Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 279
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 30 juni 2026 om 23:39:
Toch wel jammer dat aankopen en beleid op voorhand al compleet afgeschoten worden, beter wachten we tot einde transferwindow en dat we aankopen daadwerkelijk aan het werk hebben gezien. Er wordt wel erg makkelijk met cijfers gesmeten zonder aantoonbare inside-info.
Een enkeling praat hier alsof het hun eigen geld is
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Toch wel jammer dat aankopen en beleid op voorhand al compleet afgeschoten worden, beter wachten we tot einde transferwindow en dat we aankopen daadwerkelijk aan het werk hebben gezien. Er wordt wel erg makkelijk met cijfers gesmeten zonder aantoonbare inside-info.
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 01 juli 2026 om 14:54:
Is Jeffrey de Lange een optie als opvolger van Jaros?
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 01 juli 2026 om 18:28:
Henrique, Wijndal, Zahouani, Janse, Baas, Kaplan, Bouwman, Itakura, Sutalo, Gooijer, Rosa en Gaaei. We kunnen 3 defensies opstellen en dan heb je ook nog jeugdspelers als Van der Lans en Muzungu. Ik stel voor om geen enkele verdediger meer te halen zolang de voorraad strekt.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 01 juli 2026 om 17:12:
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 01 juli 2026 om 14:54:
Wat denk je zelf? Een gozer die 2 jaar niet gekeept heeft en daarvoor niet verder dan de Eagles gekomen is.
No offense, maar ik vind jouw posts echt borderline useless.
Bron: Forum regels
Dit bericht is gewijzigd op 1 juli 2026, 19:02:54.
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 01 juli 2026 om 18:56:
Wat denk je zelf? Een gozer die 2 jaar niet gekeept heeft en daarvoor niet verder dan de Eagles gekomen is.
Alles beter dan Jaros. Die kon niet eens uittrappen.
Is dit de toon die op dit forum mag worden aangeslagen?
PS. Lees puntje 4 even in de regels.
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 01 juli 2026 om 18:56:
Alles beter dan Jaros. Die kon niet eens uittrappen.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Lijkt me een goede zet, het wachten is op Barcelona;
Marc-André ter Stegen is momenteel in Barcelona om zijn transfer naar Ajax af te kunnen ronden, zo schrijft Jijantes FC op X. De Duitse keeper is terug van vakantie en hoopt in de komende uren belangrijke stappen te zetten richting een overstap naar de recordkampioen van Nederland. Ter Stegen zou al een akkoord hebben met Ajax en zou enkel nog wachten op goedkeuring vanuit FC Barcelona.
Bron: Geruchtenmolen: 'Ter Stegen terug in Barcelona om transfer naar Ajax af te ronden'
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 1.323
Reg.: 3 september 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.398
Reg.: 19 maart 2003
Forumreacties: 425
Reg.: 13 september 2022
Šutalo speelde verreweg z'n beste wedstrijd van het WK. Wederom foutloos, maar dit keer een stuk actiever. Goede intercepties, middenveld indribbelen, aanvallers direct aanspelen. Kroatië speelde fantastisch, enigszins onterecht uitgeschakeld, dus ook dat straalt weer op onbetwiste basisspeler Šutalo af.
Het is nu aan Jordi Cruijff om te laten zien dat hij goed kan verkopen. Wat mij betreft minimaal 30 miljoen (en daarvan meteen Matanović kopen
).
Of anders gewoon verlengen. Onder een goede trainer met goede medespelers is Šutalo namelijk een topverdediger. Dat was vorig seizoen al te zien, en nu wederom in het Kroatische nationale elftal.
Maar een verkoop is voor iedereen het beste. Een cyclus van 3-4 seizoenen is sowieso ideaal.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Uit: ?
Forumreacties: 1.754
Reg.: 23 juni 2014
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 30 juni 2026 om 23:39: Er wordt wel erg makkelijk met cijfers gesmeten zonder aantoonbare inside-info.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 02 juli 2026 om 17:46:
Jeffrey de Lange ziet zichzelf als de optie om de nieuwe eerste doelman van Ajax te worden. Hij wil dolgraag en is volgens mij ook al eerder in verband gebracht met Ajax. In die zin kan ik jouw vraag begrijpen. Maar ik verwacht niet dat Ajax voor hem gaat kiezen.
De verwachting is dat Marc-André ter Stegen op huurbasis overkomt van Barcelona (het lijkt nu bijna rond te zijn) en eerste doelman wordt met Maarten Paes als reservedoelman.
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 03 juli 2026 om 03:36:
Šutalo speelde verreweg z'n beste wedstrijd van het WK. Wederom foutloos, maar dit keer een stuk actiever. Goede intercepties, middenveld indribbelen, aanvallers direct aanspelen. Kroatië speelde fantastisch, enigszins onterecht uitgeschakeld, dus ook dat straalt weer op onbetwiste basisspeler Šutalo af.
Het is nu aan Jordi Cruijff om te laten zien dat hij goed kan verkopen. Wat mij betreft minimaal 30 miljoen (en daarvan meteen Matanović kopen).
Of anders gewoon verlengen. Onder een goede trainer met goede medespelers is Šutalo namelijk een topverdediger. Dat was vorig seizoen al te zien, en nu wederom in het Kroatische nationale elftal.
Maar een verkoop is voor iedereen het beste. Een cyclus van 3-4 seizoenen is sowieso ideaal.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Marc-André ter Stegen lijkt zo goed als zeker rond te zijn
Ajax heeft een principeakkoord bereikt met Marc-André ter Stegen. De Duitse doelman komt op huurbasis over van FC Barcelona, zo meldt De Telegraaf. Volgens de krant zijn alle betrokken partijen sinds vrijdagochtend akkoord en staat niets een overgang naar Amsterdam nog in de weg.
Bron: Ajax heeft gewenste topkeeper binnen
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 03 juli 2026 om 11:15:
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 03 juli 2026 om 03:36:
Het is nu aan Jordi Cruijff om te laten zien dat hij goed kan verkopen. Wat mij betreft minimaal 30 miljoen (en daarvan meteen Matanović kopen).
Denk ook dat het het beste is om hem te verkopen. Onder Farioli ging het best lekker, vooral als je het met het seizoen daarvoor vergelijkt. Wat je zegt, hij doet het goed met een goede trainer en goede spelers om hem heen. Hij is niet iemand de kar trekt en ik verwacht dat het in de communicatie ook nog steeds niet heel best is.
Hij sprak geen woord engels. Maar ik vind wel dat als je iemand voor dat geld koopt dat hij de leider achterin is, maar dat is hij niet en zal hij ook nooit worden denk, zit er gewoon niet in en geeft niet. Je weet niet of Michel hem wel aan het voetballen krijgt, te veel mitsen en maren terwijl die best wat waard is op het moment. Verkopen dus.
Forumreacties: 425
Reg.: 13 september 2022
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 03 juli 2026 om 17:37:
Hij zag er aardig uit in een systeem dat er volledig op was gericht om de defensie te helpen. Dus een laag blok, Henderson als extra cv en de rest van het elftal dat vooral eerst defensief denkt voor aanvallende intenties aan bod komen.
In systemen die wat meer zijn zoals we Ajax willen zien en waar hij niet die zijwieltjes heeft is het 2 seizoenen huilen met de pet op geweest.
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 03 juli 2026 om 20:08:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 03 juli 2026 om 17:37:
Hij zag er aardig uit in een systeem dat er volledig op was gericht om de defensie te helpen. Dus een laag blok, Henderson als extra cv en de rest van het elftal dat vooral eerst defensief denkt voor aanvallende intenties aan bod komen.
In systemen die wat meer zijn zoals we Ajax willen zien en waar hij niet die zijwieltjes heeft is het 2 seizoenen huilen met de pet op geweest.
Het stikt van de clubs die dat eerstgenoemde systeem spelen. Ik heb het al vaker gezegd, maar Šutalo lijkt mij ideaal voor een Italiaanse topclub. Of misschien kan Jordi hem wel in Spanje kwijt.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027