open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 29 juni 2025 om 17:15:
Kroes wordt hier denk ik onterecht beschuldigd dat hij het per whatsapp heeft bekend gemaakt, de zaakwaarnemer van Rasmussen komt met een genuanceerder verhaal.
De ratten van de Telegraaf bedrijven gewoon riool journalistiek.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 juni 2025, 18:43:56.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 2.617
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Kroes wordt hier denk ik onterecht beschuldigd dat hij het per whatsapp heeft bekend gemaakt, de zaakwaarnemer van Rasmussen komt met een genuanceerder verhaal.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 29 juni 2025 om 18:28:
Spelersvakbond VVCSA bevestigt anders die lezing. Zijn dat ook rioolratten?
spelbos
Fan van Ajax
Tweede plaats Ajax.supporters.nl VoVo 2024/2025
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.641
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 29 juni 2025 om 18:28:
Spelersvakbond VVCSA bevestigt anders die lezing. Zijn dat ook rioolratten?
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 2.617
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Na die van Rasmussen is de zaakwaarnemer van Sosa nu de tweede die de lezing van de Telegraaf tegenspreekt.
Dat zou betekenen dat de VVCS puur heeft gereageerd op basis van die ene publicatie, en zelf geen navraag heeft gedaan bij de spelers. Dat zou ik nog kwalijker vinden dan dat artikel in de Telegraaf. Van zo'n kutkrant verwacht je dergelijke taferelen, van een serieuze spelersvakbond niet.
Het zal in de komende weken wel duidelijk worden hoe het zit. Als je straks die spelers gewoon op hun normale plekkie ziet parkeren, weet je weer genoeg.
Zaakwaarnemers van Sosa en Rasmussen schijnen overigens wel druk bezig te zijn met nieuwe bestemmingen. Hopelijk lukt dat.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 30 juni 2025 om 08:38:
Na die van Rasmussen is de zaakwaarnemer van Sosa nu de tweede die de lezing van de Telegraaf tegenspreekt.
Dat zou betekenen dat de VVCS puur heeft gereageerd op basis van die ene publicatie, en zelf geen navraag heeft gedaan bij de spelers. Dat zou ik nog kwalijker vinden dan dat artikel in de Telegraaf. Van zo'n kutkrant verwacht je dergelijke taferelen, van een serieuze spelersvakbond niet.
Het zal in de komende weken wel duidelijk worden hoe het zit. Als je straks die spelers gewoon op hun normale plekkie ziet parkeren, weet je weer genoeg.
Zaakwaarnemers van Sosa en Rasmussen schijnen overigens wel druk bezig te zijn met nieuwe bestemmingen. Hopelijk lukt dat.
Een nieuwsartikel zegt zelfs dat een 8e speler... misschien kan iemand niet zo goed rekenen, want als Hlynsson toch niet en Mannsverk toch wel, kom je wederom op 7 uit. Rasmussen en Mannsverk lijken spoedig te vertrekken. Enorm goed nieuws wat betreft Rasmussen en ik heb me erbij neergelegd dat Mannsverk 1 van velen is die Kroes weg wil doen.
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 29 juni 2025 om 15:07:
Als Kroes zijn zin krijgt en de betreffende 7 spelers vertrekken, tevens Henderson en Montiel als diens vervanger wordt gehaald en Heerkens komt als 2e doelman, met Moro die al binnen lijkt te zijn, naast een verdedigende middenvelder (mogelijk Montiel dus) ook een aanvallende middenvelder wordt gezocht (bijvoorbeeld Spertsyan), Ugwu al vertrokken is, exclusief het waarschijnlijke of mogelijke vertrek van Hato, Taylor, Brobbey, Sutalo etcetera, dan ziet Kroes zijn plan er als volgt uit:
Doelmannen
Vítězslav Jaroš (gehuurd)
Joeri Heerkens
Remko Pasveer
Jay Gorter
Jong Ajax:
Charlie Setford
Paul Reverson
Aymean el Hani
Verdedigers
Anton Gaaei
Lucas Rosa
Gerald Alders
Tristan Gooijer
Josip Sutalo
Youri Baas
Ahmetcan Kaplan
Jorrel Hato
Owen Wijndal
Borna Sosa
Jong Ajax:
Ryan van de Pavert
Aaron Bouwman
Nick Verschuren
Dies Janse
Ethan Butera
Lucas Jetten
Verhuurd:
Gaston Avila
Middenvelders
Jordan HendersonElías Montiel
Eduard Spertsyan
Sivert Mannsverk
Jorthy Mokio
Kenneth Taylor
Davy Klaassen
Youri Regeer
Branco van den Boomen
Kristian Hlynsson
Kian Fitz-Jim
Jong Ajax:
Mark Verkuijl
Jinairo Johnson
Sean Steur
Nassef Chourak
Aanvallers
Bertrand Traoré
Christian Rasmussen
Steven Berghuis
Carlos Forbs
Brian Brobbey
Chuba Akpom
Wout Weghorst
Raúl Moro
Amourricho van Axel Dongen
Oliver Edvardsen
Mika Godts
Jong Ajax:
Jan Faberski
Skye Vink
Don-Angelo Konadu
Rayane Bounida
Kayden Wolff
David Kalokoh
Verhuurd:
Julian Rijkhoff
Natuurlijk kunnen nog wat u19-spelers naar JA worden gepromoveerd, bijvoorbeeld Appiah. Ik verwacht dat Hato naar de Premier League gaat en dan komt allicht een nieuwe linksback. Er zullen nog wel een paar goede spelers vertrekken en waarschijnlijk zullen niet alle 7 zondebokken ons verlaten, ook al wilt Kroes dat. Ik ben niet bepaald onder de indruk van Kroes en zijn beleid.
Update: Mike's reactie dat bepaalde JA-spelers vertrekken bij deze verwerkt. Update II: Hlynsson mag kennelijk toch blijven. Gelukkig!
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 juni 2025, 22:06:27.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.