Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 249 pagina's: 1 2 3 4 ... 245 246 247 248 249

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 19 september 2025 om 14:52:

s0lido schreef op 19 september 2025 om 14:44:

Het loopt nu niet lekker tussen Feyenoord en Timber. Misschien kan Kroes daar wat mee? Ik zou zijn komst in ieder geval toejuichen komende winter.

Transfervrij komende zomer. Zou een creatieve oplossing zijn om Taylor op te volgen, die volgend jaar toch wel echt zal vertrekken. En Klaassen is dan wéér een jaar ouder natuurlijk. Dus er ontstaan wel wat vacatures verwacht ik.

Als mooie buitenlandse aanbiedingen uitblijven, zou het zomaar kunnen dat hij wel geïnteresseerd is ja. Heb altijd gevonden dat we hem te makkelijk lieten gaan. Hij moest de facto wijken voor Klaassen. Jammer was dat.

Er was interesse vanuit de PL, maar die waren niet bereidt om de enorme vraagprijs van Feyenoord te betalen voor een eenjarig contract (naar verluidt €25m). Hij kan naar de PL, veel meer verdienen in Engeland en geen doodsbedreigingen krijgen vanwege een (tweede) overstap naar Ajax.

No-brainer dat hij nooit naar Ajax komt. Is momenteel sportief ook nog eens sportief totaal geen stap omhoog.

+2/-0

Mike1976 schreef op 19 september 2025 om 15:42:

Sevic schreef op 19 september 2025 om 14:52:

s0lido schreef op 19 september 2025 om 14:44:

Het loopt nu niet lekker tussen Feyenoord en Timber. Misschien kan Kroes daar wat mee? Ik zou zijn komst in ieder geval toejuichen komende winter.

Transfervrij komende zomer. Zou een creatieve oplossing zijn om Taylor op te volgen, die volgend jaar toch wel echt zal vertrekken. En Klaassen is dan wéér een jaar ouder natuurlijk. Dus er ontstaan wel wat vacatures verwacht ik.

Als mooie buitenlandse aanbiedingen uitblijven, zou het zomaar kunnen dat hij wel geïnteresseerd is ja. Heb altijd gevonden dat we hem te makkelijk lieten gaan. Hij moest de facto wijken voor Klaassen. Jammer was dat.

Er was interesse vanuit de PL, maar die waren niet bereidt om de enorme vraagprijs van Feyenoord te betalen voor een eenjarig contract (naar verluidt €25m). Hij kan naar de PL, veel meer verdienen in Engeland en geen doodsbedreigingen krijgen vanwege een (tweede) overstap naar Ajax.

No-brainer dat hij nooit naar Ajax komt. Is momenteel sportief ook nog eens sportief totaal geen stap omhoog.

Je moet het natuurlijk altijd proberen, maar Timber is nagenoeg niet haalbaar.

+1/-0

Gloukh
Taylor QT

Klinkt goed.

Sowieso bizar dat RvP hem afvoerder af maakte.

+1/-0

Deze Timber is geen Ajacied dus die gaat Liever naar het buitenland.

+1/-0

Het is echt bizar dat je deze zomer 25 miljoen hebt uitgetrokken voor een spits die je niet verder gaat helpen en ook niks meer op gaat leveren en een buitenspeler die niet beter is dan wat je al rond had lopen. Dat geld had je veel beter in een '6' en linksback kunnen steken. En wellicht had je dan alsnog een van de andere twee posities alsnog óók kunnen versterken. Gloukh en Itakura zijn als je naar de posities kijkt (creatieve middenvelder en een stabiele cv) op zich logisch, al is ook daar de hoofdprijs voor betaald. Het ergste is natuurlijk het aanstellen van Heitinga.

Kroesje heeft er óók alweer een mooi potje van gemaakt. Het is wachten op een fatsoenlijke TD.

+2/-0

Het zal wel een lulverhaal zijn, maar volgens de eigenaar van Cluj hebben we ons in de slotfase van de transferwindow gemeld voor spits Louis Munteanu:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1695887/ajax-dicht-bij-transfer-roemeense-spits-voor-20-miljoen.htmllink

Wel grappig, want deze gozer opperde ik eind mei in dit topic als opvolger van Brobbey:

Louis Munteanu. 22-jarige Roemeense spits van Cluj. Heeft er dit seizoen 23 gemaakt in de competitie en is ook de vaste spits van het nationale beloftenelftal. Zal spoedig wel voor de senioren worden opgeroepen. Hij is snel, technisch vaardig en goed in de combinatie, een heel ander type spits dus dan Brobbey. Speelt ook weleens vanaf de zijkanten, maar met zijn scorend vermogen is hij juist in de punt interessant. 1,84, dus zeker geen kabouter. Hij heeft ook een paar jaar in de jeugd van Fiorentina gespeeld.

https://ajax.supporters.nl/forums/reacties/5/56/201/Supporters-adviseren-nieuwe-Technisch-Directeur#reactie7628link

Hij is dit seizoen trouwens slecht begonnen met 1 goal in 11 wedstrijden.

+1/-0

Sevic schreef op 26 september 2025 om 07:50:

Hij is dit seizoen trouwens slecht begonnen met 1 goal in 11 wedstrijden.

Ik hoor het al, die is lekker de prijs aan het drukken :P

+2/-0

Kroes kan wmb nu optreden en de staf er uit gooien of te lang wachten en later zelf ook eruit vliegen.

We hebben vrijwel geen RvC meer over dus voor zijn eigen baantje hoeft hij momenteel überhaupt niet te vrezen.

+2/-0

Wie zien jullie graag als nieuwe trainer komen als die twee onbenullen eruit gegooid worden.

+2/-0

Zoals het altijd bij Ajax gaat. De trainer wordt er pas uitgegooid als alles al verspeeld is in het seizoen. Dus januari/februari zal het wel worden.

Volgend jaar weer lekker klooien in juli voorronde conference league of als je geluk hebt Europa league. Lekker gewerkt ‘Alex en Sjon

+4/-0

tackle schreef op 27 september 2025 om 18:53:

Wie zien jullie graag als nieuwe trainer komen als die twee onbenullen eruit gegooid worden.

Als zijn gezondheid het toelaat dan gewoon Louis van Gaal

+1/-1

spelbos schreef op 27 september 2025 om 19:06:

Als zijn gezondheid het toelaat dan gewoon Louis van Gaal

Die voetbal visie is ook al decennia over datum. Is m.i. mede hoofdverantwoordelijk voor de staat van het Nederlandse voetbal/Hollandse School en van alles wat er over gezegd is lijkt hij pal achter de aanstelling van Heitinga & co te hebben gestaan.

+7/-0

Francesco Farioli had in navolging van de legendarische Jack Reynolds (die ooit Rinus Michels liet debuteren) heel heel lang trainer bij Ajax moeten blijven. Nu wordt hij node gemist.

+2/-0

Wat mij betreft mag Wim Jonk komen. Heb niet het idee dat hij onder Koeman veel kan betekenen bij het Nederlands Elftal. We zullen veel problemen in het elftal moeten oplossen met eigen jeugd wanneer we alle overbodige spelers (te slecht, te oud) lozen. Dan is Jonk een goede die talent herkent en een kans durft te geven. Denk alleen dat Kroes niet tegen Jonk opgewassen is en hem nooit zal durven aan te stellen.

+3/-0

RodyTur10 schreef op 28 september 2025 om 08:42:

Wat mij betreft mag Wim Jonk komen. Heb niet het idee dat hij onder Koeman veel kan betekenen bij het Nederlands Elftal. We zullen veel problemen in het elftal moeten oplossen met eigen jeugd wanneer we alle overbodige spelers (te slecht, te oud) lozen. Dan is Jonk een goede die talent herkent en een kans durft te geven. Denk alleen dat Kroes niet tegen Jonk opgewassen is en hem nooit zal durven aan te stellen.

Feit is dat Jonk het kennelijk wel prima vindt om assistent bij een nationaal elftal te zijn ipv dagelijks met een groep op het veld te staan, patronen erin te slijpen, details perfectioneren etc. Naar mijn mening diskwalificeer je jezelf dan voor een functie als hoofdtrainer van Ajax.

+2/-0

ElSimao2 schreef op 28 september 2025 om 09:59:

Feit is dat Jonk het kennelijk wel prima vindt om assistent bij een nationaal elftal te zijn ipv dagelijks met een groep op het veld te staan, patronen erin te slijpen, details perfectioneren etc. Naar mijn mening diskwalificeer je jezelf dan voor een functie als hoofdtrainer van Ajax.

Je hebt een punt, maar qua visie vind ik hem wel de ideale man om de huidige ploeg te leiden. Alleen weet ik bijna 100% zeker dat hij zal botsen met Kroes.

Die haalt straks gewoon de trainer van Telstar. Op zich niet slecht (nja, slechter dan Heitinga kan haast niet), maar wel een lichtgewicht voor zo'n grote club.

+1/-0

s0lido schreef op 28 september 2025 om 12:17:

Je hebt een punt, maar qua visie vind ik hem wel de ideale man om de huidige ploeg te leiden. Alleen weet ik bijna 100% zeker dat hij zal botsen met Kroes.

Die haalt straks gewoon de trainer van Telstar. Op zich niet slecht (nja, slechter dan Heitinga kan haast niet), maar wel een lichtgewicht voor zo'n grote club.

Het klopt dat Jonk zich vaak heeft uitgesproken tegen aankopen en voor de jeugdopleiding. Echter, zou jij anders verwachten van de hoofd jeugdopleiding? Het zegt allemaal niet zoveel over hoe iemand daadwerkelijk gaat handelen als ie trainer van Ajax zou zijn.

De man loopt tegen de 60 en heeft op een paar jaar Volendam na geen enkele trainerservaring en kennelijk ook de ambitie / motivatie niet. Hem aan willen stellen is wederom kiezen voor het Ajax-DNA want een ander argument is er mijns inziens niet.

+2/-0

ElSimao2 schreef op 28 september 2025 om 12:46:

s0lido schreef op 28 september 2025 om 12:17:

Het klopt dat Jonk zich vaak heeft uitgesproken tegen aankopen en voor de jeugdopleiding. Echter, zou jij anders verwachten van de hoofd jeugdopleiding? Het zegt allemaal niet zoveel over hoe iemand daadwerkelijk gaat handelen als ie trainer van Ajax zou zijn.

De man loopt tegen de 60 en heeft op een paar jaar Volendam na geen enkele trainerservaring en kennelijk ook de ambitie / motivatie niet. Hem aan willen stellen is wederom kiezen voor het Ajax-DNA want een ander argument is er mijns inziens niet.

Ik denk dat ik het te simpel bekijk uit frustratie; imo is op dit moment -bijna- iedereen beter dan wat er nu staat.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 249 pagina's: 1 2 3 4 ... 245 246 247 248 249

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.