Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 302 pagina's: 1 2 3 4 ... 298 299 300 301 302

open/sluit de onderstaande quote:

Sjakie Meulemans schreef op 28 april 2026 om 22:42:

Dies Janse kunnen ze beter behouden. Met hem heeft Ajax al een waardige opvolger in huis voor als Youri Baas op enig moment vertrekt. Bovendien kunnen ze ook prima samenspelen. En laten ze hem gaan dan moeten ze straks weer op zoek naar de volgende ‘geld over de balk’ miskoop!

Janse verkopen zou ik een enorme fout vinden en brevet van onvermogen. Baas heeft nog twee jaar contract en presteert best stabiel, maar ontwikkelt zich ook niet meer echt. Zou hét moment zijn om die te verkopen. Kaplan en Avila kunnen ook LCV spelen maar hebben ook nog maar 1 resp. 2 jaar contract, dus tenzij je Kaplan verlengt, moet je die ook van de hand doen. Avila lijkt me sowieso einde verhaal.

Als je Janse nu wegdoet, kun je over een jaar weer de markt op voor een nieuwe LCV. Echt niet doen. Probeer Baas te verkopen en bied Janse perspectief op een basisplaats, hij doet het echt zeer noemenswaardig bij Groningen. Eventueel hou je Kaplan aan z'n contract om in z'n laatste jaar back-up te spelen, mocht hij niet willen verlengen. Vind trouwens dat die het goed genoeg doet bij NEC om in principe bij ons voor een basisplaats in aanmerking te komen, maar dan moet dat contract eerst verlengd worden.

+2/-0

Ik ben nog niet helemaal overtuigd van wat ik allemaal hoor in de wandelgangen. De namen die genoemd worden als aankopen zijn voornamelijk Spaans(talig). En Janse verkopen zou in mijn ogen ook weer een onbegrijpelijke keuze zijn.

Ben nog niet overtuigd van Cruijff zijn keuzes en daarmee zijn kunde. Uiteraard moeten we alles nog afwachten, maar de eerste geluiden spreken niet perse veel vertrouwen uit.

+1/-0

BertjeK schreef op 30 april 2026 om 14:28:

Ik ben nog niet helemaal overtuigd van wat ik allemaal hoor in de wandelgangen. De namen die genoemd worden als aankopen zijn voornamelijk Spaans(talig). En Janse verkopen zou in mijn ogen ook weer een onbegrijpelijke keuze zijn.

Ben nog niet overtuigd van Cruijff zijn keuzes en daarmee zijn kunde. Uiteraard moeten we alles nog afwachten, maar de eerste geluiden spreken niet perse veel vertrouwen uit.

Ik denk eigenlijk dat er bijzonder weinig uitlekt momenteel omdat Jordi een behoorlijke Einzelgänger is en niet zo van banden met de pers is. De komst van García was een verrassing, het ontslag van Weijs was een verrassing, de komst van Carrizo was al heel snel na de eerste verhalen afgerond en ook rondom de contractverlenging van Mokio hebben we eigenlijk direct voorafgaand niets aan geruchten gelezen in de media.

Denk dat diverse journalisten (ik zal geen namen noemen, anders wordt het zo pijnlijk voor Mike Verweij en Valentijn Driessen) het erg irritant vinden dat Alex 'Lek' Kroes er niet meer zit om ze van verhalen rechtstreeks uit de directiekamer te voorzien.

Bankhoef, Ceballos, 'zes huurlingen van Barça'. Ik geloof er allemaal geen bal van.

+2/-0

Sevic schreef op 30 april 2026 om 14:44:

Ik denk eigenlijk dat er bijzonder weinig uitlekt momenteel omdat Jordi een behoorlijke Einzelgänger is en niet zo van banden met de pers is. De komst van García was een verrassing, het ontslag van Weijs was een verrassing, de komst van Carrizo was al heel snel na de eerste verhalen afgerond en ook rondom de contractverlenging van Mokio hebben we eigenlijk direct voorafgaand niets aan geruchten gelezen in de media.

Denk dat diverse journalisten (ik zal geen namen noemen, anders wordt het zo pijnlijk voor Mike Verweij en Valentijn Driessen) het erg irritant vinden dat Alex 'Lek' Kroes er niet meer zit om ze van verhalen rechtstreeks uit de directiekamer te voorzien.

Bankhoef, Ceballos, 'zes huurlingen van Barça'. Ik geloof er allemaal geen bal van.

Bankhoef, nice!

Verder eens. De clicks moeten toch binnenkomen, dus die mensen moeten maar wat roepen om relevant te blijven ook al hebben ze geen enkele betrouwbare informatie. Het is hoe de business werkt.

Journalisten vind ik voor die 2 echt een groot woord. Ik weet nog dat ik Verwey ooit eens heb horen zeggen naar aanleiding van een gerucht dat ie met Kroes erover gebeld had en dat het niet waar was. Omdat Kroes dat zei.

Dan ben je in mijn ogen geen journalist maar een spreekbuis.

+2/-0

ElSimao2 schreef op 30 april 2026 om 15:19:

Sevic schreef op 30 april 2026 om 14:44:

Bankhoef, nice!

© Sevic 2026

+1/-0

Sevic schreef op 24 april 2026 om 14:13:

Sjakie Meulemans schreef op 24 april 2026 om 13:51:

Wanneer ik de berichten van vandaag moet geloven dan wil Jordi Cruijff van Ajax een satellietclub van Barcelona maken, waarbij meerdere spelers van Barcelona gehuurd gaan worden om hen speelminuten en ontwikkelkansen te bieden. Het zou gaan om doelman Iñaki Peña, middenvelder Marc Casadó, vleugelaanvaller Shane Kluivert, jeugdspelers Jofre Torrents en Guille Fernandéz en aanvaller Roony Bardghji. Volgens de bekende Ajax-verslaggever Mike Verweij kan je er vergif op innemen dat er meerdere huurspelers van FC Barcelona naar Ajax komen.

Volgens Mike 'Frikandellenpens' Verweij...

Fatshaming is niet ok.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 302 pagina's: 1 2 3 4 ... 298 299 300 301 302

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.