Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Chuba Akpom

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

Onvoorstelbaar dat deze meneer er nog steeds is. In januari kon je 'm eerst aan Lille verkopen voor een goed bedrag en daarna had Nottingham Forrest nog serieuze interesse. Tot twee keer toen wezen we dat af omdat hij 'te belangrijk' was als pinchhitter. En nu krijg je 'm drie maanden lang aan de straatstenen niet kwijt.

Wat een brevet van onvermogen van die clown die zich nog steeds TD mag noemen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 31 augustus 2024 om 10:26:

Onvoorstelbaar dat deze meneer er nog steeds is. In januari kon je 'm eerst aan Lille verkopen voor een goed bedrag en daarna had Nottingham Forrest nog serieuze interesse. Tot twee keer toen wezen we dat af omdat hij 'te belangrijk' was als pinchhitter. En nu krijg je 'm drie maanden lang aan de straatstenen niet kwijt.

Wat een breve t van onvermogen van die clown die zich nog steeds TD mag noemen.



De vraag is natuurlijk of je Kroes de transferwinter wil aanrekenen. Formeel kan dat niet, want hij was niet in dienst, maar denk dat ie achter de schermen minimaal een stem in het geheel had.

Akpom was overigens ook best belangrijk in de tweede seizoenshelft als pinchhitter. Rijkhoff had waarschijnlijk niet hetzelfde gebracht, dus ergens kan ik me de afweging om hem te houden wel voorstellen.

Denk echter dat je hem nu ook wel voor die 15M had moeten kunnen verkopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 31 augustus 2024 om 12:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 31 augustus 2024 om 10:26:

Onvoorstelbaar dat deze meneer er nog steeds is. In januari kon je 'm eerst aan Lille verkopen voor een goed bedrag en daarna had Nottingham Forrest nog serieuze interesse. Tot twee keer toen wezen we dat af omdat hij 'te belangrijk' was als pinchhitter. En nu krijg je 'm drie maanden lang aan de straatstenen niet kwijt.

Wat een breve t van onvermogen van die clown die zich nog steeds TD mag noemen.



De vraag is natuurlijk of je Kroes de transferwinter wil aanrekenen. Formeel kan dat niet, want hij was niet in dienst, maar denk dat ie achter de schermen minimaal een stem in het geheel had.

Akpom was overigens ook best belangrijk in de tweede seizoenshelft als pinchhitter. Rijkhoff had waarschijnlijk niet hetzelfde gebracht, dus ergens kan ik me de afweging om hem te houden wel voorstellen.

Denk echter dat je hem nu ook wel voor die 15M had moeten kunnen verkopen.



Misschien wel, maar straks niet meer als hij de rest van het seizoen amper speeltijd gaat krijgen. Dan krijg je misschien nog 5 miljoen voor. Akpom moet denk ik al hopen dat Brobbey een keer lang geblesseerd raakt of zo. Want in het systeem van Farioli zie ik niet hoe je meer dan één van het trio Brobbey/Weghorst/Akpom tegelijk kunt laten spelen. Akpom op het middenveld was vorig jaar niets en Brobbey als rechtsbuiten die aan de zijlijn blijft zie ik ook niet voor mij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 31 augustus 2024 om 13:32:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 31 augustus 2024 om 12:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 31 augustus 2024 om 10:26:

Onvoorstelbaar dat deze meneer er nog steeds is. In januari kon je 'm eerst aan Lille verkopen voor een goed bedrag en daarna had Nottingham Forrest nog serieuze interesse. Tot twee keer toen wezen we dat af omdat hij 'te belangrijk' was als pinchhitter. En nu krijg je 'm drie maanden lang aan de straatstenen niet kwijt.

Wat een breve t van onvermogen van die clown die zich nog steeds TD mag noemen.



De vraag is natuurlijk of je Kroes de transferwinter wil aanrekenen. Formeel kan dat niet, want hij was niet in dienst, maar denk dat ie achter de schermen minimaal een stem in het geheel had.

Akpom was overigens ook best belangrijk in de tweede seizoenshelft als pinchhitter. Rijkhoff had waarschijnlijk niet hetzelfde gebracht, dus ergens kan ik me de afweging om hem te houden wel voorstellen.

Denk echter dat je hem nu ook wel voor die 15M had moeten kunnen verkopen.



Misschien wel, maar straks niet meer als hij de rest van het seizoen amper speeltijd gaat krijgen. Dan krijg je misschien nog 5 miljoen voor. Akpom moet denk ik al hopen dat Brobbey een keer lang geblesseerd raakt of zo. Want in het systeem van Farioli zie ik niet hoe je meer dan één van het trio Brobbey/Weghorst/Akpom tegelijk kunt laten spelen. Akpom op het middenveld was vorig jaar niets en Brobbey als rechtsbuiten die aan de zijlijn blijft zie ik ook niet voor mij.



Ik denk dat het een kwestie van tijd is totdat we overschakelen op een 352. Echte backs hebben we niet echt en qua vleugels valt het ook wel mee.

Dat het verder nogal kapitaalsvernietiging is ben ik uiteraard met je eens. Je moet hopen dat een AEK of Besiktas hem wil huren en dat ie een goed seizoen draait, want anders blijft er niet veel van over.

 

+1/-0

Ik zei vorig jaar zomer al: deze man moet je niet kopen.

Hele hordes Ajacieden, ook op dit forum, die het een prima aankoop vonden :denk

Ik zei in januari toen er een bod van 15 miljoen lag: ogenblikkelijk verkopen.

Hele hordes Ajacieden, ook op dit forum, die vonden dat hij moest blijven want we hadden een pinchhitter nodig :denk

Nou, nu zit je ermee. Gefeliciteerd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

Ajax Forum » Spelers » Chuba Akpom