Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.043
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Ajax-sc Heerenveen
Man van de Wedstrijd FC Twente-Ajax: Wout Weghorst
In de winterstop hebben we versterking nodig: een linksback, een ervaren "6" en misschien zelfs nog een linksbenige CV; Dies Janse terughalen?
Het is schandalig dat als vervanger van Henderson McConnell gehuurd is. Ook geen vervanger gehaald na vertrek Hato.. Dat waren 2 van je beste spelers vorig seizoen.
Verder is het een kwalijke zaak dat we achterin nog afhankelijk zijn van een bijna 42-jarige keeper.
Forumreacties: 3.595
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-5-1
Man van de Wedstrijd FC Twente-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 26 oktober 2025 om 16:12:
In de winterstop hebben we versterking nodig: een linksback, een ervaren "6" en misschien zelfs nog een linksbenige CV; Dies Janse terughalen?
Het is schandalig dat als vervanger van Henderson McConnell gehuurd is. Ook geen vervanger gehaald na vertrek Hato.. Dat waren 2 van je beste spelers vorig seizoen.
Verder is het een kwalijke zaak dat we achterin nog afhankelijk zijn van een bijna 42-jarige keeper.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 5.158
Reg.: 25 april 2004
Nog niet zo lang geleden werd geroepen dat Regeer helemaal niets was en dat hij onrust bracht. Nu is het blijkbaar het tegenovergestelde op basis van een prima helft tegen Twente. McConnell is pas net serieus inzetbaar en stond pas voor de tweede keer in de basis. Misschien werd hij om fitheidsredenen gewisseld en had hij het ook gewoon prima gedaan na rust.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 26 oktober 2025 om 20:11:
Nog niet zo lang geleden werd geroepen dat Regeer helemaal niets was en dat hij onrust bracht. Nu is het blijkbaar het tegenovergestelde op basis van een prima helft tegen Twente. McConnell is pas net serieus inzetbaar en stond pas voor de tweede keer in de basis. Misschien werd hij om fitheidsredenen gewisseld en had hij het ook gewoon prima gedaan na rust.
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 26 oktober 2025 om 20:16:
Niet door mij. Ik was die gek die wilde dat Regeer werd teruggehaald, dus wat dat betreft ben ik consistent omtrent hem door te zeggen dat hij rust brengt. De commentator zei dat ook. Tijdens een eerdere wedstrijd kregen we juist een tegengoal kort nadat Regeer eraf werd gehaald. Vandaag de 1e helft mét McConnell was Hlynsson dé beste man totdat we mét Regeer en zónder de huurling speelden.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 26 oktober 2025 om 20:23:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 26 oktober 2025 om 20:16:
Niet door mij. Ik was die gek die wilde dat Regeer werd teruggehaald, dus wat dat betreft ben ik consistent omtrent hem door te zeggen dat hij rust brengt. De commentator zei dat ook. Tijdens een eerdere wedstrijd kregen we juist een tegengoal kort nadat Regeer eraf werd gehaald. Vandaag de 1e helft mét McConnell was Hlynsson dé beste man totdat we mét Regeer en zónder de huurling speelden.
Ik herinner me inderdaad dat jij een voorstander was van het terughalen van Regeer. Hij is alleen niet echt een verdedigende middenvelder. Ik vind het ook teleurstellend dat ze een huurling voor op zes hebben gehaald, maar als hij je meest geschikte optie is dan moet hij wel serieus een kans krijgen. Ik wil het nog wel eens wat langer zien met deze opstelling. De afgelopen twee wedstrijden waren ook niet per se de meest eerlijke graadmeter.
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 26 oktober 2025 om 20:30:
McConnell huren lijkt vooralsnog een flop te zijn, ja. Als ik tussen hem, Regeer en Fitz-Jim moet kiezen, ga ik voor Regeer. Ik ben altijd fan van Fitz-Jim geweest o.a. vanwege zijn spelinzicht, maar zowel defensief als offensief niet sterk genoeg ontwikkeld voor een vaste basisplaats. Regeer geeft de meeste rust op 6 van dit drietal: hoge pass % en verdedigend sterk. Hij is allicht een cm, maar ook vm hoor.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.043
Reg.: 14 mei 2024
Man van de Wedstrijd FC Twente-Ajax: Wout Weghorst
Spelers huren om een jaar te overbruggen is op zich prima, maar zoals hierboven al wordt aangegeven moeten ze direct inzetbaar én aanzienlijk beter zijn dan wat er rondloopt. Als je dan zulke jonge spelers huurt, beding dan op z'n minst een mooie koopoptie. Jaros en McConnell voegen allebei niets speciaals toe, mogen hun fouten hier maken en keren straks terug naar hun club.
Ik vind dat Kroes best afgerekend mag worden op z'n aankoopbeleid en het aanstellen van Heitinga.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.