Bayern/Arsenal/Leverkussen en/of spelers als Messi/M'Bappe/Cruijff/Maradonna

Welke van de twee opties zou het beste presteren: de beste technische staf, of de beste selectie aan spelers?

Dit bericht is gewijzigd op 7 april 2024, 17:11:10.

+2/-0

Tahirovic 8,5 miljoen
Mikaeatadze 16,5 miljoen
Forbs 14 miljoen (incl. Bonussen 19 miljoen)
Medic 3 miljoen
Gaeei 4,5 miljoen
Sosa 8,5 miljoen
Akpom 12,5 miljoen
Avila 12,5 miljoen
Masverk 6,5 miljoen
Sutalo 22 miljoen

En ik zal er nog wel een paar vergeten. Ze zijn echt stuk voor stuk te slecht voor Ajax!

En nog steeds zijn er mensen op dit forum die vinden dat de RvC en Mislintat hun werk naar behoren hebben gedaan vanwege de uitkomst van een flutrapport. Want ja jongens, ze hebben alles volgens de regeltjes gedaan volgens KPMG, DUS aan hen ligt het niet. En precies dat soort types runnen Ajax op dit moment.

Wat een doffe ellende dit Ajax!

+3/-0

Wederom een knap staaltje woorden verdraaien. Werkelijk niemand hier die beweert dat de RvC en/of Mislintat hun werk naar behoren heeft gedaan.

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 07 april 2024 om 17:51:

Tahirovic 8,5 miljoen
Mikaeatadze 16,5 miljoen
Medic 3 miljoen
Gaeei 4,5 miljoen
Sosa 8,5 miljoen
Akpom 12,5 miljoen
Avila 12,5 miljoen
Masverk 6,5 miljoen
Sutalo 22 miljoen

En ik zal er nog wel een paar vergeten. Ze zijn echt stuk voor stuk te slecht voor Ajax!

En nog steeds zijn er mensen op dit forum die vinden dat de RvC en Mislintat hun werk naar behoren hebben gedaan vanwege de uitkomst van een flutrapport. Want ja jongens, ze hebben alles volgens de regeltjes gedaan volgens KPMG, DUS aan hen ligt het niet. En precies dat soort types runnen Ajax op dit moment.

Helemaal met je eens.

Maar ja kom niet aan KPMG, want dat is een heel integer clubje dat altijd goed werk aflevert.

Het is inderdaad schandalig dat de RvC en Mislintat zoveel kritiek over zich heen krijgen, want volgens het rapport doen ze het heel goed of in het geval van Mislintat het heel goed heeft gedaan. Hun valt weinig dan niets te verwijten.

+2/-0

tackle schreef op 07 april 2024 om 18:26:

Tahirovic 8,5 miljoen
Mikaeatadze 16,5 miljoen
Medic 3 miljoen
Gaeei 4,5 miljoen
Sosa 8,5 miljoen
Akpom 12,5 miljoen
Avila 12,5 miljoen
Masverk 6,5 miljoen
Sutalo 22 miljoen

Helemaal met je eens.

Maar ja kom niet aan KPMG, want dat is een heel integer clubje dat altijd goed werk aflevert.

Het is inderdaad schandalig dat de RvC en Mislintat zoveel kritiek over zich heen krijgen, want volgens het rapport doen ze het heel goed of in het geval van Mislintat het heel goed heeft gedaan. Hun valt weinig dan niets te verwijten.

Ik ben er een voorstander van om de discussie zuiver te houden. Er is hier vrijwel niemand die beargumenteert dat Mislintat goed werk geleverd heeft.

Dat is echter iets anders dan dat hij aan zelfverrijking, oplichting of andere zaken gedaan zou hebben en dat de RvC dus in had moeten grijpen.

+4/-1

ElSimao2 schreef op 07 april 2024 om 18:37:

tackle schreef op 07 april 2024 om 18:26:

Tahirovic 8,5 miljoen
Mikaeatadze 16,5 miljoen
Medic 3 miljoen
Gaeei 4,5 miljoen
Sosa 8,5 miljoen
Akpom 12,5 miljoen
Avila 12,5 miljoen
Masverk 6,5 miljoen
Sutalo 22 miljoen

Helemaal met je eens.

Ik ben er een voorstander van om de discussie zuiver te houden. Er is hier vrijwel niemand die beargumenteert dat Mislintat goed werk geleverd heeft.

Dat is echter iets anders dan dat hij aan zelfverrijking, oplichting of andere zaken gedaan zou hebben en dat de RvC dus in had moeten grijpen.

Nog nooit van sarcasme gehoord, waarbij je de zaken aandikt.

En over discussies zuiver houden, zal ik maar verder niets over zeggen.

Er zijn er hier genoeg die Kroes al keihard onderuit halen, omdat hij een domme fout heeft gemaakt. Er zijn er zelfs die nu al weten dat hij er niets van kan. Over zuiver houden gesproken.

Dit bericht is gewijzigd op 7 april 2024, 18:49:09.

+2/-1

Het is nu wel leuk geweest. Als er niet op een normale manier gediscussieerd gaat worden, zijn de consequenties inmiddels wel bekend.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Algemeen directeur AFC Ajax