Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 30 mei 2020 om 19:54:
open/sluit de onderstaande quote:EK88 schreef op 30 mei 2020 om 19:40:
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 30 mei 2020 om 18:45:
Als er iemand op internet zoekt naar een handleiding voor waterstof- of spijkerbom en besteld de ingredienten op Amazon; mogen van mij de opsporingsdiensten die gast een bezoekje brengen voordat hij zijn brouwsel gaat testen tijdens de marathon van Amsterdam.
En dat is ook precies waarvoor de sleepwet bedoeld is.
Dat vraag ik me af. De sleepwet is voor de opsporingsdiensten misschien juist niet bedoeld voor dat directe bezoekje. Maar juist voor die overtreding op dag x in de toekomst waarna ze dagen, maanden, misschien nog terug kunnen kijken naar al jouw zoekopdrachten, telefoongesprekken etc. om je er dus in theorie jaren later nog mee te kunnen confronteren.
Yep en dan vissen ze over een jaar jouw signaal bij het RIVM er tussen uit en weten ze precies waar jij het afgelopen jaar bent geweest, zoals ik al zei het wordt in de toekomst Crowd Control.... En dan kunnen we wel wetten hebben, maar als er 500 doden vallen dan zijn die snel aan de kant gezet.
PS de meeste criminelen kopen hun grondstoffen zwart en niet via het internet.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 mei 2020, 20:16:56.
LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 909
Reg.: 24 november 2018
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 30 mei 2020 om 20:10:
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 30 mei 2020 om 20:06:
@Potter, En zo niet? Wat gebeurt als de eigen wet met voeten wordt getreden?
Dan word de overheid daarvoor op de vingers getikt. Door de club van Ronald Prins of door de FG.
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 30 mei 2020 om 20:11:
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 30 mei 2020 om 19:54:
open/sluit de onderstaande quote:EK88 schreef op 30 mei 2020 om 19:40:
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 30 mei 2020 om 18:45:
Als er iemand op internet zoekt naar een handleiding voor waterstof- of spijkerbom en besteld de ingredienten op Amazon; mogen van mij de opsporingsdiensten die gast een bezoekje brengen voordat hij zijn brouwsel gaat testen tijdens de marathon van Amsterdam.
En dat is ook precies waarvoor de sleepwet bedoeld is.
Dat vraag ik me af. De sleepwet is voor de opsporingsdiensten misschien juist niet bedoeld voor dat directe bezoekje. Maar juist voor die overtreding op dag x in de toekomst waarna ze dagen, maanden, misschien nog terug kunnen kijken naar al jouw zoekopdrachten, telefoongesprekken etc. om je er dus in theorie jaren later nog mee te kunnen confronteren.
Yep en dan vissen ze over een jaar jouw signaal bij het RIVM er tussen uit en weten ze precies waar jij het afgelopen jaar bent geweest, zoals ik al zei het wordt in de toekomst Crowd Control.... En dan kunnen we wel wetten hebben, maar als er 500 doden vallen dan zijn die snel aan de kant gezet.
PS de meeste criminelen kopen hun grondstoffen zwart en niet via het internet.
Je bedoeld obscure sites zoals HansaMarket via een TOR browser.
Blijft internet.
https://joop.bnnvara.nl/videos/donald-trump-kan-nederland-dwingen-tot-inzet-kernwapenslink
Wat hebben we eigenlijk wel in eigen hand? Wij kunnen wel schijnheilig doen met regeltjes en wetten (waar ik trouwens niet in geloof) Maar als een ander over zaken beslist dan houdt het toch op...
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 31 mei 2020 om 17:17:
https://joop.bnnvara.nl/videos/donald-trump-kan-nederland-dwingen-tot-inzet-kernwapenslink
Wat hebben we eigenlijk wel in eigen hand? Wij kunnen wel schijnheilig doen met regeltjes en wetten (waar ik trouwens niet in geloof) Maar als een ander over zaken beslist dan houdt het toch op...
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 31 mei 2020 om 17:56:
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 31 mei 2020 om 17:17:
Of zorgen dat "we" de "ander" worden.
(Ik weet helaas niet hoe. Anders had ik deze quote wel geschreven vanaf een bootje in Monaco.)
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 30 mei 2020 om 20:09:
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 30 mei 2020 om 19:05:
Dank voor de medegedeelde kennis.
Potter, Hoe kijk jij tegen de zaak van Edward Snowden aan ?
Wat mij betreft een illegaal machtsmisdrijf van het Witte Huis en de USA-Government met alle NAVO-partners. Die man zou in de race moeten zijn als hun president. Ethisch kompas, zwaar deskundig, stressbestendig.
Snowden-Chelsea Manning
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 mei 2020, 19:39:01.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 31 mei 2020 om 19:33:
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 30 mei 2020 om 20:09:
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 30 mei 2020 om 19:05:
Dank voor de medegedeelde kennis.
Potter, Hoe kijk jij tegen de zaak van Edward Snowden aan ?
Wat mij betreft een illegaal machtsmisdrijf van het Witte Huis en de USA-Government met alle NAVO-partners. Die man zou in de race moeten zijn als hun president. Ethisch kompas, zwaar deskundig, stressbestendig.
Snowden-Chelsea Manning
Die twee hadden werkelijk helemaal niks met elkaar te maken. Die Chelsea (was toen nog een hij) diende btw in Irak en niet Afghanistan en de Boston Bombers kwamen niet uit Kazachstan.
Ps Barack Obama heeft de straf van Chelsea op een gegeven moment kwijt gescholden... Later moest ze weer de bak in omdat ze niet tegen Wikileaks wilde getuigen, waar Snowden nooit mee in aanraking is gekomen.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 mei 2020, 20:33:53.
Nieuws waarde 1001%, die dingen liggen er al sinds 1961, ze worden eerdaags vervangen omdat ze verouderd zijn. Ze zijn eigendom van de VS. Waarom moeten ze vernieuwd worden als we juist van kernwapens af willen..... Een zogenaamd geheim van de overheid, door de NAVO op een knullige manier ontmanteld. Wie mag ze laten afschieten..... Trouwens grappig in een politiek instabiel land als Turkije heeft de VS ze ook liggen...
PS ik ben niet links of rechts, ik haat ze allebei. Politici, rechters et cetera ze kunnen allemaal helemaal niks in directe toegevoegde waarde. Allemaal bankrekeningen vol voor oordelen als stinkende beulen.... Meest verschrikkelijke mensen op deze aarde.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 31 mei 2020 om 20:57:
Nieuws waarde 1001%, die dingen liggen er al sinds 1961, ze worden eerdaags vervangen omdat ze verouderd zijn. Ze zijn eigendom van de VS. Waarom moeten ze vernieuwd worden als we juist van kernwapens af willen..... Een zogenaamd geheim van de overheid, door de NAVO op een knullige manier ontmanteld. Wie mag ze laten afschieten..... Trouwens grappig in een politiek instabiel land als Turkije heeft de VS ze ook liggen...
PS ik ben niet links of rechts, ik haat ze allebei. Politici, rechters et cetera ze kunnen allemaal helemaal niks in directe toegevoegde waarde. Allemaal bankrekeningen vol voor oordelen als stinkende beulen.... Meest verschrikkelijke mensen op deze aarde.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 mei 2020, 21:29:17.
Oké nog 1 keer misschien dringt het dan bij je door.... We moeten de wereld ontmantelen van kernwapens. Waarom moeten wij dan 22 stuks nieuwe neerleggen. Druist regelrecht tegen het NAVO beleid in.
En over jou, jij denkt dat alles met PC's gemaakt wordt en dat er voor de rest niks meer belangrijk is. Jij vind het nodig om hier een half bos plat te slaan voor 5G masten.... Wij hebben een mededeling voor je, blijf maar lekker in Amsterdam, wij zitten hier niet op zulke figuren te wachten die een wc via hun mobieltje zoeken.
LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 909
Reg.: 24 november 2018
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 31 mei 2020 om 21:26:
Oké nog 1 keer misschien dringt het dan bij je door.... We moeten de wereld ontmantelen van kernwapens. Waarom moeten wij dan 22 stuks nieuwe neerleggen. Druist regelrecht tegen het NAVO beleid in.
En over jou, jij denkt dat alles met PC's gemaakt wordt en dat er voor de rest niks meer belangrijk is. Jij vind het nodig om hier een half bos plat te slaan voor 5G masten.... Wij hebben een mededeling voor je, blijf maar lekker in Amsterdam, wij zitten hier niet op zulke figuren te wachten die een wc via hun mobieltje zoeken.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 31 mei 2020 om 21:31:
Potter, Jij lijkt vooralsnog zeker niet iemand die nuttige keuzes maakt, maar je probeert het.
Dwtk, Inderdaad lijkt het erop dat je jezelf Goddelijke gaves toedicht, door allerlei hypergeneralisaties en utopieën.
Ik heb twee rottweilers, dus doe een poging..... Ik zal de deur open zetten.
En over simpele zielen gesproken, de nucleaire bommen die in Nederland liggen dienen onder een F16 oid geknoopt te worden, denk jij daar China of Irak mee te bereiken, om maar te zwijgen over de 34 problemen die je onderweg tegenkomt.....
Ik moet wel zeggen, je bent komisch, maar zou me toch iets meer verdiepen dingen voordat je wat zegt.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 31 mei 2020 om 21:45:
En over simpele zielen gesproken, de nucleaire bommen die in Nederland liggen dienen onder een F16 oid geknoopt te worden, denk jij daar China of Irak mee te bereiken, om maar te zwijgen over de 34 problemen die je onderweg tegenkomt.....
Ik moet wel zeggen, je bent komisch, maar zou me toch iets meer verdiepen dingen voordat je wat zegt.
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 31 mei 2020 om 21:56:
Lieve help, je gaat ons toch niet vertellen dat Amerika een kernoorlog tegen Luxemburg van plan is, en ons daarvoor wil inzetten?
Schandalig. We hebben bijna dezelfde driekleur als dat land.
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 31 mei 2020 om 21:13:
(...) En dat is bv ook precies waarom ik tegen het referendum heb gestemd. Je kunt 2x kiezen in elke 4 jaar. Dan moet je maar de goede keuze maken. (...)
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 31 mei 2020 om 21:31:
Dwtk, Inderdaad lijkt het erop dat je jezelf Goddelijke gaves toedicht, door allerlei hypergeneralisaties en utopieën.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 31 mei 2020 om 22:08:
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 31 mei 2020 om 21:56:
Lieve help, je gaat ons toch niet vertellen dat Amerika een kernoorlog tegen Luxemburg van plan is, en ons daarvoor wil inzetten?
Schandalig. We hebben bijna dezelfde driekleur als dat land.
Ik zeg alleen dat als je in mijn huis schijt, dat ik twee dames heb die het daar niet mee eens zijn....
Twee ik zeg dat je met nucleaire valbommen China en Irak niet bereikt. Die dingen liggen niet voor niks op VLIEGBASIS Volkel.....
De rest verzin je zelf.
Ajax Forum » Columns » [EK88] Corona crisis (part 2) de app