Vak: -
Forumreacties: 3.881
Reg.: 8 augustus 2001
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Sparta Rotterdam-Ajax
Man van de Wedstrijd Olympique de Marseille-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 02 oktober 2025 om 12:58:
Als Sven bij, pak 'm beet, Marseille of direct bij Borussia TD was geworden, had hij echt Steijn niet binnengehaald. Geloof daar geen reet van.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 3.077
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 02 oktober 2025 om 14:18:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 02 oktober 2025 om 12:58:
Als Sven bij, pak 'm beet, Marseille of direct bij Borussia TD was geworden, had hij echt Steijn niet binnengehaald. Geloof daar geen reet van.
Nee, maar het is ook niet geheel onlogisch dat je eerst naar het binnenland kijkt om een trainer aan te stellen. De persoon kent de club, spreekt de taal en kent de competitie, wat niet onbelangrijk is. Als je dan naar het rijtje haalbare opties kijkt en puur kijkt naar de data, was Steijn geen onlogische keuze. Mislintat is ook geen Nederlander, dus dan helpt het wel naar buiten toe dat je iemand uit Nederland aanstelt als hoofdtrainer. Dat het daarna vierkant is gedraaid tussen die 2, had hij wellicht zelf ook liever anders gezien.
Maar nogmaals, het was Van Halst die indertijd Steijn had aangeraden bij Mislintat, die er dan verder mee aan de slag is gegaan. Dat hebben beide indertijd ook bevestigd.
Forumreacties: 3.881
Reg.: 8 augustus 2001
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 02 oktober 2025 om 14:24:
Niet om that guy te zijn, maar heb je een bron van dat Van Halst-verhaal?
Ik zie 'm er wel voor aan. Elke keer als ik de naam Van Halst zie, zie ik 'm in Ajax-shirt voor me met die bebloede tulband om z'n kale kop. Staat echt in mijn top 10 meest kansloze aankopen ooit.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer