open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 24 mei 2020 om 02:36:
open/sluit de onderstaande quote:
Ik ben in de natuur verwekt, telt dat ook?
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 24 mei 2020 om 01:55:
Over duiven en 5G gesproken.
Ik vond jouw opmerking interessant over het in de war raken van het 'navigatiesysteem' bij trekvogels (en dus waarschijnlijk ook bij duiven).
Dat is wel iets waarvan ik zeg moeten we dat zomaar toestaan?
Uit: Zwartewaterland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 46
Reg.: 10 november 2009
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Gengar schreef op 24 mei 2020 om 07:28:
Ik ben van mening dat het huidige 4g prima voldoet. Voor mij hoeft het niet zonodig dat 5g. Denk dat ze de centen beter kunnen besteden.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 24 mei 2020 om 01:28:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 24 mei 2020 om 01:20:
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 24 mei 2020 om 01:10:
Fysieke schapen of echte personen? We raken nooit uitgepraat ouwe.
Fysieke schapen.
Ik lees trouwens dat de schapenbezitters al eerder is aangeraden de schapen te beschermen. Tja, als ze dat niet doen. Dat is de kat op het spek binden ...
Niet mogen beschermen bedoel je, voor wolfen geldt hier gewoon schieten , alleen zielige regeringsregels houden het tegen/ Van die juppen die beslissen over land wat 100 km verderop ligt. Aangezien dit belangrijk wordt, donderop met die zooi.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 24 mei 2020 om 02:32:
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 24 mei 2020 om 02:29:
Soms moeten mensen beseffen dat hun wil niet wet is. Ik kom uit de natuur en sommige dingen liggen zwaar. Ik heb het genoegen gehad om Tupac te ontmoeten.....
Ken ik niet en zegt me niets.
Uit: Zwartewaterland
Forumreacties: 46
Reg.: 10 november 2009
Favoriete opstelling: 4-3-3
6open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 24 mei 2020 om 13:11:
Ik ben van mening dat het huidige 4g prima voldoet. Voor mij hoeft het niet zonodig dat 5g. Denk dat ze de centen beter kunnen besteden.
Vroeger was een vaste telefoonaansluiting ook voldoende.
En als er dagelijks een postbode met post kwam was ook prima.
Ontwikkelingen hou je niet tegen.
Er wordt al gesproken over 6G trouwens, over en jaar of tien.
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 24 mei 2020 om 15:56:
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 24 mei 2020 om 01:28:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 24 mei 2020 om 01:20:
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 24 mei 2020 om 01:10:
Fysieke schapen of echte personen? We raken nooit uitgepraat ouwe.
Fysieke schapen.
Ik lees trouwens dat de schapenbezitters al eerder is aangeraden de schapen te beschermen. Tja, als ze dat niet doen. Dat is de kat op het spek binden ...
Niet mogen beschermen bedoel je, voor wolfen geldt hier gewoon schieten , alleen zielige regeringsregels houden het tegen/ Van die juppen die beslissen over land wat 100 km verderop ligt. Aangezien dit belangrijk wordt, donderop met die zooi.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20200326_00153596/unieke-zaak-nederlandse-jager-die-wolf-doodschoot-in-duitsland-moet-voor-rechter-verschijnenlink
De wolf is een beschermde diersoort.
Wel aan de ene kant de natuur opwerpen als blokkade tegen 'onnodige' vooruitgang, maar andere kant een vrijstaat willen.
Zou Duitsland nog steeds interesse hebben in bepaalde delen van Nederland?
Wat mij betreft valt daar over te praten namelijk.
Dit bericht is gewijzigd op 24 mei 2020, 18:09:46.
open/sluit de onderstaande quote:Gengar schreef op 24 mei 2020 om 17:21:
(...) en er is niks mis met een normale brief of kaart. veel persoonlijker als zo'n email of appje
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 24 mei 2020 om 13:11:
Ontwikkelingen hou je niet tegen.
Er wordt al gesproken over 6G trouwens, over en jaar of tien.
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 24 mei 2020 om 18:30:
Het grappige is dat 6G heel anders gaat werken en dat je alle 5G spullen de kliko in kunt gooien. Ik zou dat geld wel willen hebben wat er weggegooid wordt.
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 24 mei 2020 om 17:50:
Dieren zijn beschermd totdat ze een keertje een mens aanvallen, we wachten rustig af. (...)
(...) Trouwens ik stel voor als er eentje hier overlast bezorgd dat we hem vangen en in het Vondelpark dumpen.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 24 mei 2020 om 19:56:
Dieren zijn beschermd totdat ze een keertje een mens aanvallen, we wachten rustig af. (...)
Vallen die aktiviteiten van de wolf op een erf niet onder 'huisvredebreuk'?
En moet daarom Artikel 138 van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht gevolgd worden?
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 24 mei 2020 om 20:53:
(...) Maar artikel 138 lid 3 zou wel van toepassing kunnen zijn wanneer iemand een honkbalknuppel uit zijn auto haalt om daarmee een standpunt duidelijk te maken.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 24 mei 2020 om 21:28:
open/sluit de onderstaande quote:Potter schreef op 24 mei 2020 om 20:53:
(...) Maar artikel 138 lid 3 zou wel van toepassing kunnen zijn wanneer iemand een honkbalknuppel uit zijn auto haalt om daarmee een standpunt duidelijk te maken.
En als dat uit zelfverdediging is, omdat die persoon zelf bedreigt wordt of vrees aan gejaagd wordt volgens artikel 138 lid 3?
Artikel 138 lid 3.
Indien hij bedreigingen uit of zich bedient van middelen geschikt om vrees aan te jagen, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 24 mei 2020 om 21:37:
Wat heeft de VS daar mee te maken?!
Het gaat mij om zelfbescherming en rechtvaardigheid.
LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
Forumreacties: 909
Reg.: 24 november 2018
Toch waar Potter, Als je je veilig wilt hebben, reageer je zoals een instinctief sociaal dier. Allereerst zich klein maken, onschuld aantonen. Dan wel in staat om subtiel mee te draaien. En ten slotte in staat om honken te stelen,,,. met een korte tik en een goede behendigheid in het weg bewegen.
Maar goed, kennelijk heeft het ook met beoefende stressbestendigheid te maken.
Neem nou die Scheveningenrellen tegen BOA's, Nederland zet niet 1 militair in per 10 BOA's om te coordineren, gunt ze niet eens de wapenstok waarmee ze zijn opgeleid te moeten functioneren, en die arme BOA's denken ondanks die diskwalificatie toch dat ze als een landmacht of marechaussee of oom agent te kunnen arresteren. Dat merken die boefjesjeugdhordes, en dan komt een BOA in gevaar.
In mijn ogen een filmpje dat op mijn lachspieren slaat, want het is een totale misvatting van alle kanten in hoe je een helder gezag houdt en honoreren moet.
Ja iemand heeft een deel van zijn gebit verloren, mijn medeleven, maar wel bijzonder onoplettend gefunctioneerd.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:LuigiTentorioABC schreef op 25 mei 2020 om 07:32:
Toch waar Potter, Als je je veilig wilt hebben, reageer je zoals een instinctief sociaal dier. Allereerst zich klein maken, onschuld aantonen. Dan wel in staat om subtiel mee te draaien. En ten slotte in staat om honken te stelen,,,. met een korte tik en een goede behendigheid in het weg bewegen.
Maar goed, kennelijk heeft het ook met beoefende stressbestendigheid te maken.
Neem nou die Scheveningenrellen tegen BOA's, Nederland zet niet 1 militair in per 10 BOA's om te coordineren, gunt ze niet eens de wapenstok waarmee ze zijn opgeleid te moeten functioneren, en die arme BOA's denken ondanks die diskwalificatie toch dat ze als een landmacht of marechaussee of oom agent te kunnen arresteren. Dat merken die boefjesjeugdhordes, en dan komt een BOA in gevaar.
In mijn ogen een filmpje dat op mijn lachspieren slaat, want het is een totale misvatting van alle kanten in hoe je een helder gezag houdt en honoreren moet.
Ja iemand heeft een deel van zijn gebit verloren, mijn medeleven, maar wel bijzonder onoplettend gefunctioneerd.
LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
Forumreacties: 909
Reg.: 24 november 2018
Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » 5G: voor of tegen?