Uit: Antwerpen-Wilrijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.962
Reg.: 23 juli 2002
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu sc Heerenveen-Ajax
Man van de Wedstrijd AZ-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:Burzlew schreef op 20 augustus 2019 om 23:43:
Er moet imo echt iets bij op het middenveld. Ik snap dat Marin tijd nodig heeft maar er moet wel gepresteerd worden. Een solide, voetballende middenvelder erbij zou zeer, zeer welkom zijn voor dit Ajax.
Forumreacties: 13.733
Reg.: 3 augustus 2002
Favoriete opstelling: geen
Uit: Antwerpen-Wilrijk
Forumreacties: 2.962
Reg.: 23 juli 2002
open/sluit de onderstaande quote:Burzlew schreef op 22 augustus 2019 om 00:22:
De enige naam waar ik op kon komen was Davy Propper. Even los van de discussie of hij het niveau heeft, wat ik persoonlijk wel denk, is het nog maar de vraag of het mogelijk is om een basisspeler bij een Premier League ploeg aan te trekken. Zelfs met het geld wat we hebben.
Uit: Limoges (Fr)
Forumreacties: 318
Reg.: 27 juli 2011
Vak: -
Forumreacties: 3.350
Reg.: 14 december 2005
Propper ben ik ook niet voor. Lijkt me ook zo'n speler die te groot is voor de club waar hij nu speelt, maar het bij Ajax moeilijk zou krijgen met ons huidige middenveld. We hebben een creatieve middenvelder nodig, en dat is hij niet. Met Eiting, Blind, Martinez, Alvarez en Marin hebben we al genoeg defensief ingestelde spelers en lopers (de Wit en Ekkelenkamp tel ik nog geeneens mee). Op dit moment spelen we in één tempo op het middenveld. Wat we nodig hebben is iemand die de rol van bedenker en tempoversneller van Frenkie over kan nemen, of die nou uit de jeugd komt of gekocht wordt.
Noa Lang wellicht een optie (evt. op termijn) met Donny en Martinez er achter en Blind LCV? Persoonlijk zou ik liever met één 6 spelen, maar dat lijkt me uitgesloten onder ten Hag.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 22 augustus 2019, 23:44:15.
Uit: Schiedam
Forumreacties: 262
Reg.: 10 juli 2013
Forumreacties: 4.059
Reg.: 26 augustus 2004
open/sluit de onderstaande quote:alex1987 schreef op 23 augustus 2019 om 10:57:
Ik lees dat Renato Sanches voor 25 miljoen naar Lille vertrekt. Kunnen wij daar dan niet mee wedijveren?
Had naar mijn idee de ideale 8 geweest. Vind de prijs ook meevallen.
Forumreacties: 4.059
Reg.: 26 augustus 2004
open/sluit de onderstaande quote:Burzlew schreef op 23 augustus 2019 om 11:51:
Renato Sanches heeft het toch drie jaar lang weinig laten zien? Zowel bij Bayern niet en ook niet bij Swansea toen hij was uitgeleend. Ik zou daar niet voor gaan en al helemaal niet voor het genoemde bedrag.
Maargoed, het is lastig om een redelijke optie te vinden.
Ik geloof wel dat hij talentvol is, maar op dit stadium in z'n carrière zou ik er niet zo snel voor gaan en ook niet voor zoveel geld. Bij Swansea was het ook geen succes.
Maargoed, ik snap je suggestie wel. Het is een moeilijke vaatje waar wij uit moeten tappen. Onbekende, opkomende talenten of jongens die het op het hoogste niveau niet halen.
Uit: Amsterdam
Vak: 112
Forumreacties: 352
Reg.: 3 januari 2002
Uit: Back in the room.....
Vak: 122
Forumreacties: 11.169
Reg.: 10 juli 2002
Ik vind Davy Propper wel degelijk een versterking omdat we juist behoefte hebben aan een dienende speler met toch een prima techniek. Marin heeft juist moeite met dienend spelen en Donny speelt beter op de 10. Ten Hag probeert zelfs Nous maar due komt voetballend daar tekort. Zelfs in Jong Ajax was hij niet bepalend als middenvelder, pas als rechtsback brak hij door. Nous mist voetballend vermogen, het middenveldersritme.
Propper heeft dat allemaal wel. Goeie speler.
3LittleBirds
Fan van Ajax
Forumreacties: 177
Reg.: 24 november 2003
Hoorde bij VI gister dat Ajax nog bezig is met Dani olmo, maar luisterde met een half oor. Wellicht als ze zeker CL spelen dat ze die halen. Lijkt mij niet verkeerd, kan op middenveld en op de vleugel, soort van een Ziyech. Kan ziyech wellicht naar het middenveld of die olmo. Jeugd opleiding Barca.
Forumreacties: 3.350
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 24 augustus 2019 om 14:01:
Hoorde bij VI gister dat Ajax nog bezig is met Dani olmo, maar luisterde met een half oor. Wellicht als ze zeker CL spelen dat ze die halen. Lijkt mij niet verkeerd, kan op middenveld en op de vleugel, soort van een Ziyech. Kan ziyech wellicht naar het middenveld of die olmo. Jeugd opleiding Barca.
Uit: Nuenen
Vak: 127
Forumreacties: 76
Reg.: 10 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 24 augustus 2019 om 14:42:
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 24 augustus 2019 om 14:01:
Sinds Derksen weg is bij Voetbal International hebben ze nog amper nieuws te melden. Lijkt mij niet echt gebaseerd op info, maar op het feit dat Olmo nog geen nieuwe club heeft.
Uit: Enschede
Vak: 419
Forumreacties: 1.867
Reg.: 7 maart 2003
Forumreacties: 4.077
Reg.: 1 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:FrankDeBoer schreef op 26 augustus 2019 om 12:14:
Geen gerucht maar eigen hersenspinsel... Filip Kostic van Frankfurt ophalen voor het middenveld. Heeft de kwaliteiten, ervaring en is Nederland gewend, zal qua taal ook nog wel wat onthouden hebben.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten 2019/2020