Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 62 63 64 65 66

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 10 december 2020 om 23:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Vaccineren, dat gaat niet zonder dwang

Alleen met dwang wordt de coronavaccinatie een succes, denkt de Rotterdamse hoogleraar gezondheidsrecht Martin Buijsen.



https://www.trouw.nl/zorg/vaccineren-dat-gaat-niet-zonder-dwang~b77dfa8f/link

Engnekken schieten als paddenstoelen uit de grond.



Quote uit het stukje:

De dwang is niet dat je onder dreiging wordt ingeënt, maar dat je toegang tot sociale voorzieningen wordt afgesneden als je weigert. Zo werkt dat in een democratie.”

Zo werkt het niet in een democratie! Zo werkt het in een dictatuur!

 

+3/-0



Coronavirus is dus een ''opportunity''...

Zoals ik al meerdere malen aan heb gegeven, het gaat puur om meer macht. Ze willen een great reset. Een nieuw systeem op internationaal niveau wat allerlei (technologische) wonderen zal voort brengen. Ze zullen het gaan brengen als iets moois, maar je moet wel alles inleveren.



https://en.wikipedia.org/wiki/Klaus_Schwablink

forumillustratie

 

+3/-0

*

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 december 2020, 16:12:00.

 

+1/-0

Het moet absoluut verboden zijn voor adviseurs van het kabinet om financiële belangen te hebben in corona!
Ik snap nu ook waarom Ab Osterhaus het vliegtuig in stapt vanuit Hamburg om even aan tafel te zitten bij Op1.
WIJ VAN WC EEND, ADVISEREN WC EEND!
Follow The Money is eindelijk z’n werk aan het doen. Ab Osterhaus had zelf even 5,6 miljoen verdiend door 10% aandelen te kopen van het bedrijf waar hij de vaccin van aanprees. Nu blijkt Jaap van Dissel ook al miljoenen weg gesluisd te hebben.
Even de feiten op een rijtje:
➡️ Ab Osterhaus heeft 5,6 miljoen verdiend door 10% vd aandelen van het bedrijf te kopen wat hij adviseerde voor de vaccin levering.
➡️ Jaap van Dissel wordt nu ook onderzocht wegens belangenverstrengeling en het verdienen van miljoenen door zijn eigen advies.
➡️ Topman Feike Sijbesma, speciaal gezant van het kabinet tegen de strijd tegen corona had een belangenverstrengeling met zijn broer (Hans Sijbesma, directeur AstraZeneca Duitsland).
Eind juni zette minister De Jonge zijn handtekening onder het contract met vaccinmaker AstraZeneca. Samen met onder andere Duitsland werd een nog niet bestaand product gekocht. Deze deal is door minister de Jonge tot staatsgeheim gemaakt en kan niet worden ingezien. Bij het lekken van deze informatie is Feike Sijbesma ontslagen.
➡️ Arts-microbioloog Jan Kluytmans verdient aan coronatesten. Als lid van het Outbreak Management Team (OMT) adviseert hij gelijktijdig over het testbeleid en over de inzet van sneltesten, een bron van inkomsten voor zijn laboratorium en hemzelf. Maar dat financiële belang heeft hij niet gemeld.
➡️ Diederik Gommers, lid OMT, heeft patent op een beademingsapparaat. In 2016 zat hij in het onderzoek voor beademingsapparatuur, gefinancierd door de bedrijven Demcon en Dräger. Dat zijn precies de bedrijven waar de staat dit voorjaar voor miljoenen aan beademingsapparatuur kocht. In totaal kocht alleen al de Nederlandse staat voor 100 miljoen aan apparatuur.
Follow the money!
WIJ VAN WC EEND, ADVISEREN WC EEND!

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Waar komt de uitdrukking "over lijken gaan" vandaan?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 december 2020 om 23:13:

open/sluit de onderstaande quote:




Waar komt de uitdrukking "over lijken gaan" vandaan?



Komt onder andere voort uit handelingen van dit soort figuren met dubbele agenda's, waarvan eentje financieel gewin voor hun zelf.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 14 december 2020 om 09:27:

Komt onder andere voort uit handelingen van dit soort figuren met dubbele agenda's, waarvan eentje financieel gewin voor hun zelf.



Ah, dus toch ... B)

 

+1/-0

Het kabinet bereidt een vergaande lockdown voor waarbij bijna alles tot en met 19 januari dicht gaat: van scholen tot niet-essentiële winkels tot musea tot kapsalons tot theaters, melden bronnen in Den Haag aan de NOS.

De maatregelen gaan vannacht om middernacht al in, om een run op winkels morgen te voorkomen. Contactberoepen zoals de fysio en massagesalons moeten ook stoppen, en mensen moeten zo veel mogelijk thuis blijven.

Scholen moeten vanaf woensdag hun deuren sluiten, en op online onderwijs overstappen. Premier Rutte spreekt het land vanavond om 19.00 uur toe over de vergaande maatregelen.

Het kabinet gaat over tot deze drastische maatregelen omdat het aantal besmettingen hard is opgelopen en de druk op de zorg te groot wordt. Het kabinet hoopte op het terugbrengen van het aantal besmettingen half december naar 3600, maar het zijn er nu dagelijks bijna 10.000.

Mensen moeten zo veel mogelijk thuis blijven, en liever geen bezoek ontvangen. Het instellen van een avondklok is wel besproken maar wordt niet ingevoerd.

bron: https://nos.nl/artikel/2360591-bijna-alles-dicht-harde-lockdown-tot-en-met-19-januari.htmllink

 

+1/-0

Hebben we aan elkaar te danken. Zolang ik mensen tegenkom die met twee karretjes de appie binnengaan om twee fucking stokbroden te kopen, mensen mondkapjes onder hun neus dragen en men lekker met zijn allen winkelstraten blijft vullen (om maar wat voorbeelden te noemen- die zijn er te over), is mij wel duidelijk dat we hier nog lang niet uit gaan komen. Allemaal omdat aan jezelf denken belangrijker is dan uit deze toestand komen. Of je het nou met de maatregelen eens bent of niet: ze zijn er. En door al dit gekloot zitten we er alleen maar langer in..

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 december 2020 om 19:18:

open/sluit de onderstaande quote:

robbertb schreef op 14 december 2020 om 18:18:

Hebben we aan elkaar te danken. Zolang ik mensen tegenkom die met twee karretjes de appie binnengaan om twee fucking stokbroden te kopen, mensen mondkapjes onder hun neus dragen en men lekker met zijn allen winkelstraten blijft vullen (om maar wat voorbeelden te noemen- die zijn er te over), is mij wel duidelijk dat we hier nog lang niet uit gaan komen. Allemaal omdat aan jezelf denken belangrijker is dan uit deze toestand komen. Of je het nou met de maatregelen eens bent of niet: ze zijn er. En door al dit gekloot zitten we er alleen maar langer in..



Ze willen uiteindelijk gewoon dat je je volledig onderwerpt.



Aan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 14 december 2020 om 19:45:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 december 2020 om 19:18:

open/sluit de onderstaande quote:

robbertb schreef op 14 december 2020 om 18:18:

Hebben we aan elkaar te danken. Zolang ik mensen tegenkom die met twee karretjes de appie binnengaan om twee fucking stokbroden te kopen, mensen mondkapjes onder hun neus dragen en men lekker met zijn allen winkelstraten blijft vullen (om maar wat voorbeelden te noemen- die zijn er te over), is mij wel duidelijk dat we hier nog lang niet uit gaan komen. Allemaal omdat aan jezelf denken belangrijker is dan uit deze toestand komen. Of je het nou met de maatregelen eens bent of niet: ze zijn er. En door al dit gekloot zitten we er alleen maar langer in..



Ze willen uiteindelijk gewoon dat je je volledig onderwerpt.



Aan?



Aan het nieuwe systeem wat ze nu beetje bij beetje aan het uitrollen zijn.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 14 december 2020, 20:10:01.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 december 2020 om 20:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 14 december 2020 om 19:45:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 december 2020 om 19:18:

open/sluit de onderstaande quote:

robbertb schreef op 14 december 2020 om 18:18:

Hebben we aan elkaar te danken. Zolang ik mensen tegenkom die met twee karretjes de appie binnengaan om twee fucking stokbroden te kopen, mensen mondkapjes onder hun neus dragen en men lekker met zijn allen winkelstraten blijft vullen (om maar wat voorbeelden te noemen- die zijn er te over), is mij wel duidelijk dat we hier nog lang niet uit gaan komen. Allemaal omdat aan jezelf denken belangrijker is dan uit deze toestand komen. Of je het nou met de maatregelen eens bent of niet: ze zijn er. En door al dit gekloot zitten we er alleen maar langer in..



Ze willen uiteindelijk gewoon dat je je volledig onderwerpt.



Aan?



Aan het nieuwe systeem wat ze nu beetje bij beetje aan het uitrollen zijn.



Systeem voor wat? En wie wint daar wat bij?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 14 december 2020 om 20:09:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 december 2020 om 20:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 14 december 2020 om 19:45:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 december 2020 om 19:18:

open/sluit de onderstaande quote:

robbertb schreef op 14 december 2020 om 18:18:

Hebben we aan elkaar te danken. Zolang ik mensen tegenkom die met twee karretjes de appie binnengaan om twee fucking stokbroden te kopen, mensen mondkapjes onder hun neus dragen en men lekker met zijn allen winkelstraten blijft vullen (om maar wat voorbeelden te noemen- die zijn er te over), is mij wel duidelijk dat we hier nog lang niet uit gaan komen. Allemaal omdat aan jezelf denken belangrijker is dan uit deze toestand komen. Of je het nou met de maatregelen eens bent of niet: ze zijn er. En door al dit gekloot zitten we er alleen maar langer in..



Ze willen uiteindelijk gewoon dat je je volledig onderwerpt.



Aan?



Aan het nieuwe systeem wat ze nu beetje bij beetje aan het uitrollen zijn.



Systeem voor wat? En wie wint daar wat bij?



Jij en ik zullen in ieder geval niet winnen. De gewone man wordt de armoede ingejaagd en zal niks meer bezitten, de middenklasse zal volledig gesloopt worden. Of dacht je echt dat die lockdowns voor het zogenaamde killervirus is?

Nieuwe technologie zal ingezet worden om ons onder controle te houden. We kunnen nergens meer heen zonder coronapaspoort. Het wordt verdomme gewoon gezegd door organisaties als het World Economic Forum.

Het World Economic Forum van Klaus Schwab, die hierboven samen met onze eigen Mark Rutte op de foto staat. En zo zijn er nog meer van dat soort organisaties. Het is geen verzinsel van een complotgekkie.

Je zal nu vast denken: ''dit kan gewoon niet''. Mensen door de geschiedenis heen dachten waarschijnlijk hetzelfde toen er een enorm kwaad op de deur klopte.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 14 december 2020, 20:29:07.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 december 2020 om 20:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 14 december 2020 om 20:09:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 december 2020 om 20:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 14 december 2020 om 19:45:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 december 2020 om 19:18:

open/sluit de onderstaande quote:

robbertb schreef op 14 december 2020 om 18:18:

Hebben we aan elkaar te danken. Zolang ik mensen tegenkom die met twee karretjes de appie binnengaan om twee fucking stokbroden te kopen, mensen mondkapjes onder hun neus dragen en men lekker met zijn allen winkelstraten blijft vullen (om maar wat voorbeelden te noemen- die zijn er te over), is mij wel duidelijk dat we hier nog lang niet uit gaan komen. Allemaal omdat aan jezelf denken belangrijker is dan uit deze toestand komen. Of je het nou met de maatregelen eens bent of niet: ze zijn er. En door al dit gekloot zitten we er alleen maar langer in..



Ze willen uiteindelijk gewoon dat je je volledig onderwerpt.



Aan?



Aan het nieuwe systeem wat ze nu beetje bij beetje aan het uitrollen zijn.



Systeem voor wat? En wie wint daar wat bij?



Jij en ik zullen in ieder geval niet winnen. De gewone man wordt de armoede ingejaagd en zal niks meer bezitten, de middenklasse zal volledig gesloopt worden. Of dacht je echt dat die lockdowns voor het zogenaamde killervirus is?

Nieuwe technologie zal ingezet worden om ons onder controle te houden. We kunnen nergens meer heen zonder coronapaspoort. Het wordt verdomme gewoon gezegd door organisaties als het World Economic Forum.

Het World Economic Forum van Klaus Schwab, die hierboven samen met onze eigen Mark Rutte op de foto staat. En zo zijn er nog meer van dat soort organisaties. Het is geen complot.

Je zal nu vast denken: ''dit kan gewoon niet''. Mensen door de geschiedenis heen dachten waarschijnlijk hetzelfde toen er een enorm kwaad op de deur klopte.



Dus je hebt geen antwoord op mijn vragen?

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 december 2020 om 19:18:

open/sluit de onderstaande quote:

robbertb schreef op 14 december 2020 om 18:18:

Hebben we aan elkaar te danken. Zolang ik mensen tegenkom die met twee karretjes de appie binnengaan om twee fucking stokbroden te kopen, mensen mondkapjes onder hun neus dragen en men lekker met zijn allen winkelstraten blijft vullen (om maar wat voorbeelden te noemen- die zijn er te over), is mij wel duidelijk dat we hier nog lang niet uit gaan komen. Allemaal omdat aan jezelf denken belangrijker is dan uit deze toestand komen. Of je het nou met de maatregelen eens bent of niet: ze zijn er. En door al dit gekloot zitten we er alleen maar langer in..



Jij maakt je kwaad om mensen die stokbroden kopen, ik maak me kwaad om het feit dat we gewoon alles slikken van die corrupte bende in Den Haag en de honden waarvoor ze werkelijk werken. We komen hier nooit meer uit, ook niet na de vaccinatie. Je moet meerdere keren gevaccineerd worden. Vraag maar aan een Bill Gates. Dat soort mensen leven momenteel in het paradijs en lachen jou en mij echt keihard uit.

Meerdere vaccinaties, een coronapaspoort, geen contant geld meer en ga zo maar door. Ze willen uiteindelijk gewoon dat je je volledig onderwerpt.


Ik kom hier helemaal niet voor dit soort verhalen. Ik kijk er anders naar, geloof er veel van niet en het interesseert me ook geen ster.

 

+1/-0

Nog zo'n crimineel:



Tedros van het WHO zegt het. Bill Gates zegt het. Mensen zijn zo enorm blij dat er een vaccin (Joost mag weten wat er allemaal inzit) komt, maar het eind is daarna nog lang niet in zicht. De criminelen houden je aan het lijntje totdat alles kapot is.

Wat een jaar zeg. Het lijkt wel een slechte komische horrorfilm, maar het is gewoon echt.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 december 2020 om 21:20:

Nog zo'n crimineel:



Tedros van het WHO zegt het. Bill Gates zegt het. Mensen zijn zo enorm blij dat er een vaccin (Joost mag weten wat er allemaal inzit) komt, maar het eind is daarna nog lang niet in zicht. De criminelen houden je aan het lijntje totdat alles kapot is.

Wat een jaar zeg. Het lijkt wel een slechte komische horrorfilm, maar het is gewoon echt.



Ik heb niet de indruk dat jij begrijpt wat Tedros Adhanom Ghebreyesus hier uitlegd ..

 

+2/-1

Nu 'het land plat ligt' zijn de omstandigheden het meest gunstig om stadionbezoek te onderzoeken zoals Casper van Eijck had willen doen.

De kans dat een geselecteerde groep buiten het stadionbezoek besmet raakt is nu het kleinst. Het lijkt mij dat de meest objectieve meetresultaten van stadionbezoek, zonder veel externe invloeden, in deze periode behaald kunnen worden.

De tijd is mijn inziens rijp voor experimenten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 15 december 2020 om 21:11:

Nu 'het land plat ligt' zijn de omstandigheden het meest gunstig om stadionbezoek te onderzoeken zoals Casper van Eijck had willen doen.

De kans dat een geselecteerde groep buiten het stadionbezoek besmet raakt is nu het kleinst. Het lijkt mij dat de meest objectieve meetresultaten van stadionbezoek, zonder veel externe invloeden, in deze periode behaald kunnen worden.

De tijd is mijn inziens rijp voor experimenten.



Ze zijn al lang bezig met testen op locaties waar veel mensen komen. Allerlei meetapparatuur wordt ingezet. Met name een onderzoek op de aerosolen.

 

+1/-0

Zag net dat een comment van mij was verwijderd. Bij deze dan nog een keer het filmpje wat ik geplaatst had:



Ab Osterhaus zit er ook bij.

En nu ik het toch over Ab heb, hieronder nog een klassiekertje. Gewoon omdat het kan. Ab en de whiskeyfles:

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 december 2020, 19:20:07.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 62 63 64 65 66

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus