Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 300 pagina's: 1 2 3 4 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... 296 297 298 299 300

Sulemana gaat niet door.

Zoals ik al voorspelde.

Nu gaat Kroes de FIFA de schuld geven in 3 2 1...

+2/-0

+5/-0

Ben ik de enige die blij is dat de deal niet doorgaat?

Ik maak me zorgen dat Kroes akkoord ging met een koopoptie van 20 miljoen. Of we hem uiteindelijk echt zouden kopen is een ander verhaal, maar blijkbaar deinst men niet terug van zulke bedragen?

Verder vraag ik me af of de club nog goede scouts heeft. We lijken constant terug te vallen op oude bekenden. Waar blijven de goedkope verrassingen? Daar staat Ajax toch normaal gesproken voor?

+1/-0

Advies voor de nieuwe RvC: Ervaren directieleden aanstellen, compleet onervaren mensen aanstellen en vervolgens "opleiden" voor de functie gebeurd zelfs bij het lokale frietkot niet.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 04 september 2024 om 21:49:

Ik maak me zorgen dat Kroes akkoord ging met een koopoptie van 20 miljoen. Of we hem uiteindelijk echt zouden kopen is een ander verhaal, maar blijkbaar deinst men niet terug van zulke bedragen?

Verder vraag ik me af of de club nog goede scouts heeft. We lijken constant terug te vallen op oude bekenden. Waar blijven de goedkope verrassingen? Daar staat Ajax toch normaal gesproken voor?

Ik heb het idee dat Sulemana een slechte deal zou zijn, dus in dat opzicht ben ik er niet rouwig om dat het niet doorgaat. Hou mn hart wel vast voor wat er nu gaat gebeuren. Kroes zal koste wat het kost iemand willen presenteren, dus zullen we wel voor veel te veel geld een oude prutser binnenhalen.

+4/-0

ElSimao2 schreef op 04 september 2024 om 22:00:

Ik heb het idee dat Sulemana een slechte deal zou zijn, dus in dat opzicht ben ik er niet rouwig om dat het niet doorgaat. Hou mn hart wel vast voor wat er nu gaat gebeuren. Kroes zal koste wat het kost iemand willen presenteren, dus zullen we wel voor veel te veel geld een oude prutser binnenhalen.

Yazici zou de enige fatsoenlijke optie zijn.

Kroes zal wel Depay polsen as we speak.

+1/-0

Sevic schreef op 04 september 2024 om 22:15:

ElSimao2 schreef op 04 september 2024 om 22:00:

Yazici zou de enige fatsoenlijke optie zijn.

Kroes zal wel Depay polsen as we speak.

Ik wantrouw spelers die zo lang transfervrij blijven. Als je sportieve ambities hebt, dan zorg je dat je begin Augustus een nieuwe club hebt, zodat je de voorbereiding mee kunt maken en lekker er tegenaan kunt.

Zo lang wachten lijkt me voornamelijk omdat op een gegeven moment de transferwindow gesloten is en er clubs de boot gemist hebben en uit wanhoop tegen elkaar op gaan bieden voor de weinige overgebleven opties. Als je zoiets doet, gaat het meer om ff snel geld te verdienen ten koste van serieus presteren.

+1/-0

+2/-0

+1/-0

We kunnen ook gewoon zonder linksbuiten spelen.
Dus

----------x---------
---x---x----x---x---
----x----x----x----
--x----x---x--------

+1/-0

+3/-0

Gelukkig dat Bergwijn is verkocht en dat de huur van Sulemana niet doorgaat.
Gewoon 4-4-2 tot aan de winter. Dan hopelijk wat fatsoenlijke aankopen met t geld van Bergwijn

Ramaj
Gaaei Sutalo Hato Baas
Berghuis Henderson Fitz Jim Godts
Weghorst Brobbey

+1/-0

Zal je zien dat het alsnog Namli gaat worden. Ik viel bijna van mijn stoel toen ik hoorde dat Ajax in juni interesse in deze speler had (eerste red flag Kroes). Dat ging toen niet door waardoor Namli toch weer bij PEC wilde tekenen, maar heeft dit vooralsnog niet gedaan volgens mij.

Ik wil jullie niet frustreren, maar ik zie dit dus zomaar gebeuren. Ik verbaas mij nergens meer over met die klungel van een Kroes.

+1/-0

+2/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 300 pagina's: 1 2 3 4 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... 296 297 298 299 300

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.