Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Francesco Farioli

Deze normale topic is open en bestaat uit 39 pagina's: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 26 april 2025 om 12:26:

Het zou interessant kunnen zijn om die scriptie van Farioli eens te lezen, waarin hij voetbal en filosofie samenbrengt. Zou zomaar eens kunnen zorgen voor een beter begrip van wat hij probeert op te bouwen bij ons.

Een cv.

+2/-0

ElSimao2 schreef op 26 april 2025 om 12:43:

Het zou interessant kunnen zijn om die scriptie van Farioli eens te lezen, waarin hij voetbal en filosofie samenbrengt. Zou zomaar eens kunnen zorgen voor een beter begrip van wat hij probeert op te bouwen bij ons.

Een cv.

En een vermogen zeker.

+1/-0

Sevic schreef op 26 april 2025 om 15:32:

ElSimao2 schreef op 26 april 2025 om 12:43:

Een cv.

En een vermogen zeker.

Ik las laatst dat een goede vriend van hem geroepen zou hebben dat ie toch echt groot fan van Juventus is. Nou, dat is vast niet toevallig.

En ik zou het hem gunnen. Wel eerst nog kampioen worden.

+1/-0

Als hij naar Juventus gaat, hoop ik dat hij V.d. Boomen, Henderson, Brobbey en Traore met zich meeneemt. Ik acht de kans wel groot dat hij deze zomer al vertrekt. Farioli is een resultaat-trainer. Bovendien zal hij in landen als Italië en Engeland meer gewaardeerd worden. In Nederland was het vanaf de eerste dag één en al gezeik op hem. Die man heeft meer redenen om te vertrekken dan te blijven; ook als je Beukers de indruk ziet wekken dat een vertrek bespreekbaar is.

+2/-0

s0lido schreef op 26 april 2025 om 20:35:

ook als je Beukers de indruk ziet wekken dat een vertrek bespreekbaar is.

Als er inderdaad een afkoopsom in zijn contract staat heb je er niks over te zeggen.

+1/-0

Als hij weggaat, wat ik echt jammer zou vinden dan moeten we weer ten Hag terughalen.
Ik vind Farioli en zijn staf echt een schot in de roos, Ajax moet er alles aan doen om deze staf te behouden.

+2/-0

spelbos schreef op 26 april 2025 om 22:02:

Als hij weggaat, wat ik echt jammer zou vinden dan moeten we weer ten Hag terughalen.
Ik vind Farioli en zijn staf echt een schot in de roos, Ajax moet er alles aan doen om deze staf te behouden.

A.u.b. niet. Heb je zijn laatste half jaar gezien bij Ajax? En heb je gezien hoe hij presteerde bij United? Ik ben Ten Hag dankbaar voor die mooie jaren waarin hij beschikte over een geweldige mix van ervaring en toptalenten. Maar met de huidige middelen.. liever niet. Zijn koppigheid en het willen aantrekken van de verkeerde spelers zal ons duur komen te staan.

+2/-0

s0lido schreef op 26 april 2025 om 22:55:

spelbos schreef op 26 april 2025 om 22:02:

A.u.b. niet. Heb je zijn laatste half jaar gezien bij Ajax? En heb je gezien hoe hij presteerde bij United? Ik ben Ten Hag dankbaar voor die mooie jaren waarin hij beschikte over een geweldige mix van ervaring en toptalenten. Maar met de huidige middelen.. liever niet. Zijn koppigheid en het willen aantrekken van de verkeerde spelers zal ons duur komen te staan.

Ten Hag moet je naar een profiel vragen voor wat voor speler hij wil. Dus bijvoorbeeld een "technische en meevoetballende spits" of een "buitenspeler met snelheid en diepgang". Op het moment dat hij begint over dat ie wel iemand kent die....meteen de discussie afkappen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 39 pagina's: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Francesco Farioli