Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21

open/sluit de onderstaande quote:

Mie Toe schreef op 28 september 2025 om 11:52:

Ik heb nog steeds het vermoeden dat de directie Keizer wilde binnenhalen, maar dat die geen zin had om als kop van Jut die parasieten van de voetbalpers te woord te staan (begrijpelijk na z'n vorige periode). Zo kwam de Heitinga-constructie tot stand.

Ik had de hoop dat Keizer als een soort éminence grise op de achtergrond de boel op de rit zou krijgen, maar hoe ik het lees (ik heb door omstandigheden geen tijd om wedstrijden te kijken), is dit verre van het geval.

Erg jammer allemaal...

Zo schatte ik dat ook in.

Maar hoe het ook is gegaan, het disfunctioneert volledig.

En als Keizer echt het brein zou zijn, dan had hij de ballen moeten hebben om als hoofdcoach op te treden. Is hij niet meer dan een ervaren klankbord, dan komt er veel op het bordje van Heitinga, en die heeft nergens laten zien een hoofdcoach van niveau te zijn.

+1/-0

Zijn we weer begonnen aan "de assistant is beter dan de coach"? Want dat hebben we in het verleden ook al een paar keer zien passeren en dat is ook elke keer al debunked.

Ben ik de enige die onnozel wordt van "het proces" en dat "het tijd kost"? Is het onderdeel van een proces om belachelijk gemaakt te worden door een modale tegenstander als Marseille? Zowel gisteren als afgelopen weekend klopte het tactisch voor geen meter, dat heeft niets te maken met een proces waar je in zit.

+2/-0

Bjorn121 schreef op 01 oktober 2025 om 08:02:

Zijn we weer begonnen aan "de assistant is beter dan de coach"? Want dat hebben we in het verleden ook al een paar keer zien passeren en dat is ook elke keer al debunked.

Ben ik de enige die onnozel wordt van "het proces" en dat "het tijd kost"? Is het onderdeel van een proces om belachelijk gemaakt te worden door een modale tegenstander als Marseille? Zowel gisteren als afgelopen weekend klopte het tactisch voor geen meter, dat heeft niets te maken met een proces waar je in zit.

Dit is geen 'proces' inderdaad. Ten Hag had het bij Manchester ook continu over een proces. Paar weken later lag hij er gewoon uit.

Trainers die over 'het proces' beginnen te ijlen terwijl het spel elke week slechter wordt, doen me denken aan van die vaders die tijdens een boswandeling waarbij je verdwaald bent zeggen dat de weg 'echt na die volgende boom' zichtbaar wordt.

Nee, de uitweg ligt niet na die volgende boom, en nee, dit is geen proces dat uiteindelijk naar goed, verzorgd voetbal leidt. Kappen hiermee.

+3/-0

Heitinga speelt een nieuwe vorm van pressie voetbal genaamd depressief voetbal😂

+1/-0

Net gelezen op Voetbalprimeur: "Johndergang"

We blijven lachen :B

+2/-0

Johan Inan geeft aan dat men niet van plan is om Heitinga te ontslaan, want “ze willen hem helpen”.

Ajax de liefdadigheidsinstelling, wat schattig.

+2/-0

Kroepoek schreef op 01 oktober 2025 om 09:42:

Johan Inan geeft aan dat men niet van plan is om Heitinga te ontslaan, want “ze willen hem helpen”.

Als ik Sjon hoor raaskallen op de persco na afloop, dan is daar weinig meer aan te helpen.

Die man is een wandelend argument voor de invoering van een verbod op koppen in het jeugdvoetbal.

+1/-0

Ajax is een team in opbouw en dan kan je tegen zo’n nederlaag aanlopen, maar uiteindelijk gaat het om de langere termijn. Johnny Heitinga verwacht nog dat hij het op de rit gaat krijgen.

+1/-2

Sjakie Meulemans schreef op 01 oktober 2025 om 10:22:

Ajax is een team in opbouw en dan kan je tegen zo’n nederlaag aanlopen, maar uiteindelijk gaat het om de langere termijn. Johnny Heitinga verwacht nog dat hij het op de rit gaat krijgen.

Er is van opbouw geen sprake.

+2/-0

Ajax is geen team in opbouw. Vorig jaar stond het als een huis. Dat had je als uitgangspunt kunnen nemen, om er vervolgens wat meer creativiteit in te brengen.

Straks is het weer een team in opbouw ja, maar dat is omdat Sjon het fundament weer heeft afgebroken.

+3/-0

Hoezo in opbouw? Farioli heeft de fundering al neergezet. Sjon heeft 2,5 maand de tijd gehad om er iets van te bakken, maar hij is enkel alles aan het afbreken.

+2/-0

Kroepoek schreef op 01 oktober 2025 om 09:42:

Pfff inderdaad. En dan krijg je weer dat gekloot dat ze er een extra assistent bij gaan zetten. Alsof dat helpt? En dan in december erachter komen dat het toch écht niet werkt en dan speel je nergens meer voor.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer