Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.570
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 264
Reg.: 1 februari 2008
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Schip ahoy schreef op 14 juli 2026 om 21:01:
Vraag me af wie de alternatieven zijn voor Ceballos. Die positie kan echt niet weer als sluitpost op de begroting worden gebruikt. Als hij niet wil, doorpakken.
Jordi is oud speler van United, zou de komst van Ugarte op huurbasis met optie tot koop haalbaar zijn? United betaalt groot deel loon, dat is dan geen obstakel meer.
Of anders Cassado van Barca in die constructie?
Forumreacties: 1.129
Reg.: 21 mei 2008
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 14 juli 2026 om 21:30:
Ter Stegen schijnt nu ook rond te zijn.
Als je voorafgaand aan deze window had voorspeld dat we Caio Henrique, Marcos Leonardo en Ter Stegen zouden halen, had ik je voor gek verklaard.
Forumreacties: 12.991
Reg.: 1 november 2008
open/sluit de onderstaande quote:newbie schreef op 14 juli 2026 om 21:46:
Vraag me af wie de alternatieven zijn voor Ceballos. Die positie kan echt niet weer als sluitpost op de begroting worden gebruikt. Als hij niet wil, doorpakken.
Jordi is oud speler van United, zou de komst van Ugarte op huurbasis met optie tot koop haalbaar zijn? United betaalt groot deel loon, dat is dan geen obstakel meer.
Als je de geruchten mag geloven kijken ze nu naar Ounahi van Girona. Goede voetballer maar niet bepaald een "zes", meer een aanvallend ingestelde middenvelder. Een middenveld met Mokio, ounahi en gloukh lijkt mij echt te licht. Ben benieuwd hoe Michel naar de balans op het middenveld kijkt.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.570
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Schip ahoy schreef op 14 juli 2026 om 21:57:
Als je de geruchten mag geloven kijken ze nu naar Ounahi van Girona. Goede voetballer maar niet bepaald een "zes", meer een aanvallend ingestelde middenvelder. Een middenveld met Mokio, ounahi en gloukh lijkt mij echt te licht. Ben benieuwd hoe Michel naar de balans op het middenveld kijkt.
Lijkt me enkel realistisch als Michel Mokio als 6 ziet. Daar schijnt hij erg gecharmeerd van te zijn - terecht - en veel aandacht te geven bij trainingen.
Dan heb je wel middenvelders nodig die veel arbeid verricht en druk op de bal geven. Gloukh is dat duidelijk niet, Ounahi wel. Misschien als Gloukh dat leert - Michel pakt hem erop aan gezien de beelden - dat hij dat toch overweegt.
T-Bag
Fan van Ajax
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2014/2015
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013
Derde plek Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Ajax.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: valkenswaard
Forumreacties: 11.641
Reg.: 26 september 2004
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 14 juli 2026 om 21:06:
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 14 juli 2026 om 21:04:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 14 juli 2026 om 19:28:
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 14 juli 2026 om 17:14:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 14 juli 2026 om 11:29:
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 14 juli 2026 om 11:20:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 14 juli 2026 om 10:35:
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 14 juli 2026 om 10:32:
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 14 juli 2026 om 07:58:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 14 juli 2026 om 07:39:
Medische keuring schijnt met succes te zijn afgerond. Vanmiddag na sluiting beurs aankondiging?
Volgens ESPN was één of andere 29-jarige spits van Flamengo de tweede keus als Marcos niet was gelukt. Daar komen we goed weg.
Yes, let it happen!
Zullen de aandelen in een klap omhoog schieten? Of worden er weinig Ajax aandelen verhandelt.
Knap staaltje werk waar ook: Fiorentina (Italië) en FC Porto (Portugal) geïnteresseerd waren. Laatst genoemde team speelt 'gewoon' Champions League.
Het zal voor hem wel even wennen zijn in Europa waar je in KSA geen belasting betaald over je salaris.
Schijnt iets van de helft te moeten inleveren, ben wel benieuwd wat de doorslaggevende factoren voor hem dan zijn geweest om bij Ajax te komen, mocht
hij daadwerkelijk gepresenteerd gaan worden.
Ik gok een beetje hetzelfde verhaal als Henrique. Selecao.
Waarom zou je daar eerder voor in aanmerking komen in de Nederlandse competitie dan in de Franse of Italiaanse?
Marcos Leonardo speelt bij Al-Hilal, daar speel je zelf niet echt in de kijker. Henrique gaat van Ligue 1 naar ED, Henrique geeft zelf aan dat hij dat doet voor selecao. Waarom? Denk puur de naam Ajax wat meer aanspreekt dan Monaco en het niet verre verleden van Antony en Neres zal denk ook wel helpen, maar exact weet ik niet, dat gaan de spelers vast nog wel toelichten.
Ik heb gemist dat Caio dat zelf aangegeven zou hebben. Maar goed, dat kan aan mij liggen.
https://www.vi.nl/nieuws/de-selecao-als-tweede-missie-van-caio-henrique-bij-ajaxlink
Hij zegt dat hij hard wil werken en dan mogelijk terug kan keren bij de Selecao. Hij zegt niet dat een eventuele terugkeer bij de Selecao een reden is om naar Ajax te komen.
Het is maar net hoe je dingen interpreteert maar het is wel beetje mierenneuken natuurlijk
Het is een algemeen doel van hem om terug te keren bij de Selecao. Dat Ajax daar meer kans op zou geven zegt ie nergens. Is geen mierenneuken maar gewoon begrijpend lezen.
Forumreacties: 12.991
Reg.: 1 november 2008
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 14 juli 2026 om 22:03:
open/sluit de onderstaande quote:Schip ahoy schreef op 14 juli 2026 om 21:57:
Lijkt me enkel realistisch als Michel Mokio als 6 ziet. Daar schijnt hij erg gecharmeerd van te zijn - terecht - en veel aandacht te geven bij trainingen.
Dan heb je wel middenvelders nodig die veel arbeid verricht en druk op de bal geven. Gloukh is dat duidelijk niet, Ounahi wel. Misschien als Gloukh dat leert - Michel pakt hem erop aan gezien de beelden - dat hij dat toch overweegt.
Dat lijkt me ook de juiste strategie. Je kunt makkelijker een goede voetballer ook leren kuitenbijten dan een kuitenbijter goed leren voetballen.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027