Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 300 pagina's: 1 2 3 4 ... 244 245 246 247 248 249 250 251 252 ... 296 297 298 299 300

De directie verdient alle credits voor wat ze gedaan hebben deze transferperiode.

+1/-0

+3/-0

+1/-0

+3/-0

+1/-2

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+2/-0

+1/-0

+3/-0

+3/-0

De gehele Europese Top heeft belangstelling voor de 18-jarige Aaron Bouwman en dat verbaast mij niet. Hij is namelijk een exceptioneel talent van de buitencategorie.

John Heitinga moet hem opstellen ten faveure van middelmatige spelers als Anton Gaaei en Owen Wijndal. Met de aanwezigheid van centrale verdedigers Baas, Itakura en Sutalo zou ik Aaron Bouwman op rechtsback willen zien.

En voor onze Technisch Directeur Alex Kroes heb ik het advies om hem zo snel mogelijk voor 6 jaar vast te leggen!

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Sjakie Meulemans schreef op 11 september 2025 om 09:51:

De gehele Europese Top heeft belangstelling voor de 18-jarige Aaron Bouwman en dat verbaast mij niet. Hij is namelijk een exceptioneel talent van de buitencategorie.

John Heitinga moet hem opstellen ten faveure van middelmatige spelers als Anton Gaaei en Owen Wijndal. Met de aanwezigheid van centrale verdedigers Baas, Itakura en Sutalo zou ik Aaron Bouwman op rechtsback willen zien.

En voor onze Technisch Directeur Alex Kroes heb ik het advies om hem zo snel mogelijk voor 6 jaar vast te leggen!

Hij is eind augustus 18 geworden dus we kunnen hem nu voor 5 jaar vastleggen. Zou inderdaad handig zijn om dat te doen, want zijn verbintenis loopt in 2027 af. Je kunt nu verlengen tot 2030. Lijkt me wel een gozer die daarvoor openstaat.

Waarom je 'm links- of rechtsback zou willen zetten is me een raadsel, die gozer is opgeleid als CV en daar ligt ook zijn kracht. Hem nu heen en weer gaan gooien door een elftal is een prima recept voor een serieus afbraakrisico, dat zou ik nu juist niet doen. Gebruik 'm als stand-in achter Sutalo, die zal volgend jaar wel een stap maken. Dan is Bouwman tegen die tijd hopelijk klaar om het stokje over te nemen.

+3/-0

Sutalo en Bouwman spelen voor zover ik weet altijd als centrale verdediger. Itakura heeft daarnaast ook ervaring opgedaan als verdedigende middenvelder en Baas begon natuurlijk als linksback en heeft overal aan de zijkanten gespeeld totdat Farioli hem omtoverde tot centrale verdediger.

Waarom mensen Itakura linksback of Bouwman rechtsback willen gebruiken, vind ik ergens wel begrijpelijk gezien de reden, maar wel opmerkelijk en af te raden. We hebben enkel 4 centrale verdedigers: Bouwman, Itakura, Sutalo en Baas. Ze moeten allemaal genoeg speeltijd kunnen krijgen.

Met Baas en/of Itakura schuiven zou logischer zijn dan met die andere 2, maar waak ervoor om het team niet te verzwakken daardoor. Bouwman is goed aan de bal, dus als je hem eens opstelt op de plek van Baas, dan zie ik dat nog wel werken. Eigenlijk zou ik Baas(Bouwman) en Sutalo(Itakura) de logische koppeltjes vinden, gezien ieders profiel.

Dit bericht is gewijzigd op 11 september 2025, 14:58:39.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sjakie Meulemans schreef op 11 september 2025 om 09:51:

Dat advies hoef je hem niet te geven, want ze zijn al lang bezig met het opbreken van het contract. Ze willen hem voor 5 jaar vastleggen.

+2/-0

+2/-0

Het loopt nu niet lekker tussen Feyenoord en Timber. Misschien kan Kroes daar wat mee? Ik zou zijn komst in ieder geval toejuichen komende winter.

+2/-0

+3/-0

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 300 pagina's: 1 2 3 4 ... 244 245 246 247 248 249 250 251 252 ... 296 297 298 299 300

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.