Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 276 pagina's: 1 2 3 4 ... 271 272 273 274 275 276

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 20 januari 2026 om 16:01:

ElSimao2 schreef op 20 januari 2026 om 15:59:

Sevic schreef op 20 januari 2026 om 15:56:

ElSimao2 schreef op 20 januari 2026 om 15:32:

Zinchenko lijkt alsnog te komen:

VI weet dat Ajax en Arsenal in gesprek om alvorens een huurdeal te bewerkstelligen. Nu lijkt het erop dat de twee clubs afstevenen op een permanente transfer. “De loan fee die Ajax zou betalen, gebruikt de club nu om het contract van Zinchenko af te kopen”, meldt het medium.

Dus we kopen eerst zijn huidige contract af en dan bieden we hem nog een contract aan. We betalen dus eigenlijk dubbel voor hem.

Schandalig.

Een transfersom betalen om een contract af te kopen is toch niet raar?

Niet dat je deze gozer moet kopen hoor.

Moro schijnt overigens verkocht te worden aan Osasuna. Over schandalig beleid gesproken.

Volgens mij betaal je dan zijn resterende salaris op zijn huidige contract. Daarna moet je hem een contract aanbieden om hem hier te laten spelen. Dus je betaalt 2x het salaris.

Normaal maar niet iets wat wij in onze situatie zouden moeten doen.

Huursom is iets anders dan het salaris. Denk dat het om enkele tonnen gaat.

Maar dan alsnog zijn salaris voor een half jaar. Denk niet dat ie inlevert op zijn huidige salaris. Dus alsnog een duur grapje.

+1/-0

Van den Boomen schijnt nu ook te bokken.

Jordi on fire.

+1/-0

Voor hoeveel miljoen euro verlaat Moro ons?

+1/-0

Kiki schreef op 20 januari 2026 om 16:48:

Dat is de grote vraag.

+1/-0

Sevic schreef op 20 januari 2026 om 16:51:

Kiki schreef op 20 januari 2026 om 16:48:

Dat is de grote vraag.

Zolang het in de dubbele cijfers zit, vind ik het prima. Anders te makkelijk, te snel en té goedkoop weggedaan.

+1/-0

Moro lijkt ook niet echt gelukkig in Amsterdam. Misschien spreekt hij geen Engels en voelt hij zich niet thuis. Kan ook zijn dat hij zelf graag terug naar Spanje gaat.

+1/-0

Ewige-Blumenkraft schreef op 20 januari 2026 om 17:00:

Moro lijkt ook niet echt gelukkig in Amsterdam. Misschien spreekt hij geen Engels en voelt hij zich niet thuis. Kan ook zijn dat hij zelf graag terug naar Spanje gaat.

En ik maar denken dat Moro zowel Engelse als Nederlandse bijles gaf op De Toekomst.

+1/-0

Kiki schreef op 20 januari 2026 om 17:29:

Ewige-Blumenkraft schreef op 20 januari 2026 om 17:00:

En ik maar denken dat Moro zowel Engelse als Nederlandse bijles gaf op De Toekomst.

Dan had je het weer eens flink mis.

+1/-0

Osasuna heeft slechts 4x een speler voor meer dan 5M gekocht. Hun record is een aankoop van 8M.

Het is hoogst onwaarschijnlijk dat ze meer dan 10M betalen voor Moro. Ik denk dat het 6M ofzo is.

+2/-0

ElSimao2 schreef op 20 januari 2026 om 17:34:

Osasuna heeft slechts 4x een speler voor meer dan 5M gekocht. Hun record is een aankoop van 8M.

Het is hoogst onwaarschijnlijk dat ze meer dan 10M betalen voor Moro. Ik denk dat het 6M ofzo is.

Geruchten zijn zelfs 4,5 a 5. Knap staaltje weer van ons Alex om in een half jaar tijd meer dan de helft van de transfersom te laten verdampen.

Wou hij zelf niet Mislintat persoonlijk verantwoordelijk stellen voor wanbeleid? Ik zou zeggen laat de juridische afdeling in dat geval maar beginnen met oefenen op deze nekklapper :denk

We begonnen met vier linksbacks! Klap in de nek! Inmiddels vijf rechtsbacks en één linksback die er meestal geen zin in heeft.

+3/-0

Mike1976 schreef op 20 januari 2026 om 18:10:

ElSimao2 schreef op 20 januari 2026 om 17:34:

Geruchten zijn zelfs 4,5 a 5. Knap staaltje weer van ons Alex om in een half jaar tijd meer dan de helft van de transfersom te laten verdampen.

Wou hij zelf niet Mislintat persoonlijk verantwoordelijk stellen voor wanbeleid? Ik zou zeggen laat de juridische afdeling in dat geval maar beginnen met oefenen op deze nekklapper :denk

Ik word hier niet gelukkig van. Ook vrees ik wat we kwijt zullen zijn aan die linksback.

+1/-0

Ik word weer misselijk...

+1/-0

Die Kroes, man man man!

Ik was echt wel een voorstander van zijn komst maar wat een ontzettende beunhaas is dit gebleken. Eigenlijk net zo’n prutser als Mislintat.

Het is sowieso al bizar dat je een speler haalt voor 11 miljoen en 6 maanden later denkt: “dit is hem toch niet”, laat staan dat je hem ook nog eens met verlies gaat verkopen. De vraag is nu hoeveel verlies het gaat worden, maar zou me niks verbazen als het uitkomt rond de 7 miljoen ofzo.

Dan heb je dus onderaan de streep 4 miljoen + salaris weggegooid in 6 maanden tijd en 1 goal in de beker tegen amateurs voor terug gekregen 😂

Wat een ellende!

+3/-0

TADIC10 schreef op 20 januari 2026 om 18:17:

Die Kroes, man man man!

Ik was echt wel een voorstander van zijn komst maar wat een ontzettende beunhaas is dit gebleken. Eigenlijk net zo’n prutser als Mislintat.

Het is sowieso al bizar dat je een speler haalt voor 11 miljoen en 6 maanden later denkt: “dit is hem toch niet”, laat staan dat je hem ook nog eens met verlies gaat verkopen. De vraag is nu hoeveel verlies het gaat worden, maar zou me niks verbazen als het uitkomt rond de 7 miljoen ofzo.

Dan heb je dus onderaan de streep 4 miljoen + salaris weggegooid in 6 maanden tijd en 1 goal in de beker tegen amateurs voor terug gekregen 😂

Wat een ellende!

Assistje tegen Twente!

+1/-0

Sevic schreef op 20 januari 2026 om 16:27:

Jordi on fire.

Bij Van den Boomen schijnt het maar om een huurdeal te gaan, waarbij hij van de zomer weer terugkomt.

+1/-0

Sjakie Meulemans schreef op 20 januari 2026 om 18:44:

Jordi on fire.

Bij Van den Boomen schijnt het maar om een huurdeal te gaan, waarbij hij van de zomer weer terugkomt.

Prima, zolang zijn salaris maar van de rol is. Er hoeft geen transfersom terugverdiend te worden.

Nog anderhalf jaar verhuren en je bent uit de brand.

+2/-0

En ik maar denken dat het een betrekkelijk rustige transferwindow zou worden, omdat zo onderhand wel duidelijk moet zijn dat al die wisselingen niet goed zijn voor de collectieve continuïteit en voor de transferbalans. Maar we krijgen alleen maar te horen hoe geweldig de grote schoonmaak verloopt en dat er zoveel budget vrijkomt om geblesseerde ex- of erger nog non-toppers te halen die in beeld willen blijven voor het WK.

Die Kroes heeft het gepresteerd om op vrijwel elke uitgaande transfer 10-30% korting te geven. Doet hij dit om zaakwaarnemervriendjes te paaien of zo?

Wat zal ik blij zijn als deze prutser/oplichter opgesodemieterd is!

+2/-0

Het is mij een beetje onduidelijk wie er nu eindverantwoordelijk is over het technische beleid en hoe de taken verdeeld zijn. Kroes is nog aan boord, voor zover ik begrijp, maar Jordi heeft ook zijn contract al getekend. Wie mag ik straks belachelijk maken zodra Zinchenko voor veel te veel geld binnen wordt gehaald?

+1/-0

Sevic schreef op 20 januari 2026 om 18:47:

Jordi on fire.

Prima, zolang zijn salaris maar van de rol is. Er hoeft geen transfersom terugverdiend te worden.

Het valt nog maar te bezien of die slakkenliefhebbers daadwerkelijk zijn hele salaris op zich nemen. Hij verdient volgens Cap alles bij elkaar meer dan hun duurst betaalde speler. Als we met een club te maken hebben die hun plafond oprekken om Branco te halen heb ik medelijden met hun supporters.

Wilde Branco overigens niet meer weg uit Nederland vanwege zijn gezin?

+1/-0

ElSimao2 schreef op 20 januari 2026 om 19:47:

Sevic schreef op 20 januari 2026 om 18:47:

Jordi on fire.

Het valt nog maar te bezien of die slakkenliefhebbers daadwerkelijk zijn hele salaris op zich nemen. Hij verdient volgens Cap alles bij elkaar meer dan hun duurst betaalde speler. Als we met een club te maken hebben die hun plafond oprekken om Branco te halen heb ik medelijden met hun supporters.

Wilde Branco overigens niet meer weg uit Nederland vanwege zijn gezin?

Klopt. Zo zie je maar, onder druk wordt alles vloeibaar.

Goede hoop op een permanente exit in de zomer hierdoor.

En ook al nemen ze maar de helft van z'n salaris over: alles is mooi meegenomen op dit moment. De hoop dat je hem nog definitief verkoopt deze window ben ik al kwijt.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 276 pagina's: 1 2 3 4 ... 271 272 273 274 275 276

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.