Forumreacties: 5.024
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Ajax-Fortuna Sittard
Man van de Wedstrijd AZ-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 10 februari 2026 om 23:26:
Ben ik gek of wordt Óscar García in mei gewoon naar het eerste gepromoveerd? En is hij nu al aangesteld (omdat hij thuis zat en) zodat hij alvast kan acclimatiseren?
Op zich vind ik het best wel een briljante zet van onze kersverse TD, want hiermee zet je in één klap de hele professionele tak van de organisatie, zowel Jong Ajax als Ajax 1, op scherp.
Maar het uiteindelijke resultaat zal dan wel afhangen van de kwaliteiten van Óscar García. Of staat hij in augustus gewoon weer aan de zijlijn bij een wedstrijd van Jong Ajax? Dat gelooft toch niemand?
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 226
Reg.: 13 september 2022
Ik heb er eigenlijk ook niet een geweldig gevoel over. Dus nu maak ik mezelf wijs dat hij de assistent van de nieuwe trainer wordt (waarschijnlijk ook een Spanjaard). Hij doet me qua uitstraling een beetje aan Winston Bogarde denken.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 11 februari 2026 om 08:43:
en ten tweede omdat Jordi daarmee een geweldige dolk in de rug van Fred zou douwen.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 3.830
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 11 februari 2026 om 10:18:
Ik heb er eigenlijk ook niet een geweldig gevoel over. Dus nu maak ik mezelf wijs dat hij de assistent van de nieuwe trainer wordt (waarschijnlijk ook een Spanjaard). Hij doet me qua uitstraling een beetje aan Winston Bogarde denken.![]()
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 11 februari 2026 om 08:43:
en ten tweede omdat Jordi daarmee een geweldige dolk in de rug van Fred zou douwen.
Hoezo een dolk in de rug van Fred?
Is het niet Freds voornaamste taak om de weg voor de volgende trainer te plaveien, en dan vervolgens gewoon in mei plaats te maken en de sleutels te overhandigen? Hij is toch niet meer dan de inteGrim?
Of vind je dat zijn Ajax 1-trainerschap eventueel verlengd dient te worden mocht Ajax op plek 2 eindigen dit seizoen? Of dat in ieder geval die mogelijkheid levend gehouden dient te worden zodat Fred gemotiveerd blijft en niet het gevoel heeft dat er een dolk voor z'n rug klaarligt?
Ik vind het sowieso een spannende en goede zet van JC, even afgezien van de kwaliteiten van Óscar 'olé' García. Een schokeffect kan ook een beetje als een dolk in de rug voelen, maar is het niet, als het nodig is.
Vak: -
Forumreacties: 3.952
Reg.: 8 augustus 2001
Fred Grim heeft toch zelf al aangegeven dat hij het hoofdtrainerschap niet ambieert en dat hij terug wil naar zijn vorige rol? Er is vanuit Ajax ook nooit gezegd dat ze opnieuw zouden evalueren na dit seizoen, ofwel heb ik dat dan gemist.
Dan begrijp ik het soort reacties niet van dolk in de rug etc.
Voor wie nog overtuigd moest worden van het feit dat de Nederlandse sportjournalistiek volkomen nutteloos is en gedomineerd wordt door "access-journalism" (Positief doen zodat je toegang tot personen en organisaties blijft houden):
Al met al concludeert Goodijk, ook vanwege een aantal belangrijke contractverlengingen en goede verkopen, dat Kroes zijn club beter heeft achtergelaten dan toen hij begon. “Maken we de balans op van alle spelers, die onder het bewind van Kroes en Beuker naar Amsterdam zijn gekomen, dan zijn dat vooral veel bruikbare voetballers geweest.”
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 226
Reg.: 13 september 2022
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 11 februari 2026 om 11:28:
Fred Grim heeft toch zelf al aangegeven dat hij het hoofdtrainerschap niet ambieert en dat hij terug wil naar zijn vorige rol?
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.