Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten 2019/2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

Freakshow schreef op 30 augustus 2019 om 01:51:

Mike Verweij zegt op twitter dat Ajax nog één aankoop doet deze transferperiode.



Ik zou er niet te veel van verwachten. Wordt waarschijnlijk een jeugdaankoop of iets dergelijks. Ik ken Verweij z'n patronen ondertussen wel een beetje. Grote transfers hint hij nooit van te voren. Non-nieuws teased hij altijd.

 

+2/-0

Zullen ze toch voor Propper gaan denk ik, nederlands en international.

 

+1/-0

Ik hoopte ook op Pröpper maar t lijkt te gaan om voormalig jeugdspeler Juan Familia Castillo.. Als we de T moeten geloven. Ik vraag me af waarom.. een linksback is toch niet echt nodig. Tenzij Martinez nu al definitief tot middenvelder is gebombardeerd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Legendarisch schreef op 30 augustus 2019 om 06:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Freakshow schreef op 30 augustus 2019 om 01:51:

Mike Verweij zegt op twitter dat Ajax nog één aankoop doet deze transferperiode.



Ik zou er niet te veel van verwachten. Wordt waarschijnlijk een jeugdaankoop of iets dergelijks. Ik ken Verweij z'n patronen ondertussen wel een beetje. Grote transfers hint hij nooit van te voren. Non-nieuws teased hij altijd.



Dat had je goed gezien:)

 

+2/-0

Televaag heeft het over:

Juan Familia-Castillo, 19 jaar, die in 2016 met Redan naar Chelsea verkaste. Huur met optie tot koop. Familie schijnt al op de toekomst te zijn voor afronding en keuring.

Iemand die hem kent ?

Een middenvelder/verdediger/back.

Als ik Google, had ie de hoop op een doorbraak bij Chelsea al opgegeven.... was ff vergeten dat Redan al bij Hertha BSC zit.

 

+1/-0

Dan blijven we dus met een aardig aantal centrale verdedigers zitten, een te krap aantal voetballende middenvelders, maar een te groot aantal verdedigers die door Ten Hag als goed alternatief voor die voetballende middenvelders worden gezien.
Ik haak even af wat betreft het aankoop- en selectiebeleid.

 

+1/-0

Wat een anti-climax :D

 

+1/-0

Zal in eerste instantie wel voor Jong zijn gehaald. Kemper, vd Heide & co kan echt niet een heel seizoen en heeft geen enkele toekomst voor Ajax 1.

 

+1/-0

Denk je dat Overmars eerst heeft gewacht of we CL zouden gaan halen en dan nog met een echter versterking komt, komt hij met een jeugdspeler.
Als er verder niks meer komt is het na de opleving van vorig jaar weer een zeer teleurstellende transferperiode.
Martinez prima, Alvarez wss. ook (nog even afwachten). De rest is armoedig.
Marin laat tot nu toe niks zien waaruit je mag concluderen dat hij een aanwinst is of kan worden. 17 Miljoen voor Promes terwijl je de betere Babel voor niks had kunnen hebben. Salaris van beiden zal ongeveer gelijk zijn. Daarnaast heeft Lang een betere voorbereiding gehad en imo niks minder dan Promes.
Pierie, Scherpen. Voor de toekomst zegt men. Scherpen had je ook later kunnen halen als hij zou doorgroeien en 7 miljoen voor Pierie is heel triest.
De vaak verguisde Botman is niks minder.

 

+1/-3

Castillo was in de jeugd een leuke speler. Geen idee of het nog wat is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 30 augustus 2019 om 15:06:

Denk je dat Overmars eerst heeft gewacht of we CL zouden gaan halen en dan nog met een echter versterking komt, komt hij met een jeugdspeler.
Als er verder niks meer komt is het na de opleving van vorig jaar weer een zeer teleurstellende transferperiode.
Martinez prima, Alvarez wss. ook (nog even afwachten). De rest is armoedig.
Marin laat tot nu toe niks zien waaruit je mag concluderen dat hij een aanwinst is of kan worden. 17 Miljoen voor Promes terwijl je de betere Babel voor niks had kunnen hebben. Salaris van beiden zal ongeveer gelijk zijn. Daarnaast heeft Lang een betere voorbereiding gehad en imo niks minder dan Promes.
Pierie, Scherpen. Voor de toekomst zegt men. Scherpen had je ook later kunnen halen als hij zou doorgroeien en 7 miljoen voor Pierie is heel triest.
De vaak verguisde Botman is niks minder.




Tja, de aankopen zijn inderdaad nogal karig. Met name Pierie en Scherpen is nlgal droevig. Marin komt er denk ik nog wel en ook Promes zie ik nog wel nuttig zijn, maar een middenvelder met ervaring was belangrijker. En Veltman verlengen is werkelijk diep triest. Alle respect voor die jongen, maar die heeft echt werkelijk niks bij Ajax te zoeken momenteel.

 

+1/-2

Op twitter beweert Blackmoon dat de "surprise" zoals hij dat noemt nog moet komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

bolle2 schreef op 30 augustus 2019 om 23:36:

Op twitter beweert Blackmoon dat de "surprise" zoals hij dat noemt nog moet komen.



Daar noem je er ook wel eentje :)

Zeker vermakelijk destijds, maar niet bepaald heel betrouwbaar gebleken :)

 

+1/-0

Haha, Blackmoon acteert nog steeds de insider te zijn?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Rafael23 schreef op 30 augustus 2019 om 23:39:

Haha, Blackmoon acteert nog steeds de insider te zijn?



We zullen zien. :B

 

+1/-0

haha geweldig was dat toen. Eerst een vrachtwagenchauffeur die een reis naar ik meen Kazachstan ging maken. Toen de roddels van blackmoon. De goede ouwe tijd. Vermakelijk, want tsja....stel je voor misschien heeft ie nu wèl gelijk. We gaan ons opmaken voor de 3 vermakelijke dagen vol roddels en achterklap.

 

+1/-0

Geen transferperiode is compleet zonder de dikke duim van Blackmoon.

 

+1/-0

Als Blackmoon het zegt is het dus sowieso een zelerheidje. Heb de beste "insider" nooit op een onwaarheid kunnen bestrappen. 😎

 

+1/-0

Als Blackmoon zegt dat het een "Surprise" is....
Surprise is met Sinterklaas, Sinterklaas kwam uit Spanje, Dani Olmo is een Spanjaard, zou het dan toch?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten 2019/2020