Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.492
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Sparta Rotterdam-Ajax
Man van de Wedstrijd Ajax-Telstar: -
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 21 december 2024 om 21:29:
Van Ünüvar kan ik mij herinneren dat hij een enorm groot talent was. Van dat rijtje die jij opnoemt, lijkt Naci het grootste talent geweest te zijn. Is natuurlijk anders verlopen dan ooit werd gehoopt. Op 16-jarige was zijn debuut in Ajax 1?
En was Rasmussen echt ooit een groot talent? Ik kan mij daar niks van herinneren.
Forumreacties: 2.662
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 21 december 2024 om 23:59:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 21 december 2024 om 21:29:
Van Ünüvar kan ik mij herinneren dat hij een enorm groot talent was. Van dat rijtje die jij opnoemt, lijkt Naci het grootste talent geweest te zijn. Is natuurlijk anders verlopen dan ooit werd gehoopt. Op 16-jarige was zijn debuut in Ajax 1?
En was Rasmussen echt ooit een groot talent? Ik kan mij daar niks van herinneren.
Die kwam als een groot talent binnen. Ze hebben destijds nog een behoorlijk bedrag voor hem neergelegd voor een speler van 16 jaar. Hij kan ook echt wel goed voetballen. Het is vooral zijn mentaliteit waar het aan schort.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.492
Reg.: 25 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 22 december 2024 om 00:27:
Ik denk nog altijd dat Rasmussen ergens de spits moet worden (evengoed in een 4-3-3 formatie. Hij is geen vleugelspeler en simpelweg niet goed genoeg voor Ajax.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Francesco Farioli