En Kroes zag het opstappen van Farioli volgens eigen zeggen niet aankomen. Panday zegt hier echter over:
open/sluit de onderstaande quote:
Over de afhandeling kan ik zeggen dat er goede gesprekken zijn gevoerd, waarbij iedereen zich keurig naar elkaar heeft opgesteld.
Een pathologische leugenaar zegt iets wat niet de waarheid lijkt te zijn. Dan kan het een misverstand zijn of de zoveelste flagrante leugen. Ik weet wel waar ik mijn geld op inzet.
En zijn deze gesprekken gevoerd toen het "onoverbrugbare" gat van negen punten een feit was of, nog idioter, in de allesbeslissende week? Daar zie ik die incompetente hansworst ook gerust voor aan.
Mag toch hopen dat we niet bij spelers als Santje Hansen uit gaan komen, wat nu in de media verschijnt. Waarom gaat iedereen die een Ajax-pak aangemeten krijgt toch zo'n rare dingen doen altijd?
Mag toch hopen dat we niet bij spelers als Santje Hansen uit gaan komen, wat nu in de media verschijnt. Waarom gaat iedereen die een Ajax-pak aangemeten krijgt toch zo'n rare dingen doen altijd?
Omdat we vaak leugenachtige gladjakkers aanstellen. Dat heb je nou eenmaal als grote club waar elke engnek zijn ego wil laten strelen. Supporters werken dat lekker in de hand met gelul over "Ajax DNA" ipv kwaliteit die bij Ajax past ongeacht hun verleden.
+1/-0
Deze normale topic is open en bestaat uit 201 pagina's: 1234 ... 197198199200 201