Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten 2019/2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

open/sluit de onderstaande quote:

Mark10 schreef op 20 september 2019 om 09:49:

Zie toch graag in de winterstop 1 echte middenvelder erbij hebben.
Echte spelverdeler!!

We hebben Unuvar. Ik zie niet in waarom hij niet na de winter regelmatig minuten mag maken

+1

Hoop dat achter de schermen alvast wordt gewerkt aan de opvolging van Ziyech. T zal de duurste binnenlandse transfer worden. Hoop dat ze Stengs halen!

+1

wonderlijk schreef op 03 oktober 2019 om 21:57:

Hoop dat achter de schermen alvast wordt gewerkt aan de opvolging van Ziyech. T zal de duurste binnenlandse transfer worden. Hoop dat ze Stengs halen!

Ik niet. Zo'n jongen moet je halen voordat hij is doorgebroken. Als Ajax meer dan 25 miljoen uitgeeft aan een speler moet dat iemand zijn die al top is, niet iemand die het nog moet worden.

En ja hij gaat 25 miljoen of meer kosten. Til was al 18 en Stengs is stukken beter.

+1

Ik denk dat AZ zelfs meer dan 25 miljoen gaat vragen. Moet je inderdaad nooit doen.

Toch wel jammer dat aanvallende talenten zoals Ihatarren, Stengs en Malen niet bij Ajax spelen. Niet dat onze voorhoede niet goed is, maar de grootste Nederlandse talenten horen gewoon bij Ajax te spelen.

+1

Ashby schreef op 03 oktober 2019 om 23:25:

Ik denk dat AZ zelfs meer dan 25 miljoen gaat vragen. Moet je inderdaad nooit doen.

Toch wel jammer dat aanvallende talenten zoals Ihatarren, Stengs en Malen niet bij Ajax spelen. Niet dat onze voorhoede niet goed is, maar de grootste Nederlandse talenten horen gewoon bij Ajax te spelen.

Ach, die hollandse zuinigheid. Kost tie voor mij part 35 miljoen, verkoop je m twee jaar later voor 55 en heb je 2 jaar lang een geweldige voetballer in huis.

+2

Javario Dilrisun lijkt me toch ook zeker een optie. Ok, hij is zelf bij Ajax weggegaan maar is wel een jongen die goed bij de selectie zou passen. Bij Hertha zou je hem wellicht nog kunnen halen.

+1

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten 2019/2020