Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer

Deze normale topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25

Ik gooi 'm er maar in.
Los van alle oorzaken, analyses, excuses, aanleidingen, meningsverschillen, consequenties en (zelf)evaluaties:

Sparta - Ajax was de laatste wedstrijd van Heitinga als hoofdtrainer bij Ajax.

+1/-0

Sowieso niet, de gifbeker moet leeg en er is geen alternatief. Heitinga zit oktober en november nog op de bank. Dan zijn we uitgeschakeld voor de prijzen en dan zullen ze wel de volgende nobody met Ajax DNA aanstellen (Reiziger, Grim en dat soort comedianten). Je kan nu al uittekenen hoe dat zal gaan.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 05 oktober 2025 om 11:26:

Sowieso niet, de gifbeker moet leeg en er is geen alternatief. Heitinga zit oktober en november nog op de bank. Dan zijn we uitgeschakeld voor de prijzen en dan zullen ze wel de volgende nobody met Ajax DNA aanstellen (Reiziger, Grim en dat soort comedianten). Je kan nu al uittekenen hoe dat zal gaan.

Ik snap wat je zegt, maar desondanks zeg ik: Dit was de laatste wedstrijd van Heitinga als hoofdtrainer van Ajax. Zoals een wijs iemand lang geleden al zei:

"Een goed besluit neem je nooit te vroeg." ;-)

+4/-0

Camus schreef op 05 oktober 2025 om 11:29:

Ik snap wat je zegt, maar desondanks zeg ik: Dit was de laatste wedstrijd van Heitinga als hoofdtrainer van Ajax. Zoals een wijs iemand lang geleden al zei:

Laten we het hopen ;)

+1/-0

Camus schreef op 05 oktober 2025 om 11:29:

Je moet je ook afvragen hoe groot de kans is dat het nog goed komt met Sjon aan het roer in vergelijking tot hoe groot de kans is dat het allemaal een beetje kut met peren blijft. De kans dat Sjon het nog helemaal omdraait en ineens goed en bovendien succesvol voetbal gaat laten zien, is natuurlijk minimaal. Je gaat nu de periode in die we 'uitstel van executie' noemen.

Dan kun je inderdaad beter nu de spreekwoordelijke trekker overhalen.

Ik hoorde dat Sjon nu o.a. wijst naar blessuregevallen (Itakura schijnt niet fit te zijn geweest, Dolberg ook nog niet natuurlijk). Daarmee insinueer je eigenlijk dat het (ook) te maken heeft met spelerskwaliteit, want je had kennelijk die blessuregevallen erbij willen hebben. Dan zou mijn vervolgvraag als verslaggever zijn: "Ja maar Sjon, vriend, de elf spelers die jij de wei in kon sturen zijn toch stuk voor stuk beter dan die elf van Sparta, of had je willen ruilen van selectie?"

Dead man walking. Ik hoop echt vurig dat dit voldoende was voor hemzelf om zijn conclusies te trekken. Kijk, ik vond de veerkracht wel mooi om nog van 3-1 terug te komen op gelijke hoogte, en gun het Weghorst en Oscar ook enorm dat die ballen erin ploffen, maar voor onze langetermijn-toekomst was een nederlaag beter geweest om ome Sjon met z'n neus op de feiten te krijgen.

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer