Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer

Deze normale topic is open en bestaat uit 37 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 02 november 2025 om 11:37:

3LittleBirds schreef op 02 november 2025 om 11:27:

Ik ben bang dat het nog niet slecht genoeg gaat, hoe vreemd dat ook klinkt. Het is elke keer een gelijkspel als we puntverlies hebben. We verliezen niet en zijn dus nog ongeslagen.

Chelsea, AZ, Marseille, Inter.

Ja, maar "die kun je verliezen". We hebben nog niet verloren van pseudo-amateurclubs als NAC, PEC en Heracles. Alleen verloren als in verloren weekenden waarbij je als supporter jezelf kapot zitten te ergeren en/of in slaap valt.

+2/-0

Is er eigenlijk ooit al verduidelijkt wat "het proces" is? Want het enige proces dat ik kan herkennen is ervoor zorgen dat je buiten de top 5 eindigt, maar dat kan denk ik niet de bedoeling zijn.

+4/-0

Bjorn121 schreef op 02 november 2025 om 17:00:

Is er eigenlijk ooit al verduidelijkt wat "het proces" is? Want het enige proces dat ik kan herkennen is ervoor zorgen dat je buiten de top 5 eindigt, maar dat kan denk ik niet de bedoeling zijn.

De Top 3, CL-voetbal, zijn we sowieso kwijt. Dit seizoen lekker laatste in de CL. Feyenoord en PSV halen we nagenoeg nooit meer in en AZ meestal ook niet.

+1/-0

Bjorn121 schreef op 02 november 2025 om 17:00:

Das Prozess van Kafka ooit gelezen?

Zoiets denk ik.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 37 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer