Het is mij een beetje onduidelijk wie er nu eindverantwoordelijk is over het technische beleid en hoe de taken verdeeld zijn. Kroes is nog aan boord, voor zover ik begrijp, maar Jordi heeft ook zijn contract al getekend. Wie mag ik straks belachelijk maken zodra Zinchenko voor veel te veel geld binnen wordt gehaald?
Vorige week is Jordi officieel geworden en nu zien we ineens allemaal actie. Het lijkt me duidelijk dat dit het werk van Jordi is. Zo niet dan hou ik hem ook verantwoordelijk. Als een prutser als Kroes ineens uit zichzelf allemaal waanzinnige uitgaven gaat doen en je stopt hem niet af dan ligt het alsnog aan jezelf.
Mochten er inderdaad allemaal duurdere spelers zonder restwaarde aankomen en we worden geen 2e, mag Jordi wat mij betreft in de zomer al weg. Ik ben geen fan van het beleid dat eraan lijkt te komen. Nou, mocht er resultaat mee geboekt worden krijgt hij alle credits, maar als het dan ook nog eens in de soep loopt moeten we het zo snel mogelijk beëindigen.
+1/-0
Deze normale topic is open en bestaat uit 276 pagina's: 1234 ... 272273274275 276