Vak: -
Forumreacties: 2.548
Reg.: 21 mei 2000
Favoriete opstelling: 4-3-3
Op dit moment zou ik voor onderstaande opstelling gaan, als iedereen fit is.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 september 2026, 09:13:14.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 467
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:RD schreef op 04 september 2026 om 09:07:
Ter Stegen
Kehrer Bouwman Baas Henrique
Amrabat
Ouazane Brandt
Tsygankov Tolu Adingra
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.939
Reg.: 16 augustus 2007
Ter Stegen
Gaaei, Kehrer, Blind, Caio
Brandt, Amrabat, Gloukh
Tsygankov, Marcos, Ouazane
Met als schaduwelftal:
Paes
Rosa, Bouwman, Janse, Torrents
Klaassen, Mokio, Bounida
Berghuis, Tolu, Adingra
Baas, Wijndal, Dolberg en Edvardsen zijn eigenlijk surplus en wil je z.s.m. kwijt. Abdalla kan in Jong minuten maken maar zou ik ook geregeld laten invallen.
Het is aan Adingra en Tolu om te proberen in de basis te komen, maar ik zou Ouazane en Marcos eerst een kans geven, want die zijn niet gehuurd. Adingra en Tolu verdienen echter wel een serieuze kans als één van de basisspelers niet levert, want we kunnen koopopties activeren.
Voor nu Kehrer in de basis omdat Bouwman nog erg slordig speelt. Als we defensief wat stabieler staan, zou ik proberen hem gaandeweg het seizoen in te passen. Alternatief is Kehrer op rechtsback en Bouwman centraal, mochten beide rechtsbacks niet presteren.
Overigens zijn nog niet alle mutaties verwerkt in de dropdown van de favoriete opstelling op deze site.
Derk Johanssen
Fan van Ajax
Uit: Enschede
Forumreacties: 7.452
Reg.: 3 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
Ter Stegen
Rosa - Kehrer - Blind - Caio Henrique
Klaassen - Amrabat - Brandt
Tsygankov - Tolu - Adingra
schaduwteam
Paes
Gaaei - Bouwman - Baas - Torrents
Ouazane - Mokio - Gloukh
Berghuis - Leonardo - XXX
Dus alleen op linksbuite hebben we niet echt een alternatief voor Adingra.Voorlopig zal Michelhet wel oplossen met Ouazane of Gloukh of Brandt en daarmee ruimte maken voor een van deze namen op linkshalf. Geen idee.
Ik denk wel dat Blind en Klaassen regelmatig plaats zullen maken voor Baas en Mokio. En ik Leonardo moet wel echt gaan renderen, anders zou ik eerder Dolberg nog gaan opstellen.
Ik hoop dat bijvoorbeeld Nash, Abdalla en de gehurude talenten ook nog wat minuten gaan krijgen, maar de meeste daarvan ken ik totaal niet.
Volgens mij is de balans in de selectie best aardig zo. Is allenmaal niet superjong, dus ik hoop wel dat Michel ook de jongere spelers nog voldoende gaat gebruiken in het komende seizoen.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.939
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Derk Johanssen schreef op 04 september 2026 om 09:35:
Ter Stegen
Rosa - Kehrer - Blind - Caio Henrique
Tsygankov - Tolu - Adingra
schaduwteam
Paes
Gaaei - Bouwman - Baas - Torrents
Ouazane - Mokio - Gloukh
Berghuis - Leonardo - XXX
Dus alleen op linksbuite hebben we niet echt een alternatief voor Adingra.Voorlopig zal Michelhet wel oplossen met Ouazane of Gloukh of Brandt en daarmee ruimte maken voor een van deze namen op linkshalf. Geen idee.
Ik denk wel dat Blind en Klaassen regelmatig plaats zullen maken voor Baas en Mokio. En ik Leonardo moet wel echt gaan renderen, anders zou ik eerder Dolberg nog gaan opstellen.
Ik hoop dat bijvoorbeeld Nash, Abdalla en de gehurude talenten ook nog wat minuten gaan krijgen, maar de meeste daarvan ken ik totaal niet.
Volgens mij is de balans in de selectie best aardig zo. Is allenmaal niet superjong, dus ik hoop wel dat Michel ook de jongere spelers nog voldoende gaat gebruiken in het komende seizoen.
Ter Stegen
Rosa - Kehrer - Blind - Baas
Gloukh - Leonardo - Ouazane
Henrique deed het wel goed bij Monaco, maar ik denk dat toch Baas gewoon beter is en heeft ook op linksback goed gespeeld.
Ouazane vind ik het erg goed doen, ik denk dat we een toptalent hebben, maar laat ik hem niet helemaal ophemelen.
Ik ben erg te spreken over de kwaliteiten, statistieken en beelden van Kehrer. Over Leonardo iets minder, maar ik denk dat dit goed gaat komen.
Ben iets minder enthousiast van Tsygankov en Adringa op basis van statistieken, kwaliteiten en beelden en hoop dat Adringa een laatbloeier is en dat zou best kunnen, want in de Premier League presteren is natuurlijk niet makkelijk. Maar met onze Oekrainer en Ivoriaan moet ik het eerst even zien.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 september 2026, 10:48:45.
Forumreacties: 268
Reg.: 2 augustus 2026
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Favoriete opstelling Ajax