Uit: Hilversum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.791
Reg.: 19 november 2001
Favoriete opstelling: geen
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 3.122
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 08 oktober 2025 om 12:29:
Een trainer die na een CL-wedstrijd waarin je na 6 minuten de eerste tegengoal krijgt, en na 12 minuten de tweede, zegt: 'Ik ben trots op de jongens want we begonnen goed'...
Die moet je sowieso een spreekverbod opleggen.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 12.793
Reg.: 1 november 2008
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 08 oktober 2025 om 12:29:
Een trainer die na een CL-wedstrijd waarin je na 6 minuten de eerste tegengoal krijgt, en na 12 minuten de tweede, zegt: 'Ik ben trots op de jongens want we begonnen goed'...
Die moet je sowieso een spreekverbod opleggen.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 oktober 2025, 15:13:59.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 5.102
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik zou op basis van Heitinga zijn interviews ook niet zo precies weten wat nou precies zijn spelopvattingen zijn. Maar laten we eerlijk zijn: met de vragen die er door de Nederlandse pers worden gesteld is er ook nauwelijks ruimte voor dit soort inhoud. Farioli werd geprezen om zijn interviews en persconferenties terwijl hij eigenlijk nooit echt wat zei. Het enige dat hij deed was heel professioneel het achterste van zijn tong niet laten zien.
Het gaat er uiteindelijk om of een trainer zijn manier van spelen op zijn spelers over kan brengen. Dat zijn ook niet allemaal raketgeleerden. Je kan als trainer best als een simpele overkomen, zolang je spelers je maar begrijpen. Ten Hag was ook nooit de grootste spreker. Steijn had daarentegen altijd weer een vlotte babbel op zijn persconferenties. Het zegt allemaal niet zoveel over je kwaliteiten als trainer.
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 08 oktober 2025 om 11:54:
En bedenk ook even dat het Kroes niet is gelukt om de assistent trainer van f*cking de Graafschap te overtuigen naar de grootste club van Nederland te komen.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer