Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten 2019/2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

EigenKracht schreef op 31 augustus 2019 om 17:54:

Als Blackmoon zegt dat het een "Surprise" is....
Surprise is met Sinterklaas, Sinterklaas kwam uit Spanje, Dani Olmo is een Spanjaard, zou het dan toch?



Je schijnt zijn methode van redeneren in ieder geval onder de knie te hebben ;)

 

+1/-0

Ik mis ons oude insiders hier... Blackmoon? ICE?
Help!?!?!?

 

+1/-0

Komt niets meer bij mannen en vrouwen.....Ajax wil graag de jeugd niet blokkeren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 02 september 2019 om 12:49:

Komt niets meer bij mannen en vrouwen.....Ajax wil graag de jeugd niet blokkeren.



Dat zou zuur zijn. Had graag nog een fatsoenlijke middenvelder zien komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 02 september 2019 om 13:17:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 02 september 2019 om 12:49:

Komt niets meer bij mannen en vrouwen.....Ajax wil graag de jeugd niet blokkeren.



Dat zou zuur zijn. Had graag nog een fatsoenlijke middenvelder zien komen.



Schuif Lang en/of Jensen door, zijn 20 en 19 en blinken vrijwel wekelijks uit. Zijn nu voor een vaste basisplek wellicht nog wat te onervaren, maar de plek van de Wit overnemen moet prima kunnen. Beiden (veel) meer talent dan de Wit en als je nu weer iemand haalt voor het middenveld blijven het eeuwige talenten wegens gebrek aan kansen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 02 september 2019 om 14:37:

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 02 september 2019 om 13:17:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 02 september 2019 om 12:49:

Komt niets meer bij mannen en vrouwen.....Ajax wil graag de jeugd niet blokkeren.



Dat zou zuur zijn. Had graag nog een fatsoenlijke middenvelder zien komen.



Schuif Lang en/of Jensen door, zijn 20 en 19 en blinken vrijwel wekelijks uit. Zijn nu voor een vaste basisplek wellicht nog wat te onervaren, maar de plek van de Wit overnemen moet prima kunnen. Beiden (veel) meer talent dan de Wit en als je nu weer iemand haalt voor het middenveld blijven het eeuwige talenten wegens gebrek aan kansen.


Ik vind Lang toch echt wel meer een vleugelspeler. Maar er zijn genoeg alternatieven inderdaad. Ekkelenkamp heeft ook al laten zien prima mee te kunnen met het eerste elftal. Gravenberch komt er ook aan om een keer wat minuten te maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElemeNt schreef op 02 september 2019 om 15:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 02 september 2019 om 14:37:

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 02 september 2019 om 13:17:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 02 september 2019 om 12:49:

Komt niets meer bij mannen en vrouwen.....Ajax wil graag de jeugd niet blokkeren.



Dat zou zuur zijn. Had graag nog een fatsoenlijke middenvelder zien komen.



Schuif Lang en/of Jensen door, zijn 20 en 19 en blinken vrijwel wekelijks uit. Zijn nu voor een vaste basisplek wellicht nog wat te onervaren, maar de plek van de Wit overnemen moet prima kunnen. Beiden (veel) meer talent dan de Wit en als je nu weer iemand haalt voor het middenveld blijven het eeuwige talenten wegens gebrek aan kansen.


Ik vind Lang toch echt wel meer een vleugelspeler. Maar er zijn genoeg alternatieven inderdaad. Ekkelenkamp heeft ook al laten zien prima mee te kunnen met het eerste elftal. Gravenberch komt er ook aan om een keer wat minuten te maken.




Die alternatieven worden alleen vooralsnog niet opgesteld...
Buiten dat heb je dan wel erg weinig ervaring in de belangrijkste linie van het team.

 

+1/-0

Middenveld is Europees geien een aanfluiting. Met Ekkelenkamp en Lang kun je met een beetje fatsoen niet in de CL aan komen kakken. Alvarez speelt daar nu maar is geen middenvelder. Martinez doet het daar wel erg goed dus dat is een optie. Donny uiteraard ook. Maar daarnaast?
Wat een prutswerk van Overmars. Na de geslaagde transferperiode vorig seizoen valt hij weer terug naar zijn gewoonlijke niveau. Honderden miljoenen in kas en dan zo'n aankoopbeleid. Treurig.

 

+2/-2

Ajax is net Klavan gaan volgen op Insta #Transferjosti

Weinig vuurwerk deze dag, beetje actie zoeken...

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 02 september 2019 om 16:41:

Middenveld is Europees geien een aanfluiting. Met Ekkelenkamp en Lang kun je met een beetje fatsoen niet in de CL aan komen kakken. Alvarez speelt daar nu maar is geen middenvelder. Martinez doet het daar wel erg goed dus dat is een optie. Donny uiteraard ook. Maar daarnaast?
Wat een prutswerk van Overmars. Na de geslaagde transferperiode vorig seizoen valt hij weer terug naar zijn gewoonlijke niveau. Honderden miljoenen in kas en dan zo'n aankoopbeleid. Treurig.



Wie had je willen halen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SandroMazzola schreef op 02 september 2019 om 21:53:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 02 september 2019 om 16:41:

Middenveld is Europees geien een aanfluiting. Met Ekkelenkamp en Lang kun je met een beetje fatsoen niet in de CL aan komen kakken. Alvarez speelt daar nu maar is geen middenvelder. Martinez doet het daar wel erg goed dus dat is een optie. Donny uiteraard ook. Maar daarnaast?
Wat een prutswerk van Overmars. Na de geslaagde transferperiode vorig seizoen valt hij weer terug naar zijn gewoonlijke niveau. Honderden miljoenen in kas en dan zo'n aankoopbeleid. Treurig.



Wie had je willen halen?



Ik ben geen scout, reis de hele wereld niet af om spelers te bekijken.
Maar als ik het voor he zeggen zou hebben en met mijn kennis van spelers had ik alles op alles gezet om Vertonghen te krijgen. Dan zou Blind naar 6 kunnen.
En/of Pröpper gehaald. Balvaste, technische goed onderlegde speler met overzicht die anderen beter laat spelen.
Eigenlijk had ik nog liever dat Alderweireld ipv Alvarez zou zijn gekomen.
Had je een ijzersterke verdediging. Zou duur zijn maar zoals ik zei, honderden miljoenen op de bank.
En dan zou je je voor de komende jaren geen zorgen hoeven te maken over de verdediging.
En na vertrek van Dolberg had ik nog een spits gehaald. Desnoods een jaar huren ter overbrugging van de tijd totdat Traoré rijp voor het eerste is.
Met een verdediging zoals ik ze geschilderd heb en een middenveld met Blind en Martinez controlerend kun je gerust met Tadic en/of Ziyech op 10 spelen.
Of in plaats van een spits een vleugelspeler en Tadic als vaste spits aanwijzen.
Maar nogmaals, dat zijn namen van spelers die ik ken. Ik weet zeker dat er legio versterkingen te krijgen zijn. Kijk naast Zuid Amerika en Scandinavië ook eens in Frankrijk. Daar bulkt het van talent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 03 september 2019 om 08:38:

open/sluit de onderstaande quote:

SandroMazzola schreef op 02 september 2019 om 21:53:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 02 september 2019 om 16:41:

Middenveld is Europees geien een aanfluiting. Met Ekkelenkamp en Lang kun je met een beetje fatsoen niet in de CL aan komen kakken. Alvarez speelt daar nu maar is geen middenvelder. Martinez doet het daar wel erg goed dus dat is een optie. Donny uiteraard ook. Maar daarnaast?
Wat een prutswerk van Overmars. Na de geslaagde transferperiode vorig seizoen valt hij weer terug naar zijn gewoonlijke niveau. Honderden miljoenen in kas en dan zo'n aankoopbeleid. Treurig.



Wie had je willen halen?



Ik ben geen scout, reis de hele wereld niet af om spelers te bekijken.
Maar als ik het voor he zeggen zou hebben en met mijn kennis van spelers had ik alles op alles gezet om Vertonghen te krijgen. Dan zou Blind naar 6 kunnen.
En/of Pröpper gehaald. Balvaste, technische goed onderlegde speler met overzicht die anderen beter laat spelen.
Eigenlijk had ik nog liever dat Alderweireld ipv Alvarez zou zijn gekomen.
Had je een ijzersterke verdediging. Zou duur zijn maar zoals ik zei, honderden miljoenen op de bank.
En dan zou je je voor de komende jaren geen zorgen hoeven te maken over de verdediging.
En na vertrek van Dolberg had ik nog een spits gehaald. Desnoods een jaar huren ter overbrugging van de tijd totdat Traoré rijp voor het eerste is.
Met een verdediging zoals ik ze geschilderd heb en een middenveld met Blind en Martinez controlerend kun je gerust met Tadic en/of Ziyech op 10 spelen.
Of in plaats van een spits een vleugelspeler en Tadic als vaste spits aanwijzen.
Maar nogmaals, dat zijn namen van spelers die ik ken. Ik weet zeker dat er legio versterkingen te krijgen zijn. Kijk naast Zuid Amerika en Scandinavië ook eens in Frankrijk. Daar bulkt het van talent.



Vertonghen en Alderweireld. Tja. Voor zover er een kansje was hebben ze dat echt wel geprobeerd.

En Propper. Dat was een optie geweest als Donny vertrokken was, of Hakim. Maar nu?

En zeggen dat je geen scout bent is in de huidige tijd een beetje achterhaald, We volgen allemaal heel veel voetbal uit andere landen, site, twitteraccounts etc etc. Dus weten wij ook best wel welke kant en klare spelers er rondlopen. Bij jeigd is dat anders. En de scouts die in Zuid Amerika Sanchez, Tagliafico, Martinez, Alvarez en Pereira hebben gevonden hebben met Magallan een misser gemaakt. Soit. Shit happens. Maar denk je niet dat die ook naarstig op zoek zijn naar de nieuwe Frenkie en Donny. Maar dat die er misschien gewoon niet zijn op dat niveau?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SandroMazzola schreef op 03 september 2019 om 13:25:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 03 september 2019 om 08:38:

open/sluit de onderstaande quote:

SandroMazzola schreef op 02 september 2019 om 21:53:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 02 september 2019 om 16:41:

Middenveld is Europees geien een aanfluiting. Met Ekkelenkamp en Lang kun je met een beetje fatsoen niet in de CL aan komen kakken. Alvarez speelt daar nu maar is geen middenvelder. Martinez doet het daar wel erg goed dus dat is een optie. Donny uiteraard ook. Maar daarnaast?
Wat een prutswerk van Overmars. Na de geslaagde transferperiode vorig seizoen valt hij weer terug naar zijn gewoonlijke niveau. Honderden miljoenen in kas en dan zo'n aankoopbeleid. Treurig.



Wie had je willen halen?



Ik ben geen scout, reis de hele wereld niet af om spelers te bekijken.
Maar als ik het voor he zeggen zou hebben en met mijn kennis van spelers had ik alles op alles gezet om Vertonghen te krijgen. Dan zou Blind naar 6 kunnen.
En/of Pröpper gehaald. Balvaste, technische goed onderlegde speler met overzicht die anderen beter laat spelen.
Eigenlijk had ik nog liever dat Alderweireld ipv Alvarez zou zijn gekomen.
Had je een ijzersterke verdediging. Zou duur zijn maar zoals ik zei, honderden miljoenen op de bank.
En dan zou je je voor de komende jaren geen zorgen hoeven te maken over de verdediging.
En na vertrek van Dolberg had ik nog een spits gehaald. Desnoods een jaar huren ter overbrugging van de tijd totdat Traoré rijp voor het eerste is.
Met een verdediging zoals ik ze geschilderd heb en een middenveld met Blind en Martinez controlerend kun je gerust met Tadic en/of Ziyech op 10 spelen.
Of in plaats van een spits een vleugelspeler en Tadic als vaste spits aanwijzen.
Maar nogmaals, dat zijn namen van spelers die ik ken. Ik weet zeker dat er legio versterkingen te krijgen zijn. Kijk naast Zuid Amerika en Scandinavië ook eens in Frankrijk. Daar bulkt het van talent.



Vertonghen en Alderweireld. Tja. Voor zover er een kansje was hebben ze dat echt wel geprobeerd.

En Propper. Dat was een optie geweest als Donny vertrokken was, of Hakim. Maar nu?

En zeggen dat je geen scout bent is in de huidige tijd een beetje achterhaald, We volgen allemaal heel veel voetbal uit andere landen, site, twitteraccounts etc etc. Dus weten wij ook best wel welke kant en klare spelers er rondlopen. Bij jeigd is dat anders. En de scouts die in Zuid Amerika Sanchez, Tagliafico, Martinez, Alvarez en Pereira hebben gevonden hebben met Magallan een misser gemaakt. Soit. Shit happens. Maar denk je niet dat die ook naarstig op zoek zijn naar de nieuwe Frenkie en Donny. Maar dat die er misschien gewoon niet zijn op dat niveau?



Kan ik mij niet voorstellen. In de hele wereld geen nieuwe Donny. Frenkie is iets anders. Neemt niet weg dat er prima spelers te halen zijn.
Ik kijk zoveel mogelijk van AJAX (stadion en TV). Voor de rest niet alles uit eigen land. Wel zie ik wekelijks Engels, Spaans en Duits voetbal. Maar dat zijn bijna altijd de topclubs, daar moet AJAX in principe niet zoeken. Die zijn normaliter te duur.

 

+1/-0

Maar Donny is niet weg. En in principe moet je de Donnys en de Davys zelf opleiden. Eiting speelde vandaag weer. Heb ik goede hoop op. Maar vooral Gravenberch en Unuvar komen er aan. Dus moet de niet te veel halen. Alleen spelers als Tadic die er echt meteen zijn. Maar ze zijn zo schaars. Daarom komt toch iedereen bij ons winkelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SandroMazzola schreef op 03 september 2019 om 20:29:

Maar Donny is niet weg. En in principe moet je de Donnys en de Davys zelf opleiden. Eiting speelde vandaag weer. Heb ik goede hoop op. Maar vooral Gravenberch en Unuvar komen er aan. Dus moet de niet te veel halen. Alleen spelers als Tadic die er echt meteen zijn. Maar ze zijn zo schaars. Daarom komt toch iedereen bij ons winkelen.



Je moet zeker de aanstormende talenten niet uit het oog verliezen. Naast de door jou genoemde denk ik ook dat Taylor tzt AJAX 1 materiaal wordt.
Maar daar hebben we nu niks aan. Je weet ook dat Donny volgend seizoen weg is.
Eiting heb ik altijd veel van verwacht maar kan de verwachtingen tot nu toe niet waarmaken. Deels door zijn blessures. Ik weet niet of die het nog gaat redden. Ik zou er niet op rekenen.
En ja, Overmars had een middenvelder moeten halen die er meteen staat. Een speler die straks de jonge talenten bij de hand kan nemen.
Dat zie ik Marin helemaal niet doen. Die komt zelf tekort, althans wat ik tot nu toe van hem heb gezien. Mss. ontwikkelt hij zich spectaculair.

 

+1/-0

Ik las dat Wilfried Bony geen club heeft. Heeft een flinke blessure gehad, daarna half jaar championship en half jaar Qatar. Zal op dit moment niet veel zijn. Zou laten mee trainen wel een goed idee vinden. Mocht hij wat kunnen toevoegen dan een prestatie contract aanbieden. Baad het niet dan schaadt het niet.

 

+1/-0

Giovanni Manson Ribeiro (17, Santos/Brazilië jeugdselectie captain 10, https://youtu.be/Y2ultuejzU4link) was langs bij zijn voetbalmentors in Amsterdam en pakte hunzelfde kapper, wordt op Twitter van Yayaajax verklapt.

 

+1/-0

Oh zelfde kapper. Goed gerucht, die zal wel komen dan.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bangbang schreef op 08 september 2019 om 20:50:

Oh zelfde kapper. Goed gerucht, die zal wel komen dan.



Ik weet niet hoeveel Brazilianen van 17 jij kent die in Amsterdam naar de kapper gaan? Maar het lijkt mij wel een indicatie als ie dezelfde zakenwaarnemer heeft als Danilo en Neres.

 

+3/-0

Zie toch graag in de winterstop 1 echte middenvelder erbij hebben.
Echte spelverdeler!!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten 2019/2020