Vak: -
Forumreacties: 3.784
Reg.: 14 december 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd FC Volendam-Ajax:
Nou jongens ik vind dit toch echt niet kunnen hoor, zoveel ongezouten kritiek op onze TD. Alsof Alex er iets aan kan doen dat hij opgescheept zit met al de aankopen van "die Duitser" en zelf nog maar een twee handen vol spelers kon kopen voor een slordige €60m!
En dan een trainer die als enig overgebleven trainer ter wereld hij dan maar heeft genomen nadat de vorige trainer, een koppige arrogante buitenlander met een eigen mening om volstrekt onbekende redenen is opgestapt ondanks het fantastische selectiebeleid en goudeerlijke media optredens van onze Kale Kletser!
Pray for Alex!
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 augustus 2025, 19:25:50.
Forumreacties: 4.236
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd FC Volendam-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 30 augustus 2025 om 18:57:
Nou jongens ik vind dit toch echt niet kunnen hoor, zoveel ongezouten kritiek op onze TD. Alsof Alex er iets aan kan doen dat hij opgescheept zit met al de aankopen van "die Duitser" en zelf nog maar een twee handen vol spelers kon kopen voor een slordige €60m!
En dan een trainer die als enig overgebleven trainer ter wereld hij dan maar heeft genomen nadat de vorige trainer, een koppige arrogante buitenlander met een eigen mening om volstrekt onbekende redenen is opgestapt ondanks het fantastische selectiebeleid en goudeerlijke media optredens van onze Kale Kletser!
Pray for Alex!
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 28
Reg.: 9 november 2016
Forumreacties: 3.420
Reg.: 21 januari 2021
Man van de Wedstrijd FC Volendam-Ajax: Youri Baas
open/sluit de onderstaande quote:De Das schreef op 31 augustus 2025 om 13:45:
Ok, het is nog vroeg, ik weet het, maar..
Het lijkt er op dat een trainer uit de Bundesliga binnenkort geen club meer heeft.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 28
Reg.: 9 november 2016
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 31 augustus 2025 om 13:52:
Het lijkt er op dat een trainer uit de Bundesliga binnenkort geen club meer heeft.
Ten Hag?
open/sluit de onderstaande quote:De Das schreef op 31 augustus 2025 om 13:53:
Ten Hag?
https://www.vi.nl/nieuws/wordt-erik-ten-hag-al-ontslagen-bij-bayer-leverkusenlink
Ik vind die Correia van Telstar maar niks. Gaat niet slagen bij Ajax ofzo. Toen hij bij Goedemorgen Eredivisie zat, vond hij zowel dat zij een strafschop moesten krijgen als dat die ene tegen ze er geen was: in beide gevallen was ik het volledig met hem oneens. Ik vind hem iets naars hebben. Leuk dat hij het goed doet met Telstar door 5-2-3 te spelen, maar om bij Ajax te slagen is andere koek en doe je niet op die manier. Hij wordt nu gigantisch gehyped.
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 31 augustus 2025 om 14:36:
Ik vind die Correia van Telstar maar niks. Gaat niet slagen bij Ajax ofzo. Toen hij bij Goedemorgen Eredivisie zat, vond hij zowel dat zij een strafschop moesten krijgen als dat die ene tegen ze er geen was: in beide gevallen was ik het volledig met hem oneens. Ik vind hem iets naars hebben. Leuk dat hij het goed doet met Telstar door 5-2-3 te spelen, maar om bij Ajax te slagen is andere koek en doe je niet op die manier. Hij wordt nu gigantisch gehyped.
Ten Hag?
https://www.vi.nl/nieuws/wordt-erik-ten-hag-al-ontslagen-bij-bayer-leverkusenlink
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 31 augustus 2025 om 14:10:
Ten Hag?
Van mij hoeft het niet. Hij heeft hier goed gepresteerd, maar dat was ook echt in de tijd dat de bomen tot de hemel reikten en Overmars de zaken goed op orde had. Zonder zo'n sterke achtervang valt het allemaal wel mee lijkt het.
Super opportunistisch maar ik zie wel wat in die Surinamer van Telstar. Los van zijn prestaties en spel lijkt me dat ook een sympathieke kerel. Maar goed, ik zou zelfs een zeehond prefereren boven Heitinga.
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Forumreacties: 920
Reg.: 3 september 2005
Favoriete opstelling: 5-3-2
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 31 augustus 2025 om 15:45:
Een goede trainer moet in staat zijn om de huidige selectie aan spelers veel beter te laten voetballen. Misschien moet er een Johan Cruijff van de tribune komen om naast John Heitinga in de dugout plaats te nemen. Wie zou die rol kunnen oppakken?
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 31 augustus 2025 om 16:11:
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 31 augustus 2025 om 15:45:
Een goede trainer moet in staat zijn om de huidige selectie aan spelers veel beter te laten voetballen. Misschien moet er een Johan Cruijff van de tribune komen om naast John Heitinga in de dugout plaats te nemen. Wie zou die rol kunnen oppakken?
Niemand want Cruijff was Cruijff en dat soort revolutionaire genieën dat een liefde voor de club heeft treft elke club slechts eenmaal.
Ajax gaat kapot aan oud-Ajacieden en hun vriendjespolitiek.
Het schijnt dat van Gaal Beuker bij Ajax onder de aandacht heeft gebracht. Beuker was voor de komst van Farioli, maar Kroes wou Ten Hag. Nadat dit niet doorging stemde Kroes dan maar in met Farioli. Farioli heeft nogal een eigen mening wat botste, dus Heitinga is veel makkelijker voor Kroes want gaat overal in mee. Ditmaal was Beuker naar verluidt voorstander van de komst van Inigo Perez, maar van Gaal en Blind stonden achter de keuze van Kroes voor Heitinga.
Van Gaal lijkt dus klem te zitten tussen zijn steun voor Beuker en Heitinga+Kroes zoals dat eerder ook al was met Beuker+Farioli en Kroes.
Forumreacties: 3.855
Reg.: 8 augustus 2001
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 31 augustus 2025 om 16:32:
Het lijkt mij toch dat als het zo door gaat met Heitinga nu iedereen toch wel klaar is met dat Ajax-DNA argument?
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 31 augustus 2025 om 18:08:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 31 augustus 2025 om 16:32:
Het lijkt mij toch dat als het zo door gaat met Heitinga nu iedereen toch wel klaar is met dat Ajax-DNA argument?
Dat Ajax-DNA argument had ondertussen al jaren geleden moeten begraven worden, maar bij elke speler gaat het nog altijd over dat vervloekte "DNA" (terwijl niemand dat kan kwantificeren en het vooral gebruikt wordt om spelers en/of trainers af te serveren die niet voldoen).
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.