Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 206 207 208 209 210

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 juni 2025 om 17:15:

Kroes wordt hier denk ik onterecht beschuldigd dat hij het per whatsapp heeft bekend gemaakt, de zaakwaarnemer van Rasmussen komt met een genuanceerder verhaal.
De ratten van de Telegraaf bedrijven gewoon riool journalistiek.

Maar de vraag is dan waarom de Telegraaf nu ineens Kroes probeert te beschadigen terwijl ze tot nu toe altijd hem uit de wind hebben gehouden en nieuws als eerste wisten te melden met als bron ongetwijfeld Kroes zelf.

Het zou mij niet verbazen als Kroes dit nieuws zelf in elkaar heeft gedraaid om zo over te willen komen als sterke leider, maar weer eens helemaal verkeerd heeft ingeschat hoe zulk nieuws zou vallen bij het gros van de mensen die geen megalomane karaktertrekken hebben. Nog afgezien van hoe gemakkelijk het is om achter de waarheid te komen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 juni 2025, 18:43:56.

+2/-0

Kroes wordt hier denk ik onterecht beschuldigd dat hij het per whatsapp heeft bekend gemaakt, de zaakwaarnemer van Rasmussen komt met een genuanceerder verhaal.

Spelersvakbond VVCSA bevestigt anders die lezing. Zijn dat ook rioolratten?

+2/-0

Sevic schreef op 29 juni 2025 om 18:28:

Rasmussen zou al eerder te horen hebben gekregen dat hij mag vertrekken. Zou dan ook niet bij de "WhatsApp" spelers horen, dus wat de zaakwaarnemer van Rasmussen zegt hoeft helemaal niets te maken te hebben met de info die de VVCS heeft via spelers die wel bij die groep behoren.

+1/-0

Sevic schreef op 29 juni 2025 om 18:28:

VVCS reageerde op de berichten van de rioolratten.
Trouwens ook ESPN komt met een andere lezing dan die van de Telegraaf.

+1/-0

Na die van Rasmussen is de zaakwaarnemer van Sosa nu de tweede die de lezing van de Telegraaf tegenspreekt.

Dat zou betekenen dat de VVCS puur heeft gereageerd op basis van die ene publicatie, en zelf geen navraag heeft gedaan bij de spelers. Dat zou ik nog kwalijker vinden dan dat artikel in de Telegraaf. Van zo'n kutkrant verwacht je dergelijke taferelen, van een serieuze spelersvakbond niet.

Het zal in de komende weken wel duidelijk worden hoe het zit. Als je straks die spelers gewoon op hun normale plekkie ziet parkeren, weet je weer genoeg.

Zaakwaarnemers van Sosa en Rasmussen schijnen overigens wel druk bezig te zijn met nieuwe bestemmingen. Hopelijk lukt dat.

+2/-0

Sevic schreef op 30 juni 2025 om 08:38:

Na die van Rasmussen is de zaakwaarnemer van Sosa nu de tweede die de lezing van de Telegraaf tegenspreekt.

Dat zou betekenen dat de VVCS puur heeft gereageerd op basis van die ene publicatie, en zelf geen navraag heeft gedaan bij de spelers. Dat zou ik nog kwalijker vinden dan dat artikel in de Telegraaf. Van zo'n kutkrant verwacht je dergelijke taferelen, van een serieuze spelersvakbond niet.

Het zal in de komende weken wel duidelijk worden hoe het zit. Als je straks die spelers gewoon op hun normale plekkie ziet parkeren, weet je weer genoeg.

Zaakwaarnemers van Sosa en Rasmussen schijnen overigens wel druk bezig te zijn met nieuwe bestemmingen. Hopelijk lukt dat.

Wat het verhaal van de TG minder sterk maakt, is dat er steeds wijzigingen aangebracht worden. Dan zit Hlynsson toch niet bij het groepje en Mannsverk weer wel. Komt echt over alsof iemand er op los aan het fantaseren geslagen is en later bedacht dat een andere versie geloofwaardiger is.

Plus, we leven in een attention economy. Er wordt veel over dit verhaal gepraat, dus dat is weer meer aandacht, kliks etc. Wij voeren er ook veel discussie over en dat zou vele malen minder zijn als het verhaal genuanceerder gebracht werd.

+2/-0

Een nieuwsartikel zegt zelfs dat een 8e speler... misschien kan iemand niet zo goed rekenen, want als Hlynsson toch niet en Mannsverk toch wel, kom je wederom op 7 uit. Rasmussen en Mannsverk lijken spoedig te vertrekken. Enorm goed nieuws wat betreft Rasmussen en ik heb me erbij neergelegd dat Mannsverk 1 van velen is die Kroes weg wil doen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 206 207 208 209 210

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.